Dříve M135i, nyní ///M2

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Předseda
Letec
Příspěvky: 1400
Registrován: stř 16 úno 11:20

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od Předseda »

a to bylo načipované?
Sato
Adept autoškoly
Příspěvky: 13
Registrován: čtv 19 srp 13:06

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od Sato »

Ano
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2573
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od Vrooom »

A jak moc? Co tam bylo, nějaké MHD, BM, JB4? Já o tom vždycky chvíli uvažuji, protože to stojí pár kč a měl bych 400hp, ale pak si řeknu že s tím jezdím na okruh, takže to dostává čočku a třeba Mýto je pomalý, takže se to ani pořádně nechladí, při těch nízkých rychlostech.
Ale teda držím palce ať se to nějak vyřešíš, za 450k se dá to auto pořídit ... A jak to budeš řešit, přes autorizák nebo máš nějakého specialistu na BMW? Ty chodíš i na autičkáře, že? Jsi tam už nějaký problém posílal, ne?
Sato
Adept autoškoly
Příspěvky: 13
Registrován: čtv 19 srp 13:06

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od Sato »

Jo jo, to som ja. Díky.

Bol tam MHD stage 1, ale nejaký čas predchodzí majitel bežal aj na stage 2, prvé povozenie som robil ešte na stage 2 a potom som si to u neho v servise nechal zhodit len na stage 1. a vrátit výfuk z catom. Akože chápal som riziká do čoho idem, takže nie som nejako extrémne nasratý a šokovaný, že sa to stalo, len proste sklamaný, že to bolo tak rýchlo.
Chladenie myslím bolo v pohode, pravidelne som sledoval teplotu oleja cez servisne menu a cez 115-120 to nepreliezlo ani ked som tomu dával čočku dlhé intervaly. Ale na okruhu som nebol, tak to neviem porovnať. Auto má nejaké dalšie supporting mods, intake, intercooler, diff, brzdy...

Celkový servis zajedu sezónu: brzdovka, tesnenie pod víkom ventilov, sviečky, cívky, vstrekovače (ehm..), lambda, a cca 400km dozadu olej, nemrzka, OFHG, remeň + napínak... čo mi doteraz neprišlo (až na tie vstrekovače) ziadny mega náročný a nečakaný servis na také auto a na tie zážitky čo to poskytovalo. Diera v bloku je trocha iná kategória :-\

Mám to v Brne u KP motors, skúsia pohladať motor na výmenu. Na bazoši sú dva za 130tis. ale je to asi dosť ruleta. Bolo by fakt škoda keby to šlo na diely, je to vo velmi pekom stave celé zvnútra aj zvonku, ale... samozrejme 450 za motor nedám. Už tak nejako v hlave počítam kde je tá suma kolko by som musel dostať za tento stav ako to je teraz aby sa to neoplatilo... ale zase kto by to reálne kúpil?
Uživatelský avatar
Předseda
Letec
Příspěvky: 1400
Registrován: stř 16 úno 11:20

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od Předseda »

nevím kde je díra a jak velká. Počítám, že někde z boku na bloku. Dá se koupit i samotný blok za 125 tis vč. DPH.
dle real oem https://www.realoem.com/bmw/cs/showpart ... Id=11_4446
číslo dílu 11112295991

Zda se to vyplatí už je na chuti každého soudruha.. Jestli by se nedal najít komplet nastrojený motor a prostě popřehazovat všechny "svoje" věci do "nového" bloku. Když máš ty motory vedle sebe na stolici, tak si myslím, že pro nikoho manuálně zručného to nebude problém. Imo za 3 dny by sis to popřehazoval i sám.
Sato
Adept autoškoly
Příspěvky: 13
Registrován: čtv 19 srp 13:06

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od Sato »

Za manuálne zručného sa považujem a aj ma tieto mechanické veci celkom bavia, ale nemám tak úplne vybavenie, zvedák na motor, stolice atď. V Servise mi zatial nacenili prehodenie motoru na 20tis. to mi prišla ako ok suma. Myslím, že predpoklad bude taký, že sa bude meniť len samotný motor, ale všetko príslušenstvo ostane (turbo, alternátor, vodná pumpa atď..)

Neviem či ťa dobre chápem s tým novým blokom, som tak nejako predpokladal, že ked už niečo "otvorí" motor z vnútra tak je na výmenu určite aj klikovka s ložiskami a minimálne jeden piest, pravdepodobne ale aj kedečo iné, takže jednou položkou za 125tis by to neskončilo.
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2573
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od Vrooom »

A kolik měl ten motor najeto? No nepříjemné, těžko říct jakou má cenu M135 bez motoru ..., mám za to že na těch 1er má cenu hlavně motor, ostatní je stejný pomalu jak mpaket. Dávalo se to do všech bmw, tak snad těch motorů bude dost na výběr. Teoreticky by jsi tam mohl swapnout N55 z M2?! A nebo rovonou B58/S55? :))
Sato
Adept autoškoly
Příspěvky: 13
Registrován: čtv 19 srp 13:06

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od Sato »

Najeto to malo 120tis km. Tak teoreticky by sam slo swapnut S65 V8 s M3ky :) jeden človek na nemeckom YT to tak má :) Ale realisticky bezbolestne asi len N55B30 (n55b30m0, n55b30o0, n55b30t0), tj aj z M2, len zrovna tie asi nebudú tak dostupné ako obyč verzie z 335i a 535i.
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5522
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od M.Z. »

Vrooom píše: čtv 17 srp 12:40 A kolik měl ten motor najeto? No nepříjemné, těžko říct jakou má cenu M135 bez motoru ..., mám za to že na těch 1er má cenu hlavně motor, ostatní je stejný pomalu jak mpaket. Dávalo se to do všech bmw, tak snad těch motorů bude dost na výběr. Teoreticky by jsi tam mohl swapnout N55 z M2?! A nebo rovonou B58/S55? :))
Já mám jeden rezervní motor N55 na M2, najeto 16tkm, ale nevím jestli ho chci prodat, kupoval jsem ho pro sebe do foroty. Ještě mám k tomu automat (ten je mi na nic) a zadní nápravu s kardanem.
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2573
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od Vrooom »

Tak 120 není moc ... Třeba se s MZ domluvíte, až mu dojde brouk tak bude stejně m2 nadbytečná, ne? :-) Nakonec ještě bude happy end.
A ta swapnutá S65 je fajn, myslíš mr saugmotoren? (a ta jeho sbírka ...)https://www.instagram.com/reel/Cs1V_jzK ... BiNWFlZA==
Odpovědět