BMW Divize
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1932
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: BMW Divize
Zajíždění motoru vypadá jako slušná alchymie, ale snad pán z motor"sportu" ví velmi dobře, o čem mluví.
Otázkou zůstává, zda zvládnete plnit instrukce i bez asistenta, který vás bude upozorňovat na padající cihly na akcelerační pedál...
Otázkou zůstává, zda zvládnete plnit instrukce i bez asistenta, který vás bude upozorňovat na padající cihly na akcelerační pedál...
S americkým svazem na věčné časy a nikdy jinak!
SS americké - náš vzor!
SS americké - náš vzor!
Re: BMW Divize
To teda jo. Já bych řekl, že stačí bohatě první 2-3tkm jezdit s rozumem (nepodtáčet - nepřetáčet) a motor bude v pohodě.
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: BMW Divize
A nemůže být "nevýdrž" starého motoru způsobená pouze tím, že pp prvních 100 000km dodržoval interval výměny oleje po 30k? (Pokud se nepletu)
Mimochodem, na autě mám najeto cca 4kkm a palubní počítač ukazuje 3000km do výměny oleje. Má být až ve 30 000/podle zátěže. Asi to moc honím
Mimochodem, na autě mám najeto cca 4kkm a palubní počítač ukazuje 3000km do výměny oleje. Má být až ve 30 000/podle zátěže. Asi to moc honím
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: BMW Divize
Mne to taky spocitalo na cca 16tis km i kdyz to ma byt 30. Nejvic to mizi pri popojizdeni po meste, coz je vetsina mych cest.
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: BMW Divize
pp: Otázkou je, jak moc ti ten závodní servisák popisoval zajíždění závodních motorů a "obyč". Ale každopádně to zní rozumě a držel bych se toho. Furt lepší rada od někoho, komu pod rukama projde x-motorů než moudra z webu. Co vím, tak závodníci se s tím až tak nemažou, stejně to každou chvíli musí preventivně přeskládat. Myslím, že úspěch je, že se to vůbec chystáš zajíždět .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: BMW Divize
tak ono hlavne zavodnici jsou radi ze jim motor vydrzi jeden zavod takze bych to zas tak neprecenoval Ale cokoli lepsi nez ten puvodni napad se zajizdenimjarka píše:pp: Otázkou je, jak moc ti ten závodní servisák popisoval zajíždění závodních motorů a "obyč". Ale každopádně to zní rozumě a držel bych se toho. Furt lepší rada od někoho, komu pod rukama projde x-motorů než moudra z webu. Co vím, tak závodníci se s tím až tak nemažou, stejně to každou chvíli musí preventivně přeskládat. Myslím, že úspěch je, že se to vůbec chystáš zajíždět .
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: BMW Divize
Mám dotaz: má tady někdo zkušenost s novou generací 30i? Tj. motory kód B něco. Mám totiž dilema. Chci pořídit na nci jara nvý povoz s MT a tímpádem mi vypadlo hodně kandidátů. Vpodstatě jsem to zúžil na 340i a 430i GC.
Proč takto? Protože se mi nebetyčně víc líbí GranCoupé, které ale LCI už nemá 40i s manuálem. Trojka v sedanu je dle mých subj. preferencí výraně škaredší auto. Navíc to má být auto do práce a hlavní rodinný, což führer splňuje lépe vzhledem k využitelnějšímu přístupu do kufru. Denní nájezd bude min 2x30km do práce, což už taky není málo, ale naftu rozhodně ne. Dle spritmonitoru ale není rozdíl spotřeb zas tak výrazný. Na jaře samozřejmě vyzkouším v Cartecu, co půjde, 40i tam mají, ale nepředpokládám, že seženu na testovačku 30i motor v čemkoliv.
Díky za info
Proč takto? Protože se mi nebetyčně víc líbí GranCoupé, které ale LCI už nemá 40i s manuálem. Trojka v sedanu je dle mých subj. preferencí výraně škaredší auto. Navíc to má být auto do práce a hlavní rodinný, což führer splňuje lépe vzhledem k využitelnějšímu přístupu do kufru. Denní nájezd bude min 2x30km do práce, což už taky není málo, ale naftu rozhodně ne. Dle spritmonitoru ale není rozdíl spotřeb zas tak výrazný. Na jaře samozřejmě vyzkouším v Cartecu, co půjde, 40i tam mají, ale nepředpokládám, že seženu na testovačku 30i motor v čemkoliv.
Díky za info
Re: BMW Divize
No jestli jsou kandidáti 340i a 430i, tak není o čem. Pro 340i mluví dva válce navíc a dál je zbytečné pokračovat
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5571
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW Divize
Tak tak, tu neni moc o com! A k tomu ešte objednať svor a je to dokonaléStepan píše:No jestli jsou kandidáti 340i a 430i, tak není o čem. Pro 340i mluví dva válce navíc a dál je zbytečné pokračovat
Ten motor myslím ze uz ma Bond vo svojej 140i a ide to jak splasene no zároveň bych sa toho absolútne nebál na daily...jo a aby toho nebolo málo tak GC priestorovo hlavne vzadu znatelne horšie ako 3er...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: BMW Divize
Rozhodně bych neuvažoval o čtyřválci...
Ušetříš trochu na pořizovačce, nulanulaprd na spotřebě a přijdeš o všechny kouzla šestiválce, absolutně nevýhodná nabídka.
To bych se mnohem raději smířil s AT, než se čtyřválem.
Ušetříš trochu na pořizovačce, nulanulaprd na spotřebě a přijdeš o všechny kouzla šestiválce, absolutně nevýhodná nabídka.
To bych se mnohem raději smířil s AT, než se čtyřválem.
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3