Stránka 439 z 443

Re: Elektromobily a vse kolem nich

Napsal: úte 23 dub 22:22
od mattonecz
to stopro gtd je lehky, bez 4x4 a at. se vzdy smeju kdyz nekdo v recenzi jezdi s 300-400 konema za 8. to musi bejt krasojizda

Re: Elektromobily a vse kolem nich

Napsal: stř 24 dub 01:01
od Lachende Bestien
Furt lepší krasojízda než Prasojízda. :ympeace:
I když většina zdejších "aktivních" řidičů asi nebude souhlasit. :@)

Re: Elektromobily a vse kolem nich

Napsal: stř 24 dub 05:33
od Snowman000
Stepan píše: úte 23 dub 20:54 vyjížděl jsem od vinohrad, než se vymotáš ven, zmaříš si průměr i spotřebu.
jinak 210 tempomat mínus to co překáželi civilisti :)
rekord na delším úseku mám něco přes 11, nárazově po okreskách přes vesnice, když se jako vopravdu pospíchá, to umí sežrat i šílenější čísla
download/file.php?id=4349&mode=view
I proto furt zvažuju, jestli je ten benzín na daily vopravdu dobrej nápad. Když slyším všemožný hlášky vo tom, jak se s EA888 dá jezdit svižně pod 10, domnívám se, že s většinovou populací mám zcela jinou definici pojmu svižně
Toto bol moj priemer s G8 GTI manual na trase kde bolo cca 300km dialnice (cca 180), zvysok okresky (140) a prejazd cez dve vacsie mesta, jedno ma obchvat takze (110) druhe je skrz s asi 10 semaformi. Polahcujuca okolnost bola ze sa vyrazalo o 5 rano, ale ku koncu uz bola dialnica celkom zasekana...
Obrázek
Nebudem ti tvrdit, ze ti to bude zrat menej jak to GTD :ymblushing: to ani omylom, ale ten vykonostny upgrade ti dovoli drzat vyssie tempo s vacsim nadhladom, kedy sa lahsie zbavis civilistov a menej ti kazia priemer a ty ides vo vysledku plynulejsie \m/

Re: Elektromobily a vse kolem nich

Napsal: stř 24 dub 08:13
od Brus
v 5 ráno je to vždycky mnohem plynulejší a pak taky si myslím, že je dost velký rozdíl mezi různýma EA888. S O3RS mi 10 přišlo svižně a přes 14 už mi to nešlo. Upravený G7R u mě neumí pod 9, svižně je tak 13+ ale je to neporovnatelně rychlejší. hmotnost +10%, výkon +60%

Re: Elektromobily a vse kolem nich

Napsal: stř 24 dub 09:12
od HondaMan
Stepan píše: úte 23 dub 20:54že s většinovou populací mám zcela jinou definici pojmu svižně
Ještě raději mám definici "jsem v podstatě všude nejrychlejší" To jsou okresky do 110 a 145 na dálnici v levém pruhu :-D

Čím více budeš tlačit na pilu, tím budou nůžky rozevřenější. Však jeden silnější benzin doma máš :-)

Re: Elektromobily a vse kolem nich

Napsal: stř 24 dub 10:16
od M.Z.
HondaMan píše: stř 24 dub 09:12 [Ještě raději mám definici "jsem v podstatě všude nejrychlejší" To jsou okresky do 110 a 145 na dálnici v levém pruhu :-D
to je přesné, taky znám několik nejrychlejších, s nízkou spotřebou :D

Re: Elektromobily a vse kolem nich

Napsal: stř 24 dub 11:23
od Zajda
Těmahle rychlostma se nejčastěji přesouvám taky, popsal bych to jako jízda svižného důchodce. S 1,5 dCi už jsou vyšší tempa bičováním mrtvého koně, ale zase to zvládá kolem 5l na 100 :-)

Re: Elektromobily a vse kolem nich

Napsal: pát 26 dub 10:40
od honziss
Máme tady Teslu Model 3 Performance: https://www.tesla.com/cs_cz/model3/design#overview

Rozdíly oproti běžný TM3: bodykit, sedadla, předělanej a nižší podvozek, track mode V3, novej zadní motor, 20 kola na pzero

0 - 100 = 3.1s za 1.36m vč DPH

Re: Elektromobily a vse kolem nich

Napsal: pát 26 dub 10:47
od HondaMan
Když jsem to viděl, tak mi to přišlo až neuvěřitelné. Auto v mnoha ohledech srovnatelné s BMW M3 za polovinu.

disclaimer: samozřejmě, že v mnoha ohledech M3 s M3 srovnání nesnese.

Re: Elektromobily a vse kolem nich

Napsal: pát 26 dub 13:34
od honziss
https://www.autoforum.cz/predstaveni/dv ... nou-verzi/

"Jedna záhada tak sice byla rozluštěna, další však na dořešení ještě čekají - dva jinak stejné vozy s různými výkony nemohou být stejně rychlé, to Tesle nikdo nevěří."

Možná to bude pro autora překvapení, ale ano, dvě odlišně výkonné verze úplně klidně mohou být 0-100 stejně rychlé :D