Stránka 78 z 147

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Napsal: pát 15 zář 08:46
od Zajda
Stepan píše:Zajímalo by mě, co se změnilo v aerodynamice, že už není potřeba to obrovský křídlo. Nebo že by na GT3 bylo jenom na parádu?
Tuhle uvahu nejak nechapu. GT3 s kridlem bude ve vysokych rychlostech nepochybne sedet lip. Jen ho tentokrat mit nemusis.

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Napsal: pát 15 zář 10:25
od 911T
Ten "touring" ma predsa tiez kridlo, akurat mensie vysuvacie.

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Napsal: pát 15 zář 21:00
od Sajmik
991.1 GT3 měla jen pevné křídlo, Rko přišlo o pevné křídlo a byl přidán difuzor, 991.2 GT3 má i pevné křídlo i difuzor.. touring má pouze zmíněný difuzor, ale dle fotek vypadá výrazněji než na .2GT3

vroom: co se ti nezdá na materiálech interieru? například ty tmavé lišty jsou broušený hliník

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Napsal: pát 15 zář 21:16
od doriftonigga
A GT3 T má zadní Carrera víko lehce upravené, vč. Gurney Flap. I tak bych ale řekl, že asi přišli o vcelku dost přítlaku a možná trochu koní, když nemá ani ty přímé nasavaci otvory jako klasická .2 GT3.

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Napsal: pát 15 zář 23:04
od Sajmik
http://www.evo.co.uk/porsche/911-gt3/19 ... -next-911r

By opting for the Touring Pack GT3 customers are doing more than ticking a rear wing delete option. The removal of the fixed rear wing and relying on the retractable wing of the regular 911 Carrera and the small, additional Gurney flap on the trailing edge of the engine cover, means the car’s aero is changed significantly. It has resulted in a shorter front splitter being fitted and beneath the engine and behind the rear bumper there is a bespoke rear diffuser, although this differs compared to the one fitted to the 911 R.

As a result of the aero changes there is less downforce produced, but there’s less drag too, with Touring Pack equipped GT3s quicker than a manual GT3 with the standard body. Cars fitted with the Touring Pack also require their ECUs to be reworked and this requires GT3s ordered with the Touring Pack to have a different wiring loom fitted. It’s one reason why existing GT3s can’t be retro-fitted with the Touring Pack.

Porsche tvrdí, že nasávací otvory standartní GT3 můžou přidat až 20 koní - to bude asi rozdíl 4km/h v maximálce oproti Touringu.

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Napsal: pát 15 zář 23:30
od doriftonigga
Makes sense now, dík. Škoda, že ale neudělali ducktail. Ten se mi na .1 strašně líbí

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Napsal: sob 16 zář 14:08
od Sajmik
Jasan. Mě se víc líbí tohle, ale jako no cost option, proč ne

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Napsal: sob 16 zář 14:33
od Vrooom
Sajmik píše:991.1 GT3 měla jen pevné křídlo, Rko přišlo o pevné křídlo a byl přidán difuzor, 991.2 GT3 má i pevné křídlo i difuzor.. touring má pouze zmíněný difuzor, ale dle fotek vypadá výrazněji než na .2GT3

vroom: co se ti nezdá na materiálech interieru? například ty tmavé lišty jsou broušený hliník
Velka hromada plastu, jak v golfu. Takto s kozkou to je lepsi.
Obrázek
Obrázek

Ale klasicka carrera s dvoubarevnym interierem je jeste uplne jinde :x

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Napsal: sob 16 zář 22:45
od Sajmik
ty ofiko fotky jsou zvláštní, na živo to vypadá jinak

viz.
http://cdn2.autoexpress.co.uk/sites/aut ... os-1_0.jpg

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Napsal: ned 17 zář 09:59
od Vrooom
Tjn, to vypada paradne :x