Stránka 64 z 147

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Napsal: stř 11 led 14:53
od doriftonigga
řidičBOB píše:Sic to turbo v Porsche neberu jako ohavnost - jako třeba diesel, ale atmo je prostě nejvíc.
Snad nekdy budu mit moznost se svezt v necem jako je GT3 v manualu. I kdyz, jsem celkem skromnej, mne by mozna stacila i ta turbocarrera na vikend.

Koukal jsem na mobile.de - ze vsech skoro 1800 991 je jen 85 se schaltgetriebe, a to jeste nekolik z nich bude ve skutecnosti PDK anebo ctyrkolka. To fakt nevim, jestli budu moct za par let nejakou takovou ojetou rwd 7mt najit, kdyz jich je dnes tak zalostne malo.

Na prodej je jedna ceska 991 C2 v manualu. "200 Prozen Leder", no nekup to. http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... geNumber=2

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Napsal: stř 11 led 14:59
od Pavelpu27
911T píše:Tak to si rozhodne nemyslim. Porsche ma vyvinuty turbomotor (dokonca s VGT) dekady. Keby to bolo o tom tak ich nasadia davno. Naopak tymto prichadzaju (aj ked casto len hypoteticky) o cast klientov ako sa ukazuje aj tu na fore.
Neříkám, že ho nemá, ale nadhazuju doměnku, že cena za spolehlivý motor, který nebude 911 dělat ostudu, se dostala do rozumných výšin. Samozřejmě, že to zelená propaganda urychlila, ale časem bychom se k tomu stejně asi dostali.
Problém aut pro radost je, že lidí, kteří jsou ochotni s takové auto opravdu koupit, je strašněmálo. Proto je potřeba nabízet auto, které je nejen perfektní řidičsky, ale které uspokojí i ostatní "všední" potřeby. A mimochodem, to vlastně byla celá základní myšlenka 901/911/912 - nabídnout sportovní výkony zabalené do auta "pro každý den". Ultimátní sporťáky tenkrát na trhu byly, ale teprve 911 se dokázala dostat do garáží "obyčejných" lidí. Např. v 60. a 70. letech řídily porsche ženy mnohem častěji, než dnes. Zajímavé je, že když se Porsche dneska vlastně vrací ke kořenům, tedy k běžnému použití a občasnému polechtání chřestýše, máte jim to za zlé.

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Napsal: stř 11 led 15:10
od Pavelpu27
řidičBOB píše:Sic to turbo v Porsche neberu jako ohavnost - jako třeba diesel, ale atmo je prostě nejvíc.
Já se přiznám, že bych chtěl obě. Ke stávající atmo 997 mt bych si uměl představit turbovanou 991.2 C2S.

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Napsal: stř 11 led 17:57
od 970ka
Myslím na ni kudy chodím :-)

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Napsal: čtv 12 led 07:55
od Ted
Taky jsem chtel 991.2 c2s, ale vadila mi ta uzsi stavba vzadu.
Pak jsem ale prosel kolem gt4 a priority se zmenily :)

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Napsal: čtv 12 led 11:46
od 970ka
Tak C4 je širší o cca 50mm,ale zase dražší,kuwa.

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Napsal: čtv 12 led 12:57
od Pavelpu27
970ka píše:Tak C4 je širší o cca 50mm,ale zase dražší,kuwa.
Hlavně je to čtyřkolka (proto ta širší stavba), což zrovna u Porsche je opravdu spíš na škodu.

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Napsal: čtv 12 led 13:01
od Ted
to jo...
ja bych vzal 991 atmo 4s
je to prece jen uz GT a pored jde maximum na zadek.
navic po shlednuti tohoto testu bych ctyrkolku v 911 uplne nezavrhoval

http://www.youtube.com/watch?v=08t5Yw38Uos

pripadne

http://www.youtube.com/watch?v=DMklzHtHGwc

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Napsal: čtv 12 led 13:36
od 970ka
Já už atmosféru nechci,je od spodu celkem líná,to mi na tom vždycky srralo,jen u Panamery to ještě šlo s tím pětilitrem,ale nová Carrera s turbem se sbírá úplně jinak,jsem teď zmlsanej z turbový Alpiny,proto.

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Napsal: čtv 12 led 13:42
od Pavelpu27
Ted píše:to jo...
ja bych vzal 991 atmo 4s
je to prece jen uz GT a pored jde maximum na zadek.
navic po shlednuti tohoto testu bych ctyrkolku v 911 uplne nezavrhoval

http://www.youtube.com/watch?v=08t5Yw38Uos

pripadne

http://www.youtube.com/watch?v=DMklzHtHGwc
Já teda nevím, jak často člověk jezdí na mokrý závodní trati, ale moje zkušenost je následovná: 997.1 C2S se mi na dobrých letních gumách nedaří utrhnout ani na suchu, ani na mokru. Na to už člověk musí jet opravdu HÓÓÓDNĚ rychle a razantně. V C4S je jízda hodně podobná, ale kvůli váze na čumíku je trošku otupělá. Zcela upřímně, kdyby si sednul do auta a nevěděl, co to je, tak bych to těžko poznal. Ale když přesedneš z jednoho do druhého, tak z C2 prostě cítíš lehkost a hravost.