BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
911T
Mistr volantu
Příspěvky: 559
Registrován: úte 06 pro 17:14

Re: BMW Divize

Příspěvek od 911T »

Bal by som sa toho SMG. To sa sere aj v serii, 40kw navyse bude vyzadovat prevodovku z M3 pripadne to rovno prerobit na manual.
Beny9700
Pan Řidič
Příspěvky: 337
Registrován: pon 16 dub 18:18

Re: BMW Divize

Příspěvek od Beny9700 »

911T píše:Bal by som sa toho SMG. To sa sere aj v serii, 40kw navyse bude vyzadovat prevodovku z M3 pripadne to rovno prerobit na manual.
Že by se SMG sralo v sérii? Mám najeto 152 000 km a jediná porucha byla ve 150 000 km výměna hydraulického čerpadla převodovky. Jak jsem studoval fóra, je to zákonité - lidem to odchází kolem 130 000 km. Což si vysvětluji opotřebením. Stačí odemknout auto a už čerpadlo tlakuje. Samo odchází i spojka, to je ale běžný spotřebák a určitě záleží, jak se k tomu kdo chová. Takže počítám v budoucnu se spojkou.

Tato úprava výkonu je verze i pro SMG - upravují i SW převodovky (vyšší verze s větším výkonem již nedoporučují). Navíc tahle převodovka byla i u M verze, nevím, jestli se nějak lišila, takže si myslím, že nebude problém.

Úprava SW je znát, převodovka řadí jemněji a trochu dřív. Zatím, protože se to zajíždí (cca 800 km točit do 4000 ot) jsem nezkoušel kickdown ani sportovní režim (ten je brutální i v sérii a je mi líto převodovky, kór když jde o 2 stupně dolů).
Proto, když budu chtít jet pilu, budu řadit pádly, protože můžu přitom pracovat plynem a převodovce i spojce to ulehčit.
Proháním atmosféru 2,5 V6, 1,8T a dále 2,8T V6 4x4, k tomu ještě 3.0 R6 s kompresorem a 3,0TDI. Až na jedno auto samé 6-ti válce. A navzdory ekoteroristům si to užívám :-). Zahájil jsem boj proti globálnímu oteplování - pořídil jsem si roadstera :-).
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5477
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: BMW Divize

Příspěvek od M.Z. »

Tomu říkám tuning :)
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Beny9700
Pan Řidič
Příspěvky: 337
Registrován: pon 16 dub 18:18

Re: BMW Divize

Příspěvek od Beny9700 »

mmira píše:Na kolik to celkově vyšlo a jak jednoduché / složité to bylo?
Celková cena byla 4 692 Eur (instalace turbokitu, vícepráce - zarezlé šrouby výfukového potrubí).
Auto bylo přistaveno v pondělí ráno, hotové bylo v pátek.

Dělala to přímo firma G-Power. Velice profesionální a příjemný přístup. Je to malá dílna v podstatě na vesnici, která je specializovaná na BMW. Doporučuji vyhledat co dělají.

K přestavbě dodali TUV SUD a protokol o měření pro legalizaci u nás (to mě teprve čeká).

Takže to bylo jednoduché :D .

Ale teď trochu popis:

Odstraní komplet sání i zvukový systém od motoru do kabiny. Nainstalují držák kompresoru, kompresor, nové sací potrubí, nové potrubí stlačeného vzduchu, otevřený filtr, systém ventilů, mazání turba a dají nový benzínový fitr s vestavěným regulátorem tlaku paliva, delší pohonový řemen, napínací kladky.
Přeprogramují SW převodovky a motoru. Dali mi diagnostickou zásuvku s USB pro případné přeprogramování řídících jednotek a slíbili, že pošlou odpovídající SW.
Přikoupil jsem si nový řemen, filtr a napínací kladky za 300 Eur (normálně mi to dali s tím, že až dorazím domů, tak to zaplatím).

