Re: Převodovky v Audinách - manuály i automaty
Napsal: úte 10 led 20:28
Ach so, to je slusny narast.
Fórum pro náročné řidiče a majitele aut
https://forum.autoforum.cz/
Ty to oznaceni neustale motas. Pokud pises o manualu, nemuzes zminovat prevodovky s pismenem „D“ na zacatku, to jsou automaty. Koncernove manualy jsou „M“. Druhe pismeno znaci pro jakou zastavbu ta prevodovka je. Q znaci zastavbu pro motory napric.Werry píše:O převodovkách ve 2.0 TDI 130 kW opravdu nikdo nemáte informace? Vím, že do předohrabu se dával Multitronic, který byl na štíru se spolehlivostí sám o sobě.
Co ale manuál v předohrabu? (je zde DQ350, kterou mají ostatní koncernoví sourozenci, anebo už DL382-7?)
Co Quattro s manuálem - DQ350 nebo DL382-7?
Ale funguje tomartinecko píše:Ach so, to je slusny narast.
Máš pravdu, opět jsem se upsal =D.ctrl_j píše:Ty to oznaceni neustale motas. Pokud pises o manualu, nemuzes zminovat prevodovky s pismenem „D“ na zacatku, to jsou automaty. Koncernove manualy jsou „M“. Druhe pismeno znaci pro jakou zastavbu ta prevodovka je. Q znaci zastavbu pro motory napric.Werry píše:O převodovkách ve 2.0 TDI 130 kW opravdu nikdo nemáte informace? Vím, že do předohrabu se dával Multitronic, který byl na štíru se spolehlivostí sám o sobě.
Co ale manuál v předohrabu? (je zde DQ350, kterou mají ostatní koncernoví sourozenci, anebo už DL382-7?)
Co Quattro s manuálem - DQ350 nebo DL382-7?
Cili manual MQ350 (Audi S3) neni mozne do A4 a vyse davat, tam musi mit Audi opet vlastni reseni, ale netusim jak to znaci.
Trošku to tu oživím - DL501 asi nebude ve 160 kW verzi (bez ohledu na předohrab nebo Quattro), jelikož MTM nabízí chip pouzectrl_j píše:Obecne vzato je strop dvouspojek 600 Nm, nad tuto hranici uz maji klasicke tipronic HDM automaty od ZF (Audi to znaci AL551-8Q), tim se nemusime zabyvat. Tam by mel byt strop 700 Nm a u prevodovky AL951-8Q pak 1000 Nm.
V tom strednim spektru by mely byt ctyri prevodovky:
DL382-7Q
DL382-7F
DL501-7Q
DL511-7Q
Ja se domnivam, ze DL382 se montuje do vsech 2.0 TDI a tech nejslabsich 3.0 TDI 140-160 kW a zaroven <500 Nm, DL501 do 160-200 kW a zaroven ≥500 Nm). DL511 se dava do S6 (to vim jiste).