Dříve M135i, nyní ///M2

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od mmira »

Rikin píše:U novych Porsche to normalne jde vypnout, nevim proc by to nemelo jit u BMW.
BMW neni Porsche. ale netvrdim, ze to nejde, ja to ostatne zazil jen ve stare 135i, ve ktere to bylo aktivni furt.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Bond007
Economy Run Master
Příspěvky: 2470
Registrován: pon 07 úno 18:18

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od Bond007 »

eMJe píše:Ked uz sme u LSD - netocia sa pri mechanickom LSD obe kolesa rovnako rychlo, len krutiaci moment(vykon) je rozdielny, tym padom eLSD(reagujuce na odlisnosti pretacania kolies) by nemalo pracu?
to eLSD bere beztak signal z cidel abs na kolech a jak znam moderni elektroniku v autech, tak by nestandardni chovani porad házelo jako nejakou chybu, kvůli které bys musel do servisu to vymazat....
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
honziss
Letec
Příspěvky: 3465
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od honziss »

mmira píše:tohle je 1M http://www.autoforum.cz/prvni-dojmy/tes ... d-v-praxi/

jinak nevim jak 125d, ale M135i ma e-LSD, ktery funguje pres pribrzdovani kol. mechanicky samosvor uz dlouho maji jen M modely.
Zadna jednicka F20/F21 nema samosvor, jen nahrazku v podobe DTC, ktera ale funguje vyrazne lepe nez na predchozi generaci 1er, ja bych se toho nebal :)
R4...258k
R3...261k
EV...264k
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5485
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od M.Z. »

Trochu jsem se vzdělával ohledně informací o 1er a momentálně je jasno, M135i. Obešel jsem už ofic. i pár neofic. dealerů, srovnávám nabídky.
Měl bych prosbu na zkušené s tímto autem a to ohledně výbavy, co se vyplatí a co jsou vyhozené prachy?
Konfiguroval jsem M135i, MT, RWD.
K zákl. výbavě jsem volil např.
adaptivní podvozek - je to plus pro denní užívání, nebo je rozdíl mizivý?
nemile mě překvapily vysoké příplatky za samozřejmosti jako třeba:
stmívací vnitřní zrcátko 4325,- x_x
vyhřívání sedaček 8400,- prostě vydřiduši

dal jsem advantage plus paket, ten obsahuje např. bixenony, aut. klima.
drive comfort package
lepší muziku
nakládací systém (3 násobně dělená sedadla)
za navi chcou 50000,- mám rád integrovanou, ale tohle je teda ranec...
za stavitelnou bederní opěrku chtějí 7000,-
vyplatí se příplatek za kůži, resp. je dobrá?

Vím, že si BMW nechá vše řádně zaplatit, ale nerad bych vyhazoval za zbytečné blbosti, děkuji za rady.
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
retron
Letec
Příspěvky: 1385
Registrován: pát 13 dub 10:44

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od retron »

no ted by meli k tomu davat paket Joy ikdyz nevim jak moc se to M135i tyka asi uz bude mit vetsinu veci v serii
vyhrivani sedacek bych daval pouze v kombinaci s kuzi anebo pokud budes casto vozit zensky :)
no kuze je takova standard (černá), ale myslim ze pokud chces aby to vypadalo jako premiovka tak do ni investuj, pze BMW hadry oproti Audi nic moc a to ani ten co davaj do M paketu (radobyalcantara)
pak bych dal ten asistent dalkovych svetel, byva v kombinaci se zatmavovacim zrcatkem a destovym senzorem, pak zadni PDC
a interierovy listy bud lesteny hlinik nebo klavnirni lak :)
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16375
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od pavproch »

můj názor:

navi zbytečnost, taktéž i-drive nebo lepší muzyka nebo vyhřívání sedaček

M-športsitze z "alcantary" jsou imho mnohem lepší než echt-leder

loketní opěrka ano, bi-filajky taky, autoklima určite

interiér v chliniku :x (dřevo fůůůůůj)

tříramenný M-volant je velmi fajn


adaptivní podvozek nevím, nemá zkusšenost s BMW, manželka má v Tiguanovi a je to dost rozdíl Comfort/Sport
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5485
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od M.Z. »

Žádné akční výhody se bohužel M netýkají, na kožku jsem zvyklý, tak ji tam asi dám, asistent dálkových světel pouze v kombinaci s 431 (zrcátka)za 13975,-
Oboje senzory jsou naštěstí obsaženy v drive package. Na navi asi hodím bobek, stejně neumí češtinu (aspoň to tak z prospektu chápu).
Tak teď už jenom prodat Sharana a šup, objednávat...

pavproch: celkem souhlasím, až na lepší muziku, to mám rád, nejezdím jak kolotočář, ale kvalitnější hudba je znát i při běžné hlasitosti. Mě kůže nevadí, mám ji rád i z hlediska udržování.
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16375
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od pavproch »

já si při konfiguraci lepší muzyku dal (střední třída, žádnej HK, asi za 15tis nebo kolik) a .... ze 75kkm sem nejmíň polovinu, spíš víc, stejně najel s vypnutou muzykou, poslouchajíc symphonii pro 6 hrnků a 24 ventilů....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
doriftonigga
Pan Řidič
Příspěvky: 371
Registrován: sob 09 úno 21:42

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od doriftonigga »

Alcantara/látka se mi líbí víc než černá kůže a navíc s ní nemám v E91 nejmenší problém. Těch 30 tisíc dej do něčeho jinýho, třeba navigace. Už v tom budeš mít nový iDrive, který vypadá (a funguje) skvěle. S adaptivním podvozkem zkušenost nemám. Na f30 post bylo srovnání adaptivního M a pasivního M podvozku a dotyčný si ten adaptivní chválil...

Moje konfigurace by byla:

Alpine White
Alcantara
Hliník s černými lištami
Navi Pro
Advantage Plus
Zatmavená okna
Síť v kufru
El. bederní opěrka (v E91 máme standardní sport sedačky bez opěrky, opět s nimi není nejmenší problém a co vím ze zkušenosti, tak mi přišly v F20/30 ty sedačky širší)
Vyhřívaní sedaček
Adaptivní světla
Harman/kardon
Asistent dálkových světel
Příprava pro bluetooth + rozšířená konektivita

;)
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od mmira »

M.Z. píše:Trochu jsem se vzdělával ohledně informací o 1er a momentálně je jasno, M135i.
:ymapplause: :-bd
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Odpovědět