BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Lachende Bestien
Letec
Příspěvky: 1932
Registrován: sob 18 čer 15:13

Re: BMW Divize

Příspěvek od Lachende Bestien »

Zajíždění motoru vypadá jako slušná alchymie, ale snad pán z motor"sportu" ví velmi dobře, o čem mluví.
Otázkou zůstává, zda zvládnete plnit instrukce i bez asistenta, který vás bude upozorňovat na padající cihly na akcelerační pedál... :p
S americkým svazem na věčné časy a nikdy jinak!
SS americké - náš vzor!
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5445
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: BMW Divize

Příspěvek od M.Z. »

To teda jo. Já bych řekl, že stačí bohatě první 2-3tkm jezdit s rozumem (nepodtáčet - nepřetáčet) a motor bude v pohodě.
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
Příspěvky: 5428
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: BMW Divize

Příspěvek od Stepan »

A nemůže být "nevýdrž" starého motoru způsobená pouze tím, že pp prvních 100 000km dodržoval interval výměny oleje po 30k? (Pokud se nepletu)
Mimochodem, na autě mám najeto cca 4kkm a palubní počítač ukazuje 3000km do výměny oleje. Má být až ve 30 000/podle zátěže. Asi to moc honím :-?
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Uživatelský avatar
mattonecz
Letec
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv 01 zář 10:56

Re: BMW Divize

Příspěvek od mattonecz »

Mne to taky spocitalo na cca 16tis km i kdyz to ma byt 30. Nejvic to mizi pri popojizdeni po meste, coz je vetsina mych cest.
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex :( 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2800
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od jarka »

pp: Otázkou je, jak moc ti ten závodní servisák popisoval zajíždění závodních motorů a "obyč". Ale každopádně to zní rozumě a držel bych se toho. Furt lepší rada od někoho, komu pod rukama projde x-motorů než moudra z webu. Co vím, tak závodníci se s tím až tak nemažou, stejně to každou chvíli musí preventivně přeskládat. Myslím, že úspěch je, že se to vůbec chystáš zajíždět :D .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Bond007
Economy Run Master
Příspěvky: 2470
Registrován: pon 07 úno 18:18

Re: BMW Divize

Příspěvek od Bond007 »

jarka píše:pp: Otázkou je, jak moc ti ten závodní servisák popisoval zajíždění závodních motorů a "obyč". Ale každopádně to zní rozumě a držel bych se toho. Furt lepší rada od někoho, komu pod rukama projde x-motorů než moudra z webu. Co vím, tak závodníci se s tím až tak nemažou, stejně to každou chvíli musí preventivně přeskládat. Myslím, že úspěch je, že se to vůbec chystáš zajíždět :D .
tak ono hlavne zavodnici jsou radi ze jim motor vydrzi jeden zavod :D takze bych to zas tak neprecenoval :)) Ale cokoli lepsi nez ten puvodni napad se zajizdenim :)
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Koubes
Řidič začátečník
Příspěvky: 102
Registrován: stř 16 úno 15:34

Re: BMW Divize

Příspěvek od Koubes »

Mám dotaz: má tady někdo zkušenost s novou generací 30i? Tj. motory kód B něco. Mám totiž dilema. Chci pořídit na nci jara nvý povoz s MT a tímpádem mi vypadlo hodně kandidátů. Vpodstatě jsem to zúžil na 340i a 430i GC.

Proč takto? Protože se mi nebetyčně víc líbí GranCoupé, které ale LCI už nemá 40i s manuálem. Trojka v sedanu je dle mých subj. preferencí výraně škaredší auto. Navíc to má být auto do práce a hlavní rodinný, což führer splňuje lépe vzhledem k využitelnějšímu přístupu do kufru. Denní nájezd bude min 2x30km do práce, což už taky není málo, ale naftu rozhodně ne. Dle spritmonitoru ale není rozdíl spotřeb zas tak výrazný. Na jaře samozřejmě vyzkouším v Cartecu, co půjde, 40i tam mají, ale nepředpokládám, že seženu na testovačku 30i motor v čemkoliv.

Díky za info
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
Příspěvky: 5428
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: BMW Divize

Příspěvek od Stepan »

No jestli jsou kandidáti 340i a 430i, tak není o čem. Pro 340i mluví dva válce navíc a dál je zbytečné pokračovat :-bd
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5571
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od Snowman000 »

Stepan píše:No jestli jsou kandidáti 340i a 430i, tak není o čem. Pro 340i mluví dva válce navíc a dál je zbytečné pokračovat :-bd
Tak tak, tu neni moc o com! A k tomu ešte objednať svor a je to dokonalé :-*
Ten motor myslím ze uz ma Bond vo svojej 140i a ide to jak splasene no zároveň bych sa toho absolútne nebál na daily...jo a aby toho nebolo málo tak GC priestorovo hlavne vzadu znatelne horšie ako 3er...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5445
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: BMW Divize

Příspěvek od M.Z. »

Rozhodně bych neuvažoval o čtyřválci...

Ušetříš trochu na pořizovačce, nulanulaprd na spotřebě a přijdeš o všechny kouzla šestiválce, absolutně nevýhodná nabídka.

To bych se mnohem raději smířil s AT, než se čtyřválem.
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Odpovědět