BMW neni Porsche. ale netvrdim, ze to nejde, ja to ostatne zazil jen ve stare 135i, ve ktere to bylo aktivni furt.Rikin píše:U novych Porsche to normalne jde vypnout, nevim proc by to nemelo jit u BMW.
Dříve M135i, nyní ///M2
Re: 125d vs M135i
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: 125d vs M135i
to eLSD bere beztak signal z cidel abs na kolech a jak znam moderni elektroniku v autech, tak by nestandardni chovani porad házelo jako nejakou chybu, kvůli které bys musel do servisu to vymazat....eMJe píše:Ked uz sme u LSD - netocia sa pri mechanickom LSD obe kolesa rovnako rychlo, len krutiaci moment(vykon) je rozdielny, tym padom eLSD(reagujuce na odlisnosti pretacania kolies) by nemalo pracu?
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: 125d vs M135i
Zadna jednicka F20/F21 nema samosvor, jen nahrazku v podobe DTC, ktera ale funguje vyrazne lepe nez na predchozi generaci 1er, ja bych se toho nebalmmira píše:tohle je 1M http://www.autoforum.cz/prvni-dojmy/tes ... d-v-praxi/
jinak nevim jak 125d, ale M135i ma e-LSD, ktery funguje pres pribrzdovani kol. mechanicky samosvor uz dlouho maji jen M modely.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: 125d vs M135i
Trochu jsem se vzdělával ohledně informací o 1er a momentálně je jasno, M135i. Obešel jsem už ofic. i pár neofic. dealerů, srovnávám nabídky.
Měl bych prosbu na zkušené s tímto autem a to ohledně výbavy, co se vyplatí a co jsou vyhozené prachy?
Konfiguroval jsem M135i, MT, RWD.
K zákl. výbavě jsem volil např.
adaptivní podvozek - je to plus pro denní užívání, nebo je rozdíl mizivý?
nemile mě překvapily vysoké příplatky za samozřejmosti jako třeba:
stmívací vnitřní zrcátko 4325,-
vyhřívání sedaček 8400,- prostě vydřiduši
dal jsem advantage plus paket, ten obsahuje např. bixenony, aut. klima.
drive comfort package
lepší muziku
nakládací systém (3 násobně dělená sedadla)
za navi chcou 50000,- mám rád integrovanou, ale tohle je teda ranec...
za stavitelnou bederní opěrku chtějí 7000,-
vyplatí se příplatek za kůži, resp. je dobrá?
Vím, že si BMW nechá vše řádně zaplatit, ale nerad bych vyhazoval za zbytečné blbosti, děkuji za rady.
Měl bych prosbu na zkušené s tímto autem a to ohledně výbavy, co se vyplatí a co jsou vyhozené prachy?
Konfiguroval jsem M135i, MT, RWD.
K zákl. výbavě jsem volil např.
adaptivní podvozek - je to plus pro denní užívání, nebo je rozdíl mizivý?
nemile mě překvapily vysoké příplatky za samozřejmosti jako třeba:
stmívací vnitřní zrcátko 4325,-
vyhřívání sedaček 8400,- prostě vydřiduši
dal jsem advantage plus paket, ten obsahuje např. bixenony, aut. klima.
drive comfort package
lepší muziku
nakládací systém (3 násobně dělená sedadla)
za navi chcou 50000,- mám rád integrovanou, ale tohle je teda ranec...
za stavitelnou bederní opěrku chtějí 7000,-
vyplatí se příplatek za kůži, resp. je dobrá?
Vím, že si BMW nechá vše řádně zaplatit, ale nerad bych vyhazoval za zbytečné blbosti, děkuji za rady.
