Stránka 436 z 438

Re: Volkswagen obecne

Napsal: čtv 11 dub 14:20
od Stepan
Když já asi potřebuju kombicek x_x

Re: Volkswagen obecne

Napsal: čtv 11 dub 17:34
od Snowman000
Kym nemas dve deti tak nepotrebujes a vtedy uz je aj tak lepsi Multivan :ymblushing:

Tak potom uz len jedine ORS...ta uz sa tiez s manualom nevrati...
https://stock-cars.skoda-auto.com/260/c ... X4PY158950

Re: Volkswagen obecne

Napsal: čtv 11 dub 19:48
od Vrooom
No bral bych golfa s tím šikovným diffem, pokud bych na to měl. Jinak asi stačí fwd.

Re: Volkswagen obecne

Napsal: čtv 11 dub 20:21
od M.Z.
Já bych volil Golfa GTI

Re: Volkswagen obecne

Napsal: čtv 11 dub 21:29
od Stepan
Sněhulák: A jak bys popsal rozdíl mezi tou "blbou" čtyřkolkou v Cupře a FWD? Je to reálně k něčemu? Vliv na zrychlejí z místa mě až tak netrápí, spíš jestli je to v praxi poznat. Ať už na potlačení nedotáčivosti nebo obecně stabilitě v oblouku?
Jsem si už v návaznosti na předchozí debatu jeden ostrej VW benzín s DSG vyzkoušel a naznal jsem, že bych se z toho asi úplně nepozvracel. Což je lepší, než jsem čekal.
Ale jak správně říkáš, manuál buď teď, nebo už nikdy. Debilní kompromisy :D

Kdybych se líp učil, M3 s manuálem by byla jasná volba a nemusel sem špekulovat.

Re: Volkswagen obecne

Napsal: pát 12 dub 07:19
od Snowman000
Na suchu za mna uprimne nie. Klasicka 4x4 bude mat jak pises vyhodu v zrychleni z miesta a este vo vracakoch v ktorych poviem nie je uplne idealny asfalt a moze ti ten predok na vyjazde zacat poskakovat. Na druhu stranu bude mat GTI vyhodu v pocitovej lahkosti ci uz v zakrute, alebo aj pruznosti. Tych 300k + DSG + extra vaha trosku pocitovo trva kym sa nadychne, takze take to preskakovanie vlacika pomalo iducich mi prislo lahsie a vo vysledky rychlejsie na GTI.
Kde to GTI zacne stracat je mokro, ale zase len v ostrych zakrutach na 1-2 a zase len na vyjazde, tam proste budes musiet na ten plyn postupne. Kde sa ale lame chleba je sneh, tam tu 4x4 nech je blba akokolvek neoseres, ta ti da najviac istoty pri rozbehu alebo predbiehani. Zaroven ale ten VAQ diff na predku GTI robi oproti klasike pocitovo dost rozdiel aj v tychto situaciach hlavne ked si to porovnas s doterajsou GTD.
Nezavidim ti ten problem a sam som si hovoril, ze Golf R je prve auto kde bych tu DSG asi snad aj prekusil prave tym, ze uz to nie je ta "blba" 4x4, ale ak ma byt volba Cupra 4x4 a GTI tak by to u mne vyhralo GTI s manualom ;)
Ty mas este vyhodu, ze ked nasnezi tak zoberes STI z domu :ymhug:

Re: Volkswagen obecne

Napsal: pát 12 dub 08:02
od honziss
Stepan píše: čtv 11 dub 21:29 Sněhulák: A jak bys popsal rozdíl mezi tou "blbou" čtyřkolkou v Cupře a FWD? Je to reálně k něčemu? Vliv na zrychlejí z místa mě až tak netrápí, spíš jestli je to v praxi poznat. Ať už na potlačení nedotáčivosti nebo obecně stabilitě v oblouku?
Jsem si už v návaznosti na předchozí debatu jeden ostrej VW benzín s DSG vyzkoušel a naznal jsem, že bych se z toho asi úplně nepozvracel. Což je lepší, než jsem čekal.
Ale jak správně říkáš, manuál buď teď, nebo už nikdy. Debilní kompromisy :D

Kdybych se líp učil, M3 s manuálem by byla jasná volba a nemusel sem špekulovat.
Když jsem měl Cupru FWD, tak mě štvalo jak to při rychlejším výjezdu z vracáku nebo křižovatky při menším gripu vždycky rozdriblovalo kola. Sice hrabala obě kola, ale špatný. Myslím, že to je limit McPherson přední nápravy a silnější předokolky potřebujou sofistikovanější, jako měl třeba Focus RS MKII nebo jako má teď poslední Civic Type R.

A kdybych si měl koupit nějakej hothatch teď, beru radši Type R než Golf R :x

Re: Volkswagen obecne

Napsal: pát 12 dub 09:51
od Snowman000
Honziss: Ak s tym planuje na okruh tak jo ale ako daily bych do toho ja teda nesiel. V reale to nebude o tolko rychlejsie ako blbe GTI za 60% ceny, ktore mu bude zrat vyrazne menej a bude vo vsetkych ohladoch lahsie na zivot.
Uznavam ale ze novy Type-R som nejazdil ale ak je to co i len trochu podobne charakterom a naladenim i30N a predoslemu Type-R a vsetko naznacuje ze ano tak to co som napisal proste plati.
Zaroven uznavam, ze uz som na tieto hardcore FWD HH moc stary a nepochopil som ani vyznam Golfu TCR/Clubsport oproti klasickemu GTI :ymblushing:

Re: Volkswagen obecne

Napsal: pát 12 dub 11:44
od jerry
Jak jsem svého času uvažoval o S1, tak jsme tu probírali, že nemá klasické quattro, ale nějaký vylepšený haldex. A nikde jsem k tomu nenašel detailní porovnání v praktickém provozu. Jen na nějakém německém webu bylo srovnání aut na okruhu a tehdy bylo S1 o trochu rychlejší a lépe hodnocené než klasické GTI.

Re: Volkswagen obecne

Napsal: pát 12 dub 12:44
od Stepan
Hale ale já myslel, ze GTI s manualem nemuze bejt performance, tzn. svor nehrozi. To elektronicky siditko by naopak melo i mit 7,5gtd.
Add TypeR -> jsem si zkusil jezdit mesic s sti vopravdu daily. Polem, nepolem, do kramu, do Sudet…
Pri tom dennim pouziti strasne moc bere a tech situaci, kdy za to vopravdu vezmes tak, ze by ses s normalnim hh takhle nesvez bylo fakt pomalu.
Jasne, ridit to po okresce je strasne prijemny, ale kdyz ti to za den po desaty kucka po ubrani plynu v kolone na jednicku, tak si na par minut starej liftoff ve 120 ani nevzpomenes, a nejradsi bys to rozkopal a sel na autobus… :)
TypeR bude imo velmi podobnej. A to uprimne necu