Obrázek
Proháním atmosféru 2,5 V6, 1,8T a dále 2,8T V6 4x4, k tomu ještě 3.0 R6 s kompresorem a 3,0TDI. Až na jedno auto samé 6-ti válce. A navzdory ekoteroristům si to užívám :-). Zahájil jsem boj proti globálnímu oteplování - pořídil jsem si roadstera :-).
911T
Mistr volantu
Příspěvky: 559
Registrován: úte 06 pro 17:14

Re: BMW Divize

Příspěvek od 911T »

Celkom palba. :)

Treba to u vas legalizovat? Kto to pozna?
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2550
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: BMW Divize

Příspěvek od Vrooom »

Jsem to cekal cenove i horsi. S tema parametrama to uz urcite pojede moc hezky.
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5477
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: BMW Divize

Příspěvek od M.Z. »

Na STK by mohli vysírat, ale legalizace bude asi opruz. Budou na tebe hledět, jak z jara, podle mě budeš první vlaštovka. No někdo tu cestičku musí prošlapat :D
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: BMW Divize

Příspěvek od mmira »

5t EUR uz je docela palka za 40 kW. zvlaste s ohledem, ze budou muset nasledovat brzdy, protoze tohle serie neukociruje.

ale palec nahoru, penize je potreba utracet
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Beny9700
Pan Řidič
Příspěvky: 337
Registrován: pon 16 dub 18:18

Re: BMW Divize

Příspěvek od Beny9700 »

M.Z. píše:Na STK by mohli vysírat, ale legalizace bude asi opruz. Budou na tebe hledět, jak z jara, podle mě budeš první vlaštovka. No někdo tu cestičku musí prošlapat :D
Až to dotáhnu do velkého TP, tak dám vědět jaký byl postup. Očekávám opruz a boj s úředníkem. Zjišťoval jsem již jak na to, tak dám vědět. Momentálně překládám doklady ;) .

Ještě uvažuji o samosvoru se stejným převodem nebo kratším?
Toť otázka.

Ale spíš stejný převod, jede to s tím pěkně, má to lehkej zadek, tak aby to pak jen moc nehrabalo (nezdá se mi kratší převod k SMG), zbytečně nežralo a neřadilo jak zběsilý.
Proháním atmosféru 2,5 V6, 1,8T a dále 2,8T V6 4x4, k tomu ještě 3.0 R6 s kompresorem a 3,0TDI. Až na jedno auto samé 6-ti válce. A navzdory ekoteroristům si to užívám :-). Zahájil jsem boj proti globálnímu oteplování - pořídil jsem si roadstera :-).
Beny9700
Pan Řidič
Příspěvky: 337
Registrován: pon 16 dub 18:18

Re: BMW Divize

Příspěvek od Beny9700 »

mmira píše:5t EUR uz je docela palka za 40 kW. zvlaste s ohledem, ze budou muset nasledovat brzdy, protoze tohle serie neukociruje.

ale palec nahoru, penize je potreba utracet
Jasně, je to rozmar :ymhug: .

Na druhou stranu, proč by to auto nemohlo být alespoň trochu jiný než ostatní. Vždyť žijeme jen jednou a krátce, tak dokud udržíme volant a šaltpáku, je třeba si to užívat.
A děsím se Orwellova světa, až budeme v autech mít černý krabičky, který nás budou online udávat, že na prázdný klikatý silnici jedem rychleji než se smí :-B a ještě k tomu nám občas ustřelí zadek.

K brzdám - pro běžný provoz stačí. Až budu dávat nové kotouče, tak dám všude děrovaný Zimmermany.
Na okruh s tím nemířím. Chci si užívat nízkého letu B-) .
Proháním atmosféru 2,5 V6, 1,8T a dále 2,8T V6 4x4, k tomu ještě 3.0 R6 s kompresorem a 3,0TDI. Až na jedno auto samé 6-ti válce. A navzdory ekoteroristům si to užívám :-). Zahájil jsem boj proti globálnímu oteplování - pořídil jsem si roadstera :-).
Odpovědět