Re: Dříve M135i, nyní ///M2
Napsal: čtv 17 srp 15:24
presne, tú tmavozelenú F21čku som myslel. Videl som to tuším na videu od Shmeeho. No kapotu už takú mám.. tak už len pár úprav
Fórum pro náročné řidiče a majitele aut
https://forum.autoforum.cz/
Mam zkusenost ze na BMW neni dobre michat pneu na napravach od ruznych vyrobcu, jednou jsem to udelal na 550i e60 a to auto se chovalo silene…Vrooom píše: ↑ned 27 srp 11:44 EDA: Jo ramena jsou fajn. Nevím zda přidávají grip, spíš jen jde auto akčněji do zatáčky. Jinak včera v Mýtě to bylo zvláštní. I když bylo 26 °C tak se auto dost přehřívalo a olej šel po chvíli nad 120. (Což bylo mega otravný). Zajímavé když tam nejsou šikany tak je to v pohodě, ale takto tam člověk dokáže vytočít šestku až přes 7k, což se tomu moc nelíbí.
Jinak ty GYSS drží slušně, už šlo vyjíždět zezatáček pod plynem a ne jen řešit prokluzující kola. Zato přední MPSS, se chovaly dost zvláštně, nevím zda tím že už si zažily nějaké to utrpení, ale stalo se mi že se mi blokovala kola při brždění, přitom předchozí Mýto auto brzdilo moc hezky. Ale už jsou stejně na vyhození, úplně jsme je dorasoval na obrubnících.
Tady asi jediné video, kde se naháním s M2C. (Nechal jsem se v tom povozit, je to tužší a dynamicky mi přišel rozdíl spíš převodovka, než že to nějak extra jinak táhne na rychlost, ale v Mýtě nění moc prostor ... )
Já myslím, že ta guma zdegraduje po té co jí v mýtě zahřeju. A nebo to bylo tím že vzadu byly "nové" GYSS a předek jim nestíhal, ale to dost pochybuju. Protože předtím jsem tam byl s MPSS vepředu a Falkenama vzadu a to bylo ok, akorát mega přetáčivé. Ale už jsem objednal dopředu GYSS a asi vezmu dozadu nové GYSS protože to vypadá, že bych se mohl kouknout na NSBond007 píše: ↑ned 27 srp 20:38Mam zkusenost ze na BMW neni dobre michat pneu na napravach od ruznych vyrobcu, jednou jsem to udelal na 550i e60 a to auto se chovalo silene…Vrooom píše: ↑ned 27 srp 11:44 EDA: Jo ramena jsou fajn. Nevím zda přidávají grip, spíš jen jde auto akčněji do zatáčky. Jinak včera v Mýtě to bylo zvláštní. I když bylo 26 °C tak se auto dost přehřívalo a olej šel po chvíli nad 120. (Což bylo mega otravný). Zajímavé když tam nejsou šikany tak je to v pohodě, ale takto tam člověk dokáže vytočít šestku až přes 7k, což se tomu moc nelíbí.
Jinak ty GYSS drží slušně, už šlo vyjíždět zezatáček pod plynem a ne jen řešit prokluzující kola. Zato přední MPSS, se chovaly dost zvláštně, nevím zda tím že už si zažily nějaké to utrpení, ale stalo se mi že se mi blokovala kola při brždění, přitom předchozí Mýto auto brzdilo moc hezky. Ale už jsou stejně na vyhození, úplně jsme je dorasoval na obrubnících.
Tady asi jediné video, kde se naháním s M2C. (Nechal jsem se v tom povozit, je to tužší a dynamicky mi přišel rozdíl spíš převodovka, než že to nějak extra jinak táhne na rychlost, ale v Mýtě nění moc prostor ... )
Škoda že nemáš další 3 ... , já to teda myslel že bych koupil, ale něco levnýho. Nicméně doma mám jedny r17 disky po MZ, co jsem kdysi koupil. Ale musel bych dokoupit TPMS ventilky. Ale možná by na to šly dát federaly 235/45 r17?! Myslím, že mají šířku 7.5.