Porsche - vse o sportovnich modelech

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2540
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od Vrooom »

Ted píše: Pak neni divu, ze vetsina kupcu sportovnich aut chce pohodli.
Prumerne si to stejne kupuji starci pred duchodem, to se neni cemu divit, ze je zajima pohodli ...
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
Příspěvky: 5428
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od Stepan »

Jsem dneska potkal v Praze kluka, vypadal tak na 20, co nasedal do 911 4GTS a uvnitř samozřejmě automat. Všechno špatně :(
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Ted
Autoškolák
Příspěvky: 20
Registrován: pon 09 led 13:20

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od Ted »

To je smutny, zejmena ta cast s automatem... Porsche stale jeste vyrabi ryzi auta pro nadsence. Diky za to. Ale on se nejakej paprda v managementu najde a ten to zarizne... Zatim se bohuzel z ryzich aut stava sakra drahe zbozi, takze i ten, kdo by chtel to nakonec neufinancuje... A vsichni budeme jezdit v octavkach a piloti v octavii rs... Smutne
Uživatelský avatar
970ka
Mistr volantu
Příspěvky: 876
Registrován: pon 25 dub 12:52
Bydliště: Plzeňský wenkov
Kontaktovat uživatele:

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od 970ka »

Tak na důchod auto dobrý,automat podmínka,když bolí kolena,jen se z toho na pyču vylejzá,ale to se musí překonat,budu muset víc cvičit :-)
Carrera S ,Tesla 3 Highland LR,Audi Q3 TSi, AR Stelvio 2,0T, MB SL ,Honda opice
911T
Mistr volantu
Příspěvky: 559
Registrován: úte 06 pro 17:14

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od 911T »

Tak zrovna ten automat dnes nie je uplne vynuteny. Naopak si ho ziada trh. Percento predajov manualu je aj u 911 velmi male. Tu "degradaciu" portfolia si nakoniec vynucuju zakaznici. Ono tych nadsencov co maju peniaze je oproti beznym zakaznikom minimum. Este aj z tych co rozoberaju tie predrazene maloseriove modely je polovica obycajnych spekulantov, nie realnych uzivatelov.
Pavelpu27
Řidič začátečník
Příspěvky: 113
Registrován: pon 14 lis 19:49

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od Pavelpu27 »

Já si hlavně myslím, že automat není až taková tragédie. Spousta lidí, vč. mnoha fandů, to naopak bere tak, že jsou s automatem rychlejší. Myslím, že nemá cenu Porsche zatracovat, nebo hanit, kvůli tomu, že zákazníci chtějí automat.

Snažím se oprostit od předsudků. Turbo i automat dokážu pochopit a akceptovat, přestože sám preferuji atmo a manuál.
911T
Mistr volantu
Příspěvky: 559
Registrován: úte 06 pro 17:14

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od 911T »

Pavelpu27 píše:Já si hlavně myslím, že automat není až taková tragédie. Spousta lidí, vč. mnoha fandů, to naopak bere tak, že jsou s automatem rychlejší. Myslím, že nemá cenu Porsche zatracovat, nebo hanit, kvůli tomu, že zákazníci chtějí automat.

Snažím se oprostit od předsudků. Turbo i automat dokážu pochopit a akceptovat, přestože sám preferuji atmo a manuál.
Pod toto sa rad podpisem. Do vikendovky kvoli zabave volim manual, ale z racionalneho hladiska je to zmareny potencial. Nikto neodradi rychlejsie ako PDK.
A nad dobrym turbom neohrnam nosom. V beznych autach su dokonca prijemnejsie. Vadi mi ale ked su pretlacane umelo ako je to v pripade porsche, bmw M a inych.
Pavelpu27
Řidič začátečník
Příspěvky: 113
Registrován: pon 14 lis 19:49

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od Pavelpu27 »

911T píše: Snažím se oprostit od předsudků. Turbo i automat dokážu pochopit a akceptovat, přestože sám preferuji atmo a manuál.
Pod toto sa rad podpisem. Do vikendovky kvoli zabave volim manual, ale z racionalneho hladiska je to zmareny potencial. Nikto neodradi rychlejsie ako PDK.
A nad dobrym turbom neohrnam nosom. V beznych autach su dokonca prijemnejsie. Vadi mi ale ked su pretlacane umelo ako je to v pripade porsche, bmw M a inych.[/quote]
Člověče nemyslím si, že je to uměle protlačované. Já si myslím, že by Porsche udělalo 911 s turbem i bez zelených nařízení. Vždycky musíš balancovat výkon a hmotnost. Objem = velikost a hmotnost. A protože technologie a materiály zas o kus pokročily a Porsche vidí, že se dá udělat spolehlivý turbo motor pro denní použití za rozumné náklady, logicky ho začnou používat, protože 3,0 turbo je o 20% lehčí, než 3,8 atmo a navíc má vyšší výkon a auto má celkově agilnější projev.
911T
Mistr volantu
Příspěvky: 559
Registrován: úte 06 pro 17:14

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od 911T »

Tak to si rozhodne nemyslim. Porsche ma vyvinuty turbomotor (dokonca s VGT) dekady. Keby to bolo o tom tak ich nasadia davno. Naopak tymto prichadzaju (aj ked casto len hypoteticky) o cast klientov ako sa ukazuje aj tu na fore.
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 26981
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od řidičBOB »

Sic to turbo v Porsche neberu jako ohavnost - jako třeba diesel, ale atmo je prostě nejvíc.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Odpovědět