Stránka 212 z 437

Re: Volkswagen obecne

Napsal: ned 11 úno 19:16
od Stepan
Ale já jsem si myslel, že úplně na vrcholu (tam, kde se rozhodne o tom, že VW bude vyrábět elektromobily) sedí pořád rozumný týpci. A tím rozumný nemyslím, že budou držet R6 když R4turbo vydělá víc, ale rozumní tak, že budou stále maximalizovat tržní hodnotu firmy (nebo na co jim představenstvo nastaví KPIs). Ne že to pohřbí na základě cool prezentace. Je otázka, zda z toho mám být nadšen nebo smuten. Pokud cesta nahoru vede pouze skrz bullshit talk a .ppt, jsem asi v prdeli, to mi nikdy nešlo. Celkově jsem teď trošku rozčarován ze světa korporací, prolízám nabídky stáží pro studenty. to je samé SEO, brand manažer, marketing, happy tohle, wunderschön támhle to. Ale já bych radši nějaký hands-on byznys :( Asi schovám sako a koženou bundu do skříně a dojdu do sekáče pro nějaký flanelky. Špatná doba :D akorát ten plnovous asi nikdy nevypěstuju

K věci:

Už to naznačil driver. To mi vrtá hlavou ze všeho nejvíc, že se BMW+Daimler+VW nedokáží prostě domluvit a ohnout to dle svých představ. Komise EU a všechny její orgány, jejichž názvy radši ani neznám, jsou nakonec tvořeny normálními lidmi, kteří také mají své finanční potřeby, kariéry, rodiny (...) a s tím vším se dá pomocí kapitálu slušně zacvičit. Vždyť i pro ně (=automobilky) by to bylo výhodnější. Mohli do dneška bouchat rotačky turbodýzly a dvoulitry R6, náklady na vývoj amortizované, sériová výroba jede a prachy se jenom sypou. Není nutnost investovat do vývoje R3turb, hybridů a podobných píčovin kolotočů. Žádné pokuty za emise a nevm co ještě. Prostě tomu nerozumím. Bureš je sám a dokáže ovládnout republiku. V automobilkách sedí desítky lidí (navíc BMW i Porsche jsou vlastně rodinné firmy, aristokracie, hraje se na víc generací) a nedokážou to? Co jim je? :-?

Někde jsem zaslechl, že automobilky potřebují EU, aby ochránila evropský trh před importem čínských aut. Názory k tomuhle?

E: A jinak ten screenshot je na "Junior Consultant" v Accenture. Hledal jsem nějakou konzultantskou juniorskou pozici týkající se business developmentu, abych se podíval, jak fungujou procesy pro odhadování velikosti trhu usw. Vyskočilo na mě tohle, tak jsem to radši fofrem zavřel x_x

Re: Volkswagen obecne

Napsal: ned 11 úno 19:35
od řidičBOB
Lidi úplně na vrcholu ani netuší, jaké je století. Ty zajímají jenom hrubá čísla a zasahují pouze v případě, když jsou ta čísla špatná.
K nim se dostanou věci typu dieselgate a to jenom proto, že to budou ve finále platit, resp. sníží se jim zisk a nelze to před nimi ututlat.
Čína má problém s kvalitou a bepečností. Emise také nejsou jejich silnou stránkou. Pokud by to byla kvalitní auta, která by splňovala evropské (stačilo by německé) normy, tak EU se tomu tlaku neubrání. Ovšem, to by ta auta nebyly za 1/3 ceny těch evropských.

Re: Volkswagen obecne

Napsal: ned 11 úno 20:10
od Spathasius
abgx1 píše:ja len nechapem preco sa vobec riesi elektromobilita, ktora je prosne nefunkcna v kazdom smere, ked existuju plne funkcne auta na vodik?
Je to to samé, proč se nakonec uchytily spalovací motory před elektromobily, když první vlastně byly vozy na elektřinu. Řekl bych, že v tom nebude jen zájem automobilek, ale hlavně ropných společností.
To samé platí i teď. Těžko říct, zda z elektromobility nebude těžit zase nějaká gigantická společnost, která podporuje elektrifikovaný systém.
Podle mě je momentální nástup elektromobility jen další bublinou, jakou byl Diesel a za pár let prostě skončí. Budoucnost bude právě ve vodíku a v současné době hlavně vidím větší smysl v hybridu :)

Re: Volkswagen obecne

Napsal: ned 11 úno 20:13
od řidičBOB
Pokud nejezdíš výhradně po městě, tak hybrid je úplný nesmysl.

Re: Volkswagen obecne

Napsal: ned 11 úno 21:15
od abgx1
pokial sa baterie radikalne nezmenia, tak hocico co bude energiu uchovavat do baterii je blbost, nech je to hybrid alebo elektromobil...

sucastne baterie su proste drahe, neekologicke, objemne, vedia uchovat malo energie, a hlavne su extremne tazke,

auto potrebuje vela energie len na to, aby uviezlo baterie, ktore u takej tesly vazia kludne 40% z hmotnosti automobilu

Re: Volkswagen obecne

Napsal: ned 11 úno 21:25
od mattonecz
mně by vyhovovala kombinace 2.0 benzín kompresor 48v plug in hybrid s dojezdem na elektřinu 200km a výkonem 300-400PS :D

Re: Volkswagen obecne

Napsal: ned 11 úno 22:55
od Zajda
Hm, mě by stačil benzin v malém autě s dojezdem 800 :-)

Re: Volkswagen obecne

Napsal: ned 11 úno 23:04
od Stepan

Re: Volkswagen obecne

Napsal: úte 13 úno 17:42
od pavproch
jedu si takle po D1 a koukám, to je nějakej "vytuněnej" CC .... a ejhle, není, je to Arteon.... pro mne poprvé "live" - pěkné je to, ale moc mu to nejelo, asi si to šetřil....

Re: Volkswagen obecne

Napsal: stř 14 úno 08:43
od HondaMan
Tohle mi přijde podobné prohlášení, jako když mi kolega před cca půlrokem tvrdil, že poprvé v životě viděl live Kodiaq :-D

Bydlím na vsi v Beskydech jako ty a Arteon potkávám několikrát týdně. Až mě to překvapuje.

Asi by to chtělo se lépe dívat. :-P