BMW Divize
Re: BMW Divize
Některé jo, některé ne.....
Dík za tip.
Dík za tip.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/cec ... apive-fit/
Když jsem nabízel, že bych pro vás překládal, tak to sice nevyšlo, ale jako idea maker jsem se už chytil
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: BMW Divize
Pokud jsou konektory kvalitní tak pochybuju, že by v nich byl nějaký bordel..
Největší problém s kabely bývá právě po takových velkých opravách, kdy se polámou různé držáčky, nebo se kabeláž už nevede tak jako původně měla být a pak dochází k prodření/propálení kabelů atd....
Největší problém s kabely bývá právě po takových velkých opravách, kdy se polámou různé držáčky, nebo se kabeláž už nevede tak jako původně měla být a pak dochází k prodření/propálení kabelů atd....
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Re: BMW Divize
kontrolni otazka: daji se u alfy ocekavat kvalitni konektory? ja jen, jestli nemam vadny kousek, protoze ta moje je mela zoxidovane fest, hlavne ten na MAF.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: BMW Divize
kvalitní možná jsou, ale taky jsou na dost pitomých místech, takže buď se do nich dostane vlhkost nebo se vyhřejou případně ukroutí
Re: BMW Divize
Jsou tam konektory superseal, které jsou uplně v pohodě. Problémem může být, když někdo z nich ztratí těsnící gumičku...
Jinak vzhledem ktomu, že veškeré elektronika je Bosch tak je to provedení stejné jako např. u passatů v stejných letech.
Jinak vzhledem ktomu, že veškeré elektronika je Bosch tak je to provedení stejné jako např. u passatů v stejných letech.
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Re: BMW Divize
gumicky dosly a byky vsechny....
no nic, to bylo jen takove rypnuti. fakt je, ze prostrikani vsech konektoru v aute (ty, co jsem nasel) prineslo radu objektivnich zlepseni od zmeny signalu na lambdach na standardni hodnoty az k tomu, ze zacaly hrat vsechny reproduktory.
myslim, ze zrovna preventivni prostrikani konektoru rozhodne neuskodi
no nic, to bylo jen takove rypnuti. fakt je, ze prostrikani vsech konektoru v aute (ty, co jsem nasel) prineslo radu objektivnich zlepseni od zmeny signalu na lambdach na standardni hodnoty az k tomu, ze zacaly hrat vsechny reproduktory.
myslim, ze zrovna preventivni prostrikani konektoru rozhodne neuskodi
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1946
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: BMW Divize
Konektory jsou "úplně v pohodě" až do okamžiku, kdy být přestanou.
Nicméně většina lidí tento relativně jednoduchý úkon očištění neprovede, protože je to pro ně při jejich povýšenosti příliš potupná a/nebo špinavá stereotypní činnost, a navíc si pak své rozhodnutí se na to vysrat "zracionalizují" vhodnou autosugescí a la "nedávno to bylo v servisu, vadných/zoxidovaných kontaktů by si tam určitě všimli" apod.
Ve skutečnosti je to jen lenost.
Nicméně většina lidí tento relativně jednoduchý úkon očištění neprovede, protože je to pro ně při jejich povýšenosti příliš potupná a/nebo špinavá stereotypní činnost, a navíc si pak své rozhodnutí se na to vysrat "zracionalizují" vhodnou autosugescí a la "nedávno to bylo v servisu, vadných/zoxidovaných kontaktů by si tam určitě všimli" apod.
Ve skutečnosti je to jen lenost.
Re: BMW Divize
Takže asi takle - máme spolu s 3er za sebou prvních pár set km s CFS v běžném režimu (ie. občas předpisově, občas pedal-to-metal a redline) - na zimních při zuřícím jaru venku:
- jaxem už psal, motor po GO je fčíl výrazně rychlejší než podvozek (těsně před smrtí oježděním) - neska sem to mnohokráte přivedl do "úzkých" (a sebe taky )
- když to drtím proti kopci, tak se otáčkám při řazení moc padat nechce, ale není to ani zdaleka taková tragedie jaxe starým motorem
- přivezl sem domů blok starého motoru, bude koN53ferák
- a taky sem přivezl druhou (a finální) fakturu od Mirage, takže už vím co ta sranda stála sakumprdum - něco málo přes půlmíče bez DPH (a celé to pude do nákladů hned, žádné odpisy)
Veskrze spokojenost (a doufám, že mi vydrží dlouho - jak autí, tak spokojhenost).....
Už aji nějaké to drobné kolísání v tahu jakoby postupně mizelo, až to dám na (lehčí) letní, tak doufám že zmizí i cuknutí při podřazení tři-dva s meziplynem - aspoň co si pamatuju tak to dycky dělalo jen s těžkýma zimními, na letních ne.
- jaxem už psal, motor po GO je fčíl výrazně rychlejší než podvozek (těsně před smrtí oježděním) - neska sem to mnohokráte přivedl do "úzkých" (a sebe taky )
- když to drtím proti kopci, tak se otáčkám při řazení moc padat nechce, ale není to ani zdaleka taková tragedie jaxe starým motorem
- přivezl sem domů blok starého motoru, bude koN53ferák
- a taky sem přivezl druhou (a finální) fakturu od Mirage, takže už vím co ta sranda stála sakumprdum - něco málo přes půlmíče bez DPH (a celé to pude do nákladů hned, žádné odpisy)
Veskrze spokojenost (a doufám, že mi vydrží dlouho - jak autí, tak spokojhenost).....
Už aji nějaké to drobné kolísání v tahu jakoby postupně mizelo, až to dám na (lehčí) letní, tak doufám že zmizí i cuknutí při podřazení tři-dva s meziplynem - aspoň co si pamatuju tak to dycky dělalo jen s těžkýma zimními, na letních ne.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
- 970ka
- Mistr volantu
- Příspěvky: 886
- Registrován: pon 25 dub 12:52
- Bydliště: Plzeňský wenkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW Divize
Tak to jsi frajer,mě říct,že oprava motoru bude přes půl míče bez daně,tak to podpálím za vsí a du pro nový.
Carrera S ,Tesla 3 Highland LR,Audi Q3 TSi, AR Stelvio 2,0T, MB SL Cabrio,MB Sprinter,Honda opice, atd ...