Porsche - vse o sportovnich modelech

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Bond007
Economy Run Master
Příspěvky: 2470
Registrován: pon 07 úno 18:18

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od Bond007 »

Tak jasny, kdybych nemel komplexy z jejich velikosti, nemusel bych si na silnici nic dokazovat.

At nejsem uplne OT, vcera jsem si poridil prasatko s napisem GT3... mam tam prvni korunu :D
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2548
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od Vrooom »

mmira píše:vroom: jen tak na okraj, jel jsi nekdy v takto silnem a aerodynamicky schopnem aute? jinak tohle bude vyzadovat vyrazne vetsi koule, nez potrebuju ja na rizeni M3. prijet s tim na NS a nejezdit pravidelne BTG za 7:30 s vypnutym ESP, tak bych se stydel.

a jit na limit toho auta na okresce znamena jet velice casto 200+. no fakt bych to nechtel.
Samozrejme, ze nejel. Myslis, ze to ma nejakou aerodynamiku co stoji za rec? Limity muzes dosahovat i na zakroucene okresce kde se nejezdi 200 ... Chapu te, ale myslim, ze si s tim pujde uzit hodne zabavy.
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od mmira »

me to docela hodne promyslene aero, treba v maximu na zadi +150 kilo.

na zakroucene okresce natrefis tak maximalne na limit svuj, ne toho auta. podle me to bude v nizkych rychlostech sterilni, nezajimave. stejne jako treba R8 V10 nebo Golf R, abych se drzel pri zemi. clovek to bude muset opravdu rozjet, aby se zacalo neco dit. jenze pak se vse deje az prilis rychle.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Sajmik
Řidič začátečník
Příspěvky: 137
Registrován: sob 19 lis 09:03

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od Sajmik »

Ani jednim jsem sice nejel (pouze R8 V8 z mista spolujezdce), ale co mám načteno a nasledováno, příjde mi blbost srovnávat R8 a Golf s Porsche GT. A to v jakýchkoliv rychlostech
Chci tím říct, že GT3 by měla být více "viscerální" než zmíněná auta i v zácpě :D
Naposledy upravil(a) Sajmik dne stř 08 bře 14:04, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5470
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od M.Z. »

Bond007 píše:Tak jasny, kdybych nemel komplexy z jejich velikosti, nemusel bych si na silnici nic dokazovat.

At nejsem uplne OT, vcera jsem si poridil prasatko s napisem GT3... mam tam prvni korunu :D

Důležité je, nepřepálit začátek :D
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
doriftonigga
Pan Řidič
Příspěvky: 371
Registrován: sob 09 úno 21:42

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od doriftonigga »

Sajmik píše: Chci tím říct, že GT3 by měla být více "viscerální" než zmíněná auta i v zácpě :D
Přesně tak.
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od mmira »

mam o tom sve pochybnosti, u 991 GT3 tomu tak uplne nebylo.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2548
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od Vrooom »

mmira píše:me to docela hodne promyslene aero, treba v maximu na zadi +150 kilo.

na zakroucene okresce natrefis tak maximalne na limit svuj, ne toho auta. podle me to bude v nizkych rychlostech sterilni, nezajimave. stejne jako treba R8 V10 nebo Golf R, abych se drzel pri zemi. clovek to bude muset opravdu rozjet, aby se zacalo neco dit. jenze pak se vse deje az prilis rychle.
Clovek ale max rychlosti s 300km/h autem asi nejezdi ...

Ja si predstavuji, ze ma i nejaky cit v rizeni a krasne si s tim pujde hrat na klikate silnici, je mozny cist z prednich kol grip a diky dostatku vykonu si hrat se zadkem.
911T
Mistr volantu
Příspěvky: 559
Registrován: úte 06 pro 17:14

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od 911T »

Akurat ze hrat sa so zadkom so Z4 a GT3 na okreske bude kurva rozdiel. :D Ono tie 305-ky cup2-ky zatazene motorom budu mat trochu iny grip a bude treba hodne tlacit na pilu aby sa nieco dialo.
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2548
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od Vrooom »

Uz to tady nekde bylo. Ma to 500 koni, to nebude s 305 zadny problem. Proste plnej za dva :-) ...

Odpovědět