Porsche - vse o sportovnich modelech

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvekod Pavelpu27 » úte 15 srp 20:15

Tak přesednout z Yarise do 911 bude super. Horší bude cesta zpět :-D

Jinak k tomu problému s ložiskem na předlohové hřídeli, tak tady je k tomu asi veškeré potřebné info:

http://www.revolution-porsche.co.uk/new ... -spot-them
Pavelpu27
Autoškolák
 
Příspěvky: 53
Registrován: pon 14 lis 19:49

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvekod 911T » úte 15 srp 22:10

Tomeček píše:Pavelpu27 Díky za pochvalu :-) Autorizovaný servis vůbec nepřipadá v úvahu. Nějakej základ si udělám sám (oleje, filtry, a další drobnosti), a na co bude potřeba hever tak u známého. Do teď jsem jezdil yarisem, takže asi každé silnější auto bude pro mne zázrak :-D. Něco jsem našetřil, a chtěl si koupit subaru sti hatch.
Asi před pul rokem jsem se byl podívat na dvě sti , a obě rošlapané jak zelí a to nemělo ani jedno z nich přes 150 tkm.
Každopádně 997.2 je mimo rozpočet .Stejně tak i keramické brzdy. Proto mi šlo hlavně o 997.1. ale po tom co jsem si na vaše doporučení nastudoval něco o těch motorech, o ložisku na předlohové hřídeli kde dodělávají extra přívod oleje. Tak mě to odrazuje taky. :-/ vube nevím co...


Akurat ze 997 za cenu rozslapaneho STI tiez nekupis a to ani zdaleka. Tie auta zacinaju na 35 000 eurach a to su tie najhorsie kusy kde treba mat hned po kupe prichystany dalsi budget. Akurat vcera som sa previezol v 997 S so 120 000km na hrbu a popravde som zostal trochu rozcarovany. Samozrejme nebolo na nom nic co by sa nedalo dat do poriadku, ale nemozem sa zbavit pocitu ze po presadnuti z caymanu ide fakticky o horsie auto. Ta predna naprava je skutocne tak trochu do vetra. Nehovorim ze by som sa s tym autom casom nezzil, ale kvoli comu vlastne. Osobne si myslim ze keby pani inzinieri zo zuffenhausenu nemali ruky zviazane tradiciami tak dnes na vrchole ponuky nestoji 700 konova 911 GT2, ale cayman GT2 a az vtedy by sa zacali diat veci. Takze za mna (ako jazdca, nie pozera) je ideal GT4 pripadne 718 S s cipom na 400 koni.
911T
Pan Řidič
 
Příspěvky: 304
Registrován: úte 06 pro 17:14

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvekod Pavelpu27 » úte 15 srp 22:42

Takže ses právě dozvěděl, že 911 je špatné auto. Není. Je to skvělé auto, jen je logicky jiné, než cayman, (který je tedy i podle mě naprosto úžasný). A určitě nepotřebuje 400k.
911 má relativně lehký předek, takže když jedeš fakt kládu, není od věci si ťuknout levou nohou na brzdu a zatížit ho. Zato ten grip na výjezdu je opojný. Je ale pravda, že jestli tě tlačí budget, tak cayman bude za stejné peníze o hodně jistější volba.
Pavelpu27
Autoškolák
 
Příspěvky: 53
Registrován: pon 14 lis 19:49

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvekod 911T » úte 15 srp 23:33

Ja netvrdim ze je 911 zle auto, akurat sa v jej pripade piluje do dokonalosti nedokonala koncepcia. Kym nebol cayman tak to bolo tak nejak v poriadku, teraz ale jednoznacne taha za kratsi koniec. Markantne je to hlavne ked presadnes z jedneho do druheho. Ze sa za to este priplaca je uz len sikovny marketing.

Ked vyuzivas potencial toho auta tak je 300k naozaj malo. So 400k by boli jeho moznosti daleko lepsie vyuzitelne. To ale pri vyhliadkovych jazdach nezistis.
911T
Pan Řidič
 
Příspěvky: 304
Registrován: úte 06 pro 17:14

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvekod Sajmik » ned 10 zář 22:48

991.2 GT3 Touring

porsche-991--mkii-c431209092017111007_6.jpg

porsche-991--mkii-c431209092017111007_3.jpg

Ty červený proužky se mi ze začátku vůbec nezamlouvali, ale tady mě překvapuje jak moc se mi to k ní hodí.


Víc fotek tady, na gespotu to smazali..
http://www.rennteam.com/forum/page1.htm ... s=0#post13
Sajmik
Autoškolák
 
Příspěvky: 47
Registrován: sob 19 lis 09:03

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvekod d1.8t » pon 11 zář 19:52

RWD
Uživatelský avatar
d1.8t
Letec
 
Příspěvky: 1413
Registrován: čtv 17 úno 10:38

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvekod Vrooom » pon 11 zář 20:22

Sakra, showcar na fotky a ono to ma plastykovy interier jako golf =))
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
 
Příspěvky: 1419
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvekod pavproch » čtv 14 zář 18:19

Teprve fčíl sem si přečet článek o GT3 Touring.... mít zbytečné 4 mega, du okamžitě do teho.... nemám, takže nejdu... škoda, no... :ymhug:

(Popravdě, i dybych ty 4 mega měl, tak bych asi měl strach z těch 5set kobyl, mých necelých třista je mi občas až nad hlavu.... :ymblushing: Halt stárnu, měknu a mozek mi tvrdne... ale je to krásné, staromilské oooooachhhh :x :x :x :x :x :x :x :x )
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
 
Příspěvky: 10440
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik N52 & brambor 3er N53

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvekod Stepan » čtv 14 zář 20:55

Zajímalo by mě, co se změnilo v aerodynamice, že už není potřeba to obrovský křídlo. Nebo že by na GT3 bylo jenom na parádu?
1.3MPi --> 2.0CRDi --> 1.4 16V --> ?
Uživatelský avatar
Stepan
Mistr volantu
 
Příspěvky: 947
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvekod Vrooom » čtv 14 zář 20:58

PP proc? Vzdyt to bude prospikovane elektronikou, vysekat se s tim bude kumst =))
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
 
Příspěvky: 1419
Registrován: sob 19 bře 15:16

PředchozíDalší

Zpět na Německá auta

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník