Re: Volkswagen obecne
Napsal: ned 11 úno 19:16
Ale já jsem si myslel, že úplně na vrcholu (tam, kde se rozhodne o tom, že VW bude vyrábět elektromobily) sedí pořád rozumný týpci. A tím rozumný nemyslím, že budou držet R6 když R4turbo vydělá víc, ale rozumní tak, že budou stále maximalizovat tržní hodnotu firmy (nebo na co jim představenstvo nastaví KPIs). Ne že to pohřbí na základě cool prezentace. Je otázka, zda z toho mám být nadšen nebo smuten. Pokud cesta nahoru vede pouze skrz bullshit talk a .ppt, jsem asi v prdeli, to mi nikdy nešlo. Celkově jsem teď trošku rozčarován ze světa korporací, prolízám nabídky stáží pro studenty. to je samé SEO, brand manažer, marketing, happy tohle, wunderschön támhle to. Ale já bych radši nějaký hands-on byznys Asi schovám sako a koženou bundu do skříně a dojdu do sekáče pro nějaký flanelky. Špatná doba akorát ten plnovous asi nikdy nevypěstuju
K věci:
Už to naznačil driver. To mi vrtá hlavou ze všeho nejvíc, že se BMW+Daimler+VW nedokáží prostě domluvit a ohnout to dle svých představ. Komise EU a všechny její orgány, jejichž názvy radši ani neznám, jsou nakonec tvořeny normálními lidmi, kteří také mají své finanční potřeby, kariéry, rodiny (...) a s tím vším se dá pomocí kapitálu slušně zacvičit. Vždyť i pro ně (=automobilky) by to bylo výhodnější. Mohli do dneška bouchat rotačky turbodýzly a dvoulitry R6, náklady na vývoj amortizované, sériová výroba jede a prachy se jenom sypou. Není nutnost investovat do vývoje R3turb, hybridů a podobných píčovin kolotočů. Žádné pokuty za emise a nevm co ještě. Prostě tomu nerozumím. Bureš je sám a dokáže ovládnout republiku. V automobilkách sedí desítky lidí (navíc BMW i Porsche jsou vlastně rodinné firmy, aristokracie, hraje se na víc generací) a nedokážou to? Co jim je?
Někde jsem zaslechl, že automobilky potřebují EU, aby ochránila evropský trh před importem čínských aut. Názory k tomuhle?
E: A jinak ten screenshot je na "Junior Consultant" v Accenture. Hledal jsem nějakou konzultantskou juniorskou pozici týkající se business developmentu, abych se podíval, jak fungujou procesy pro odhadování velikosti trhu usw. Vyskočilo na mě tohle, tak jsem to radši fofrem zavřel
K věci:
Už to naznačil driver. To mi vrtá hlavou ze všeho nejvíc, že se BMW+Daimler+VW nedokáží prostě domluvit a ohnout to dle svých představ. Komise EU a všechny její orgány, jejichž názvy radši ani neznám, jsou nakonec tvořeny normálními lidmi, kteří také mají své finanční potřeby, kariéry, rodiny (...) a s tím vším se dá pomocí kapitálu slušně zacvičit. Vždyť i pro ně (=automobilky) by to bylo výhodnější. Mohli do dneška bouchat rotačky turbodýzly a dvoulitry R6, náklady na vývoj amortizované, sériová výroba jede a prachy se jenom sypou. Není nutnost investovat do vývoje R3turb, hybridů a podobných píčovin kolotočů. Žádné pokuty za emise a nevm co ještě. Prostě tomu nerozumím. Bureš je sám a dokáže ovládnout republiku. V automobilkách sedí desítky lidí (navíc BMW i Porsche jsou vlastně rodinné firmy, aristokracie, hraje se na víc generací) a nedokážou to? Co jim je?
Někde jsem zaslechl, že automobilky potřebují EU, aby ochránila evropský trh před importem čínských aut. Názory k tomuhle?
E: A jinak ten screenshot je na "Junior Consultant" v Accenture. Hledal jsem nějakou konzultantskou juniorskou pozici týkající se business developmentu, abych se podíval, jak fungujou procesy pro odhadování velikosti trhu usw. Vyskočilo na mě tohle, tak jsem to radši fofrem zavřel