BMW Divize
Re: BMW Divize
Bal by som sa toho SMG. To sa sere aj v serii, 40kw navyse bude vyzadovat prevodovku z M3 pripadne to rovno prerobit na manual.
Re: BMW Divize
Že by se SMG sralo v sérii? Mám najeto 152 000 km a jediná porucha byla ve 150 000 km výměna hydraulického čerpadla převodovky. Jak jsem studoval fóra, je to zákonité - lidem to odchází kolem 130 000 km. Což si vysvětluji opotřebením. Stačí odemknout auto a už čerpadlo tlakuje. Samo odchází i spojka, to je ale běžný spotřebák a určitě záleží, jak se k tomu kdo chová. Takže počítám v budoucnu se spojkou.911T píše:Bal by som sa toho SMG. To sa sere aj v serii, 40kw navyse bude vyzadovat prevodovku z M3 pripadne to rovno prerobit na manual.
Tato úprava výkonu je verze i pro SMG - upravují i SW převodovky (vyšší verze s větším výkonem již nedoporučují). Navíc tahle převodovka byla i u M verze, nevím, jestli se nějak lišila, takže si myslím, že nebude problém.
Úprava SW je znát, převodovka řadí jemněji a trochu dřív. Zatím, protože se to zajíždí (cca 800 km točit do 4000 ot) jsem nezkoušel kickdown ani sportovní režim (ten je brutální i v sérii a je mi líto převodovky, kór když jde o 2 stupně dolů).
Proto, když budu chtít jet pilu, budu řadit pádly, protože můžu přitom pracovat plynem a převodovce i spojce to ulehčit.
Proháním atmosféru 2,5 V6, 1,8T a dále 2,8T V6 4x4, k tomu ještě 3.0 R6 s kompresorem a 3,0TDI. Až na jedno auto samé 6-ti válce. A navzdory ekoteroristům si to užívám . Zahájil jsem boj proti globálnímu oteplování - pořídil jsem si roadstera .
Re: BMW Divize
Celková cena byla 4 692 Eur (instalace turbokitu, vícepráce - zarezlé šrouby výfukového potrubí).mmira píše:Na kolik to celkově vyšlo a jak jednoduché / složité to bylo?
Auto bylo přistaveno v pondělí ráno, hotové bylo v pátek.
Dělala to přímo firma G-Power. Velice profesionální a příjemný přístup. Je to malá dílna v podstatě na vesnici, která je specializovaná na BMW. Doporučuji vyhledat co dělají.
K přestavbě dodali TUV SUD a protokol o měření pro legalizaci u nás (to mě teprve čeká).
Takže to bylo jednoduché .
Ale teď trochu popis:
Odstraní komplet sání i zvukový systém od motoru do kabiny. Nainstalují držák kompresoru, kompresor, nové sací potrubí, nové potrubí stlačeného vzduchu, otevřený filtr, systém ventilů, mazání turba a dají nový benzínový fitr s vestavěným regulátorem tlaku paliva, delší pohonový řemen, napínací kladky.
Přeprogramují SW převodovky a motoru. Dali mi diagnostickou zásuvku s USB pro případné přeprogramování řídících jednotek a slíbili, že pošlou odpovídající SW.
Přikoupil jsem si nový řemen, filtr a napínací kladky za 300 Eur (normálně mi to dali s tím, že až dorazím domů, tak to zaplatím).
Proháním atmosféru 2,5 V6, 1,8T a dále 2,8T V6 4x4, k tomu ještě 3.0 R6 s kompresorem a 3,0TDI. Až na jedno auto samé 6-ti válce. A navzdory ekoteroristům si to užívám . Zahájil jsem boj proti globálnímu oteplování - pořídil jsem si roadstera .
Re: BMW Divize
Celkom palba.
Treba to u vas legalizovat? Kto to pozna?
Treba to u vas legalizovat? Kto to pozna?
Re: BMW Divize
Jsem to cekal cenove i horsi. S tema parametrama to uz urcite pojede moc hezky.
Re: BMW Divize
Na STK by mohli vysírat, ale legalizace bude asi opruz. Budou na tebe hledět, jak z jara, podle mě budeš první vlaštovka. No někdo tu cestičku musí prošlapat
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: BMW Divize
5t EUR uz je docela palka za 40 kW. zvlaste s ohledem, ze budou muset nasledovat brzdy, protoze tohle serie neukociruje.
ale palec nahoru, penize je potreba utracet
ale palec nahoru, penize je potreba utracet
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: BMW Divize
Až to dotáhnu do velkého TP, tak dám vědět jaký byl postup. Očekávám opruz a boj s úředníkem. Zjišťoval jsem již jak na to, tak dám vědět. Momentálně překládám doklady .M.Z. píše:Na STK by mohli vysírat, ale legalizace bude asi opruz. Budou na tebe hledět, jak z jara, podle mě budeš první vlaštovka. No někdo tu cestičku musí prošlapat
Ještě uvažuji o samosvoru se stejným převodem nebo kratším?
Toť otázka.
Ale spíš stejný převod, jede to s tím pěkně, má to lehkej zadek, tak aby to pak jen moc nehrabalo (nezdá se mi kratší převod k SMG), zbytečně nežralo a neřadilo jak zběsilý.
Proháním atmosféru 2,5 V6, 1,8T a dále 2,8T V6 4x4, k tomu ještě 3.0 R6 s kompresorem a 3,0TDI. Až na jedno auto samé 6-ti válce. A navzdory ekoteroristům si to užívám . Zahájil jsem boj proti globálnímu oteplování - pořídil jsem si roadstera .
Re: BMW Divize
Jasně, je to rozmar .mmira píše:5t EUR uz je docela palka za 40 kW. zvlaste s ohledem, ze budou muset nasledovat brzdy, protoze tohle serie neukociruje.
ale palec nahoru, penize je potreba utracet
Na druhou stranu, proč by to auto nemohlo být alespoň trochu jiný než ostatní. Vždyť žijeme jen jednou a krátce, tak dokud udržíme volant a šaltpáku, je třeba si to užívat.
A děsím se Orwellova světa, až budeme v autech mít černý krabičky, který nás budou online udávat, že na prázdný klikatý silnici jedem rychleji než se smí a ještě k tomu nám občas ustřelí zadek.
K brzdám - pro běžný provoz stačí. Až budu dávat nové kotouče, tak dám všude děrovaný Zimmermany.
Na okruh s tím nemířím. Chci si užívat nízkého letu .
Proháním atmosféru 2,5 V6, 1,8T a dále 2,8T V6 4x4, k tomu ještě 3.0 R6 s kompresorem a 3,0TDI. Až na jedno auto samé 6-ti válce. A navzdory ekoteroristům si to užívám . Zahájil jsem boj proti globálnímu oteplování - pořídil jsem si roadstera .