Volkswagen obecne

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27041
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od řidičBOB »

Snow: ale ten velký a těžký žrout má něco do sebe ;-)
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
oxik
Letec
Příspěvky: 1816
Registrován: pát 27 čer 10:30

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od oxik »

Stepan: E65 750i jsme před několika lety měli a fakt ne. Nejen, že to je designově hnus, ale kolik v tom skončilo peněz na počet najetých km (spíš to stálo v servisu)..

Snow: Mám vysokej tlak a stárnu (haha), takže bych potřeboval něco klidnějšího, což Phaeton splňuje. Hledám auto, to bude mít výkon, když ho budu potřebovat, ale 90% času pojede na tempomat, uvnitř nebude hluk a bude to mít spooooustu tlačítek, se kterýma si můžu hrát :D Hlavně ventilovaný sedačky, bez těch už auto nechci. Jak jsem přičichl k AT, tak to samé, MT do daily auta už ne..Navíc bych neměl problém to půjčit své lepší polovičce a vozit se vzadu :D

Zajda: Celkem tam padlo mnohem víc, v autorizáku to fakt nebylo. Už mě to auto nebaví, rád předám štafetu dál s tím, že už tam je 90% věcí hotových a bude mít odpovídající cenu.. Už nechci řešit každej škrábanec, každej divnější zvuk..:D To auto je moc citovka, kdybych měl možnosti ho zavřít do garáže a koupit k tomu jiný auto, tak neváhám.

BOB: Ukázalo se, že jsem si na mobile nastavil špatně filtr, pár V8 do +/- 7500€ je, ale jsou buď v šedý kůži nebo napadený tunerem :D Spíš mi šlo o to, jestli je ta V6 snesitelná, nebo stojí za to si na tu V8 počkat.
Uživatelský avatar
driver
Letec
Příspěvky: 1744
Registrován: čtv 24 zář 14:50

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od driver »

Phaeton nebyl nikdy špatný. Mnohem lepší než A8. Ale dneska kupovat takovou stařenku je nesmysl. VW přestává dodávat díly na auta starší 10ti let. A roky letí... Něco seženeš i za 20let a něco na 11ti leté auto se již nedodává. Neznamená to zásadní problém, ale je to jeden z mnoha aspektů. A zrovna cena servisu přesahuje přednosti vozu. Radši jdi do ročního Pašíka, v lecčems Phaetona překonal, jak jsi zmiňoval ty palubní systémy... Cenovka je podobná, když k phaetonu započteš servis :D Jak se vždycky lidi diví, že mají dát jeden rok kilo za převodovku, druhý rok kilo za podvozek, třetí rok dvě kila za motor, takových bylo...
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27041
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od řidičBOB »

3.2V6 nejela moc dobře ani v Passatu. Do Phaetona bych to fakt nechtěl.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5589
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od Snowman000 »

oxik: Tak to trochu chapem potom to smerovanie viac a vtedy uz Phaeton zacne davat zmysel...hlavne je to jedno z tych poslednych aut co je tak povediac "overengineered" ;) Ale ako radi rB, jedina "spravna" volba je V8...este je v hre W12, ale ta bude uz servisne o level inde! 3.2 V6 nebrat, mame ju v Passate a je to tak akurat...

Jo a nezabudaj, ze okolo E38 je vytvorena predsa len velka komunita ludi, servisov a dielov z druhovyroby, ktora okolo Phaetonu fakt neexistuje!!!

Zase mi to neda, ale myslis ze CC 3.6 by nebol predsa len zaujimavy kandidat (pokial nemas 2 metre a nechces furt sediet vzadu)?

EDIT: A Passat B5,5 W8? :ymhug:
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27041
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od řidičBOB »

Taky si myslím, že nejaká 3.6V6 v CC nebo R36 (nemá ale ventilovaná sedadla) udělá víc radosti a ve finále i lépe pojede...a nebude to taková kasička, když se náhodou něco vysere.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27041
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od řidičBOB »

driver píše: Ale dneska kupovat takovou stařenku je nesmysl. VW přestává dodávat díly na auta starší 10ti let. A roky letí... Něco seženeš i za 20let a něco na 11ti leté auto se již nedodává.
Výroba Phaetonu byla ukončena na jaře 2016...pokud mne paměť neklame ;-)
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
x2005
Letec
Příspěvky: 1253
Registrován: úte 01 bře 11:08

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od x2005 »

Já jsem nechytil začátek příběhu, takže netuším, jak starý ten Phaeton má být..... ale servisně je Phaeton opravdu atyp ve všem včetně třeba elektroinstalace a řidicích jednotek. Mě se nelíbí ani obstarožní interiér. Za mě rozhodně ani zadarmo.
Uživatelský avatar
Zajda
Letec
Příspěvky: 1874
Registrován: ned 04 lis 03:01

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od Zajda »

oxik píše:Zajda: Celkem tam padlo mnohem víc, v autorizáku to fakt nebylo. Už mě to auto nebaví, rád předám štafetu dál s tím, že už tam je 90% věcí hotových a bude mít odpovídající cenu
No, tak to hodně štěstí aby ty provedené opravy a repase někdo ocenil.
《》
Uživatelský avatar
oxik
Letec
Příspěvky: 1816
Registrován: pát 27 čer 10:30

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od oxik »

CC se mi nelíbí vzhledově, sportovní auto ke mě nejde..a Passat je zase moc tuctovej :D (jo, já vím, že jsem náročnej)

S mým budgetem jsou to auta 2004/05, je to stařešina, je to znát, ale tyhle "obstarožní" věci se mi právě líbí, nějaká moderna v podobě trčícího tabletu z palubky mě vůbec nebere.

Zajda: Kdybych neměl kupce za solidní cenu, tak o jiném autě nepřemýšlím. Nespolehlivost mého auta už mě štve delší dobu, ale stačí se projet, a většinou na to rychle zapomenu.. jenže když se naskytla příležitost prodat, tak hledám, co bych vzal místo toho..bez nástupce se prodej konat nebude :)
Odpovědět