Dříve M135i, nyní ///M2

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
drugster
Pan Řidič
Příspěvky: 295
Registrován: sob 19 úno 19:05

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od drugster »

jestli netrvas na benzinu a chces mit delsi dojezd, vzpominam si, ze i 125d v M paketu byla supr. Jelo to velmi dobre. Dyzl mi za jizdy nevadil, vyborny prubeh. Precti si tady test. Presne to odpovida ;)
Mechanicky samosvor bych bral hned. Ale je fakt, ze ten novy eLSD dela pro trakci jako takovou i nemozne. Coz nekomu muze vyhovovat. Me to trochu stve, pac se to neda uplne odhadnout, co se bude dit. Ale je to jen problem pri promenlivem povrchu s ruznou prilnavosti. Rozumej mokro, vlhko sucho a prechody mezi nima. A to jen, kdyz to chces urvat .Na snehu no problem
Proc mi vyber noveho auta uz neprinasi radost?
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5479
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od M.Z. »

Je fakt, že dojezd je s 50l nádrží mizerný,jinak jsi byl s dynamikou spokojený? Testy P.Jandy jsem samozřejmě přelouskal několikrát.
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
drugster
Pan Řidič
Příspěvky: 295
Registrován: sob 19 úno 19:05

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od drugster »

Kdysi jsem test 130i precetl alespon100x :-))). Vytiskl jsem si ho a nosil vsude sebou:-D. No nic ;-)
125d me prekvapila. M135i je jeste o kus dal. 125d je rychla az dost. M135i je jeste lepsi, podstatne. Musis vedet, jestli to vyuzijes;-). Precti ty testy jeste nekolikrat. Pj ma skutecne schopnost a um to auto dokonale popsat. Ale jiste veci cloveku dochazeji az po nekolikatem precteni;-).
Ja dyzl obecne nemam rad. Ale 125d jsem si dokazal predstavit pouzivat jako daily car, ten motor byl neuveritelne prijemny, vykony, usporny. O co je M135i vykonejsi, o to je mene usporny.
Takze sup a let je vyzkouset. To napovi nejvic ;-)
Proc mi vyber noveho auta uz neprinasi radost?
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5479
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od M.Z. »

Určitě by mi nafta stačila, ale rozhodl jsem se (alespoň v dohledné době) nekupovat další ostré auto, takže 135M je pro mě dobrý a nenápadný kompromis (doufám, že víc než dobrý :) )
Kdysi jsem 30tkm roční nájezd jezdil 300k Foresterem s 15l spotřebou, tak si snad se 135 polepším.
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
Rikin
Řidič začátečník
Příspěvky: 148
Registrován: pon 21 úno 22:31

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od Rikin »

mmira píše:jinak nevim jak 125d, ale M135i ma e-LSD, ktery funguje pres pribrzdovani kol. mechanicky samosvor uz dlouho maji jen M modely.
Podle me pokud by cloveku nevadilo, ze ma porad vyplej stabilizak, tak by asi nebyl problem tam dodelat mechanickou speru treba od drexlera za pado. :ar!
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2802
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od jarka »

Taky si myslím, že by to byla ideální úprava, jen to bude asi trochu problém u novýho auta kvůli záruce...
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od mmira »

nejak se mi nezda, ze by se eLSD vypinal spolu s DSC. imho jede furt. mozna to pujde odpojit natvrdo, mit totiz aktivni oboje by imho bylo na rychle rozbiti ust
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
Rikin
Řidič začátečník
Příspěvky: 148
Registrován: pon 21 úno 22:31

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od Rikin »

jarka píše:Taky si myslím, že by to byla ideální úprava, jen to bude asi trochu problém u novýho auta kvůli záruce...
Pred servisem musis zapnout stabilizaci. :D
mmira píše:nejak se mi nezda, ze by se eLSD vypinal spolu s DSC. imho jede furt. mozna to pujde odpojit natvrdo, mit totiz aktivni oboje by imho bylo na rychle rozbiti ust
U novych Porsche to normalne jde vypnout, nevim proc by to nemelo jit u BMW.
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5590
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od Snowman000 »

A nebude to podobna blbost ako u vtedajsej E46 s DSC? Pri prvom zmacknuti ostalo aktivne ASR (ADB), ktore pribrzdovanim toto prave simulovalo, abo ?
And your 2000 328 is probably like my 2001 330, it has a single stage system. You press it once and DSC is off. Later versions let you press it once to disable DSC but keep ADB (Automatic Differential Brake, the sorta replacement for a limited slip diff) active, then you press and hold to shut them both off.
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
eMJe
Pan Řidič
Příspěvky: 316
Registrován: ned 13 lis 10:30

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od eMJe »

Ked uz sme u LSD - netocia sa pri mechanickom LSD obe kolesa rovnako rychlo, len krutiaci moment(vykon) je rozdielny, tym padom eLSD(reagujuce na odlisnosti pretacania kolies) by nemalo pracu?
Odpovědět