VW passat, rada

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
lupo222
Řidič začátečník
Příspěvky: 189
Registrován: úte 06 kvě 08:58

Re: VW passat, rada

Příspěvek od lupo222 »

Kjirka píše:
lupo222 píše:Četl jsem si o ucpávání a čištění DPF. Mám najeto 72000km a když jsem ho kupoval měl přesněji 67500km. Jezdím město 30%, mimo 50% a zbytek delši cesty( tam přes 60km). Zajímalo by mě, kdy bude ucpaný? Abych věděl zda mám už šetřit na nový nebo repasi.
Nevím, co máš za auto, resp. co to je za motor a jaký ročník. Pokud máš ale skutečně najeto jen tyhle km, nemusíš se ucpáním DPF vzrušovat. Na DPF není co repasovat, to jsou jen kecy a tahání peněz z kapsy. DPF se regeneruje automaticky při jízdě vyšší konstantní rychlostí. Pokud mu nedáš šanci a jezdíš neustále třeba město, filtr se může zaplnit a někdy je pak třeba vyvolat regeneraci nucenou. Dělá se to pomocí VAGu, zásadně ale za jízdy. Při regeneraci vzniká extrémně vysoká teplota a když se to udělá za klidu na dílně, je velká šance, že něco shoří, v lepším případě se jen zdeformuje.
K těm tvým diskům. Za 11 t. to prodává šejdíř importér a jen blázen to za ty peníze koupí. Disky se daj úspěšně rovnat a opravovat povrch. Jinak se dá na inzerát dneska sehnat jakýkoliv disk. Chce to hledat a vydržet chvíli. Ten zvuk zezadu nejspíš nevydává kolo. Nic moc tam není, ale pokud to není ložiskem, můžou ti viset motorek ruční brzdy, máš-li jí elektrickou. Ty se daj repasovat. Pokud visí, kolo se hřeje.
No, přezul sem na zimní s plecháčema a ten zvuk je pryč. Jsou blbě sjetý letní.
Renault Clio V 1.0Tce - 2020
Honda PCX 125 - 2019
Kjirka
Autoškolák
Příspěvky: 37
Registrován: sob 14 lis 20:14

Re: VW passat, rada

Příspěvek od Kjirka »

no tak si nech udělat geometrii, než zničíš i ty zimní. To je v celku častej jev, že se na vnitřní straně gumy udělá pilka a pak to hučí.
Uživatelský avatar
lupo222
Řidič začátečník
Příspěvky: 189
Registrován: úte 06 kvě 08:58

Re: VW passat, rada

Příspěvek od lupo222 »

Kjirka píše:no tak si nech udělat geometrii, než zničíš i ty zimní. To je v celku častej jev, že se na vnitřní straně gumy udělá pilka a pak to hučí.
Geometrie se dělala 3x a nic. Vše je v pořádku.
Renault Clio V 1.0Tce - 2020
Honda PCX 125 - 2019
Uživatelský avatar
oxik
Letec
Příspěvky: 1816
Registrován: pát 27 čer 10:30

Re: VW passat, rada

Příspěvek od oxik »

Co znamena blbe sjety letni a kde ti delali geo? Neni totiz geo jako geo a treba v takovem bestdrivu by ji umet meli, nicmene tomu tak nebylo..
Kjirka
Autoškolák
Příspěvky: 37
Registrován: sob 14 lis 20:14

Re: VW passat, rada

Příspěvek od Kjirka »

já měl tenhle problém na Oct. II a i na CC, kde mi první sada gum vydržela v obou případech asi 17 t. km. Vzadu to bylo na vnitřkách oskákaný, jako prase. No a gumy samozřejmě začaly hučet. Udělala se pořádně geometrie a bylo to v pořádku. Ta pilka, pokud jezdí člověk převážně sám, tam může být, ale jen minimální. Bohužel, čím širší guma, tím je na to háklivější. Ale je pravda, že tohle neslyším poprve, že ani po opakovaným seřízení geometrie zadní nápravy, se nepřestaly gumy výrazně blbě sjíždět. Jeden kolega tohle řeší už třetím rokem na B7 a dosud tu příčinu nenašel. A nemá ani adaptivní podvozek, že by třeba blbě fungovaly ty tlumiče. To je pak auto jen pro zlost.
Uživatelský avatar
lupo222
Řidič začátečník
Příspěvky: 189
Registrován: úte 06 kvě 08:58

Re: VW passat, rada

Příspěvek od lupo222 »

oxik píše:Co znamena blbe sjety letni a kde ti delali geo? Neni totiz geo jako geo a treba v takovem bestdrivu by ji umet meli, nicmene tomu tak nebylo..
Odskákaný povrch a v X-CAR Kyjov
Ale třeba to bude tým že letni pneu néni nové. Chyběl cash, tak jsem si vzal 2 sezony jety.(12000 a 4500kč je velký rozdíl) Zimni co byly na autě, tak unich je klid. Ale já si myslím, že ty letní se zachvíli sjedou.
Renault Clio V 1.0Tce - 2020
Honda PCX 125 - 2019
Kjirka
Autoškolák
Příspěvky: 37
Registrován: sob 14 lis 20:14

Re: VW passat, rada

Příspěvek od Kjirka »

no pokud jsou už nějak blbě najetý, tak se samozřejmě není čemu divit. Kolikrát ta guma vypadá opticky dobře, ale ten, kdo jí jezdil asi moc dobře ví, proč to prodává. A když už teda v Kyjově, tak bych si raději zajel do autorizáku, kde mají určitě laserovou geošku a přesně ví, kolik mají toho Pašíka nastavit. A nebo do Hodonína. Obojí je myslím jedna firma.
Uživatelský avatar
oxik
Letec
Příspěvky: 1816
Registrován: pát 27 čer 10:30

Re: VW passat, rada

Příspěvek od oxik »

no, hlavne jestli jsou oskakany tak bych spis sel po tlumicich a ne po geo.. samozrejme vliv muze mit oboji
Kjirka
Autoškolák
Příspěvky: 37
Registrován: sob 14 lis 20:14

Re: VW passat, rada

Příspěvek od Kjirka »

tlumiče v 70 t. km ? No to určitě ne. Resp. je to naprosto nepravděpodobný.
Uživatelský avatar
HondaMan
Letec
Příspěvky: 3969
Registrován: čtv 17 úno 14:08

Re: VW passat, rada

Příspěvek od HondaMan »

„Problém současného světa je, že hlupáci jsou si jistí, ale lidé inteligentní jsou plní pochybností.” Bertrand Russell
2.9T RWD
Odpovědět