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: 125d vs M135i
no ted by meli k tomu davat paket Joy ikdyz nevim jak moc se to M135i tyka asi uz bude mit vetsinu veci v serii
vyhrivani sedacek bych daval pouze v kombinaci s kuzi anebo pokud budes casto vozit zensky
no kuze je takova standard (černá), ale myslim ze pokud chces aby to vypadalo jako premiovka tak do ni investuj, pze BMW hadry oproti Audi nic moc a to ani ten co davaj do M paketu (radobyalcantara)
pak bych dal ten asistent dalkovych svetel, byva v kombinaci se zatmavovacim zrcatkem a destovym senzorem, pak zadni PDC
a interierovy listy bud lesteny hlinik nebo klavnirni lak
vyhrivani sedacek bych daval pouze v kombinaci s kuzi anebo pokud budes casto vozit zensky
no kuze je takova standard (černá), ale myslim ze pokud chces aby to vypadalo jako premiovka tak do ni investuj, pze BMW hadry oproti Audi nic moc a to ani ten co davaj do M paketu (radobyalcantara)
pak bych dal ten asistent dalkovych svetel, byva v kombinaci se zatmavovacim zrcatkem a destovym senzorem, pak zadni PDC
a interierovy listy bud lesteny hlinik nebo klavnirni lak
Re: 125d vs M135i
můj názor:
navi zbytečnost, taktéž i-drive nebo lepší muzyka nebo vyhřívání sedaček
M-športsitze z "alcantary" jsou imho mnohem lepší než echt-leder
loketní opěrka ano, bi-filajky taky, autoklima určite
interiér v chliniku (dřevo fůůůůůj)
tříramenný M-volant je velmi fajn
adaptivní podvozek nevím, nemá zkusšenost s BMW, manželka má v Tiguanovi a je to dost rozdíl Comfort/Sport
navi zbytečnost, taktéž i-drive nebo lepší muzyka nebo vyhřívání sedaček
M-športsitze z "alcantary" jsou imho mnohem lepší než echt-leder
loketní opěrka ano, bi-filajky taky, autoklima určite
interiér v chliniku (dřevo fůůůůůj)
tříramenný M-volant je velmi fajn
adaptivní podvozek nevím, nemá zkusšenost s BMW, manželka má v Tiguanovi a je to dost rozdíl Comfort/Sport
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: 125d vs M135i
Žádné akční výhody se bohužel M netýkají, na kožku jsem zvyklý, tak ji tam asi dám, asistent dálkových světel pouze v kombinaci s 431 (zrcátka)za 13975,-
Oboje senzory jsou naštěstí obsaženy v drive package. Na navi asi hodím bobek, stejně neumí češtinu (aspoň to tak z prospektu chápu).
Tak teď už jenom prodat Sharana a šup, objednávat...
pavproch: celkem souhlasím, až na lepší muziku, to mám rád, nejezdím jak kolotočář, ale kvalitnější hudba je znát i při běžné hlasitosti. Mě kůže nevadí, mám ji rád i z hlediska udržování.
Oboje senzory jsou naštěstí obsaženy v drive package. Na navi asi hodím bobek, stejně neumí češtinu (aspoň to tak z prospektu chápu).
Tak teď už jenom prodat Sharana a šup, objednávat...
pavproch: celkem souhlasím, až na lepší muziku, to mám rád, nejezdím jak kolotočář, ale kvalitnější hudba je znát i při běžné hlasitosti. Mě kůže nevadí, mám ji rád i z hlediska udržování.
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: 125d vs M135i
já si při konfiguraci lepší muzyku dal (střední třída, žádnej HK, asi za 15tis nebo kolik) a .... ze 75kkm sem nejmíň polovinu, spíš víc, stejně najel s vypnutou muzykou, poslouchajíc symphonii pro 6 hrnků a 24 ventilů....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
-
- Pan Řidič
- Příspěvky: 371
- Registrován: sob 09 úno 21:42
Re: 125d vs M135i
Alcantara/látka se mi líbí víc než černá kůže a navíc s ní nemám v E91 nejmenší problém. Těch 30 tisíc dej do něčeho jinýho, třeba navigace. Už v tom budeš mít nový iDrive, který vypadá (a funguje) skvěle. S adaptivním podvozkem zkušenost nemám. Na f30 post bylo srovnání adaptivního M a pasivního M podvozku a dotyčný si ten adaptivní chválil...
Moje konfigurace by byla:
Alpine White
Alcantara
Hliník s černými lištami
Navi Pro
Advantage Plus
Zatmavená okna
Síť v kufru
El. bederní opěrka (v E91 máme standardní sport sedačky bez opěrky, opět s nimi není nejmenší problém a co vím ze zkušenosti, tak mi přišly v F20/30 ty sedačky širší)
Vyhřívaní sedaček
Adaptivní světla
Harman/kardon
Asistent dálkových světel
Příprava pro bluetooth + rozšířená konektivita
Moje konfigurace by byla:
Alpine White
Alcantara
Hliník s černými lištami
Navi Pro
Advantage Plus
Zatmavená okna
Síť v kufru
El. bederní opěrka (v E91 máme standardní sport sedačky bez opěrky, opět s nimi není nejmenší problém a co vím ze zkušenosti, tak mi přišly v F20/30 ty sedačky širší)
Vyhřívaní sedaček
Adaptivní světla
Harman/kardon
Asistent dálkových světel
Příprava pro bluetooth + rozšířená konektivita
Re: 125d vs M135i
M.Z. píše:Trochu jsem se vzdělával ohledně informací o 1er a momentálně je jasno, M135i.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou