Porsche - vse o sportovnich modelech

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Brus
Letec
Příspěvky: 2441
Registrován: pon 04 dub 14:05

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od Brus »

tim jsme snad tento smutny pribeh definitivne ukoncili
Pravda vyděsí
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16428
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od pavproch »

Smutný ale z toho NE nejsem.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
jerry
Letec
Příspěvky: 3406
Registrován: čtv 17 bře 17:15

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od jerry »

Také bych nebyl smutný. Co na okresce s autem, které jede u redline na trojku 190? Kolik je příležitostí, aby se tam ručička podívala?
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Uživatelský avatar
mattonecz
Letec
Příspěvky: 3275
Registrován: čtv 01 zář 10:56

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od mattonecz »

Jerry prestan chlastat chvili
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex :( 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5521
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od M.Z. »

mattonecz píše: úte 26 pro 18:29 Jerry prestan chlastat chvili
:D
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5521
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od M.Z. »

pavproch píše: úte 26 pro 15:09 Smutný ale z toho NE nejsem.
chápu, taky bych byl šťastný, z takového rozhodnutí :-B

Zítra mažu na úřad, doufám, že přihlášení proběhne bez problémů.
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
jerry
Letec
Příspěvky: 3406
Registrován: čtv 17 bře 17:15

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od jerry »

Pavproch rád točí k redline, proto jsem ho chtěl utvrdit, že se v podstatě rozhodl správně. Poznámka o dlouhých převodech už tu padla, čerpal jsem z ní.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
greg
Autoškolák
Příspěvky: 64
Registrován: pát 21 říj 18:58

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od greg »

Mne tie prevody pripadajú tiež absurdné. Asi jednoducho riešiteľná vec ale nechápem prečo to takto poskladali inžinieri inak takmer dokonalého Porsche…
Toyota GR86 MT
Swift sport 1.6 5D
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2817
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od jarka »

greg píše: úte 26 pro 19:32 Mne tie prevody pripadajú tiež absurdné. Asi jednoducho riešiteľná vec ale nechápem prečo to takto poskladali inžinieri inak takmer dokonalého Porsche…
Tak ono to u auta s vmax kolem 300 nějak extra líp moc poskládat nejde no... Ale nemám strach, minimálně fórový vodborníci by to uměli využít na 110% všude :D (nemám namysli M.Z. - to je pacoš a tam někde na východě je to prostě divoký ;) ).
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
Zajda
Letec
Příspěvky: 1881
Registrován: ned 04 lis 03:01

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od Zajda »

Jsou to stroje co musí fungovat na Autobahnu. Teď jsem viděl video o nejnovější limitce 911 ST s 9000otáčkovým 4litrem, což je jediné auto kde vyndali většinu zvukového tlumení apod. a pokrátili u manuálu převody. Protože např. i u okřídlené GT3 určené na okruhy počítají s tím, že řidič na ten okruh musí dojet v pohodlí. Zatímco ST vyvíjeli jen jako auto na projížďky :-)

Důležité je, že převody mají relativně malé otáčkové odskoky, pak skoro nevadí že jsou dlouhé ani u atmosféry. Jakože reálně, proti stopkám.
《》
Odpovědět