Stránka 2 z 2

Re: Technika heel-and-toe při podřazování

Napsal: čtv 20 říj 19:24
od HondaMan
JanNovak píše:mám to auto jako pracovní a musím jezdit dost rychle
IZS nebo lovec nehod? :-D
lampa píše:Cas, ktery tim usetris bude maximalne v radu vterin, takze pokud to delas kvuli tomu, tak se na to vykasli rovnou. Rychlou jizdou obecne moc neusetris, pokud se nebavime o tom, ze jedes nekolik hodin po dalnici stovkou a nebo dvakrat tolik.
No a když se vteřiny nasčítají, tak to jsou desítky hodin ročně, které nestrávíš na silnici, ale třeba doma s rodinou...

Re: Technika heel-and-toe při podřazování

Napsal: čtv 20 říj 21:20
od Abre
... nebo taky na hrbitove.

Kazdopadne teprve ted dava cele vlakno aspon trosku smysl.
Byt tomuhle podnikani ani jizdnimu stylu rozhodne nefandim.

Re: Technika heel-and-toe při podřazování

Napsal: čtv 20 říj 21:51
od Londoner
Abre píše:Cela koncepce predohrabu je urcena pro nakupni tasky, kde by mel byt uz z principu automat, ale protoze lidi nemaj ani na nej, tak potom vymysli kraviny jak na meziplyn u koncernovyho dehtu co jde za plynem jak splasenej a ma plne synchronizovanej fofrklacek. Jako bonus to samozrejme vede do ridicsky nirvany a splynuti s timhle vykrikem techniky.
Zkratka NE, Skudka opravdu neni a nebude nidky stavena na tenhle styl jizdy.
Jestli jsi tak dobry a nadseny ridic, zkus radeji nejdriv pohledat starou atmo 911, nebo M3 do generace e46. Krome ochoty trenovat vykloubeni chodidla to bohuzel vyzaduje i cas, prachy a mechanickou zrucnost.
ano stara 911 je idealni stroj na nacvicovani meziplynu.... :D

Re: Technika heel-and-toe při podřazování

Napsal: čtv 20 říj 21:56
od Londoner
JanNovak píše:
Abre píše:Cela koncepce predohrabu je urcena pro nakupni tasky, kde by mel byt uz z principu automat, ale protoze lidi nemaj ani na nej, tak potom vymysli kraviny jak na meziplyn u koncernovyho dehtu co jde za plynem jak splasenej a ma plne synchronizovanej fofrklacek. Jako bonus to samozrejme vede do ridicsky nirvany a splynuti s timhle vykrikem techniky.
Zkratka NE, Skudka opravdu neni a nebude nidky stavena na tenhle styl jizdy.
Jestli jsi tak dobry a nadseny ridic, zkus radeji nejdriv pohledat starou atmo 911, nebo M3 do generace e46. Krome ochoty trenovat vykloubeni chodidla to bohuzel vyzaduje i cas, prachy a mechanickou zrucnost.
Bohužel takovou možnost nemám, mám to auto jako pracovní a musím jezdit dost rychle a nemohu si vybrat, jaké auto, jestli manuál, automat apod.
lampa píše:Tak pouzivej techniku spicka-spicka, tedy ze pravou budes normalni brzdit a pravou hranou nohy brnknes do plynu. Ale pro beznou jizdu je stejne nejlepsi pomalu poustet spojku a na nejake meziplyny se vykaslat.
Zas tak široké chodidlo nemám (bez boty), s botou na to nemám cit.

Co orpavdu zkusit to brždění patou (chodidlo jen v ponožách) a akcelerovat špičkou? Je to úplná blbost, nebo na těch Škodách už to někdo zkoušel?
Pokud si chces hrat na zavodnika v firemni skudce abys byl nekde o par vterin driv, tak se na to radsi vyser ponevadz to smrdi pruserem.

Muzu se zeptat co delas kdyz potrebujes sazet meziplyny aby jsi zrychlil (coz je samo o sobe blbost ponevadz to 99% radoby zavodniku zpomali) ?

Re: Technika heel-and-toe při podřazování

Napsal: čtv 20 říj 21:58
od Londoner
HondaMan píše:
JanNovak píše:mám to auto jako pracovní a musím jezdit dost rychle
IZS nebo lovec nehod? :-D
lampa píše:Cas, ktery tim usetris bude maximalne v radu vterin, takze pokud to delas kvuli tomu, tak se na to vykasli rovnou. Rychlou jizdou obecne moc neusetris, pokud se nebavime o tom, ze jedes nekolik hodin po dalnici stovkou a nebo dvakrat tolik.
No a když se vteřiny nasčítají, tak to jsou desítky hodin ročně, které nestrávíš na silnici, ale třeba doma s rodinou...
To myslis vazne? Ze jako nekdo pouzivanim meziplynu usetri desitky hodin rocne???? Hosi hosi...

Re: Technika heel-and-toe při podřazování

Napsal: pát 21 říj 05:23
od HondaMan
Reagoval jsem spíše na "rychlou jízdou obecně moc neušetříš". Diky meziplynům neušetří nic. Tam jde spíše o plynulost...

Re: Technika heel-and-toe při podřazování

Napsal: pát 28 dub 09:47
od Kuban
hele bez urážky, nechci čeřit vodu, ale mnoho aut má rozložení pedálu pro tuto techniku absolutně nevhodnou..... A Zadruhé pro podřazování ob jeden kvalt je to úplně zbytečný proces.... stačí spojka plyn, ta převodovka to zvládne... něco jinéhoje třeba při brždění ze 4 na 2...... ale ze dvojky na jedničku je to docela znát, padne to tam úplně samo a bez odporu :-)

Chci jen říct že i na amatérské poměry to není tak důležitá technika. Stačí aspoň zvládnout spojku plyn..... aspon to minimální.