Porsche - vse o sportovnich modelech
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
tim jsme snad tento smutny pribeh definitivne ukoncili
Pravda vyděsí
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Smutný ale z toho NE nejsem.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Také bych nebyl smutný. Co na okresce s autem, které jede u redline na trojku 190? Kolik je příležitostí, aby se tam ručička podívala?
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Jerry prestan chlastat chvili
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
chápu, taky bych byl šťastný, z takového rozhodnutí
Zítra mažu na úřad, doufám, že přihlášení proběhne bez problémů.
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Pavproch rád točí k redline, proto jsem ho chtěl utvrdit, že se v podstatě rozhodl správně. Poznámka o dlouhých převodech už tu padla, čerpal jsem z ní.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Mne tie prevody pripadajú tiež absurdné. Asi jednoducho riešiteľná vec ale nechápem prečo to takto poskladali inžinieri inak takmer dokonalého Porsche…
Toyota GR86 MT
Swift sport 1.6 5D
Swift sport 1.6 5D
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Tak ono to u auta s vmax kolem 300 nějak extra líp moc poskládat nejde no... Ale nemám strach, minimálně fórový vodborníci by to uměli využít na 110% všude (nemám namysli M.Z. - to je pacoš a tam někde na východě je to prostě divoký ).
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Jsou to stroje co musí fungovat na Autobahnu. Teď jsem viděl video o nejnovější limitce 911 ST s 9000otáčkovým 4litrem, což je jediné auto kde vyndali většinu zvukového tlumení apod. a pokrátili u manuálu převody. Protože např. i u okřídlené GT3 určené na okruhy počítají s tím, že řidič na ten okruh musí dojet v pohodlí. Zatímco ST vyvíjeli jen jako auto na projížďky
Důležité je, že převody mají relativně malé otáčkové odskoky, pak skoro nevadí že jsou dlouhé ani u atmosféry. Jakože reálně, proti stopkám.
Důležité je, že převody mají relativně malé otáčkové odskoky, pak skoro nevadí že jsou dlouhé ani u atmosféry. Jakože reálně, proti stopkám.
《》