Technika heel-and-toe při podřazování

Ať už se chcete stát lepším řidičem, nebo poradit ostatním, jak se zlepšit.

Re: Technika heel-and-toe při podřazování

Příspěvekod HondaMan » čtv 20 říj 19:24

JanNovak píše:mám to auto jako pracovní a musím jezdit dost rychle
IZS nebo lovec nehod? :-D
lampa píše:Cas, ktery tim usetris bude maximalne v radu vterin, takze pokud to delas kvuli tomu, tak se na to vykasli rovnou. Rychlou jizdou obecne moc neusetris, pokud se nebavime o tom, ze jedes nekolik hodin po dalnici stovkou a nebo dvakrat tolik.
No a když se vteřiny nasčítají, tak to jsou desítky hodin ročně, které nestrávíš na silnici, ale třeba doma s rodinou...
Ošlajfkovaný píííčus ve fleetovým autě s pražskou značkou, kerý straaaaašně spěchá zachraňovat svět pavprochovi navzdory! :-D
Uživatelský avatar
HondaMan
Letec
 
Příspěvky: 1968
Registrován: čtv 17 úno 14:08

Re: Technika heel-and-toe při podřazování

Příspěvekod Abre » čtv 20 říj 21:20

... nebo taky na hrbitove.

Kazdopadne teprve ted dava cele vlakno aspon trosku smysl.
Byt tomuhle podnikani ani jizdnimu stylu rozhodne nefandim.
Abre
Autoškolák
 
Příspěvky: 81
Registrován: pát 27 pro 14:19

Re: Technika heel-and-toe při podřazování

Příspěvekod Londoner » čtv 20 říj 21:51

Abre píše:Cela koncepce predohrabu je urcena pro nakupni tasky, kde by mel byt uz z principu automat, ale protoze lidi nemaj ani na nej, tak potom vymysli kraviny jak na meziplyn u koncernovyho dehtu co jde za plynem jak splasenej a ma plne synchronizovanej fofrklacek. Jako bonus to samozrejme vede do ridicsky nirvany a splynuti s timhle vykrikem techniky.
Zkratka NE, Skudka opravdu neni a nebude nidky stavena na tenhle styl jizdy.
Jestli jsi tak dobry a nadseny ridic, zkus radeji nejdriv pohledat starou atmo 911, nebo M3 do generace e46. Krome ochoty trenovat vykloubeni chodidla to bohuzel vyzaduje i cas, prachy a mechanickou zrucnost.


ano stara 911 je idealni stroj na nacvicovani meziplynu.... :D
V8 5.0L - Lovely pussycat......sold

Poradnej ofroud LR D4!
Uživatelský avatar
Londoner
Řidič začátečník
 
Příspěvky: 142
Registrován: stř 24 čer 14:52

Re: Technika heel-and-toe při podřazování

Příspěvekod Londoner » čtv 20 říj 21:56

JanNovak píše:
Abre píše:Cela koncepce predohrabu je urcena pro nakupni tasky, kde by mel byt uz z principu automat, ale protoze lidi nemaj ani na nej, tak potom vymysli kraviny jak na meziplyn u koncernovyho dehtu co jde za plynem jak splasenej a ma plne synchronizovanej fofrklacek. Jako bonus to samozrejme vede do ridicsky nirvany a splynuti s timhle vykrikem techniky.
Zkratka NE, Skudka opravdu neni a nebude nidky stavena na tenhle styl jizdy.
Jestli jsi tak dobry a nadseny ridic, zkus radeji nejdriv pohledat starou atmo 911, nebo M3 do generace e46. Krome ochoty trenovat vykloubeni chodidla to bohuzel vyzaduje i cas, prachy a mechanickou zrucnost.


Bohužel takovou možnost nemám, mám to auto jako pracovní a musím jezdit dost rychle a nemohu si vybrat, jaké auto, jestli manuál, automat apod.

lampa píše:Tak pouzivej techniku spicka-spicka, tedy ze pravou budes normalni brzdit a pravou hranou nohy brnknes do plynu. Ale pro beznou jizdu je stejne nejlepsi pomalu poustet spojku a na nejake meziplyny se vykaslat.


Zas tak široké chodidlo nemám (bez boty), s botou na to nemám cit.

Co orpavdu zkusit to brždění patou (chodidlo jen v ponožách) a akcelerovat špičkou? Je to úplná blbost, nebo na těch Škodách už to někdo zkoušel?


Pokud si chces hrat na zavodnika v firemni skudce abys byl nekde o par vterin driv, tak se na to radsi vyser ponevadz to smrdi pruserem.

Muzu se zeptat co delas kdyz potrebujes sazet meziplyny aby jsi zrychlil (coz je samo o sobe blbost ponevadz to 99% radoby zavodniku zpomali) ?
V8 5.0L - Lovely pussycat......sold

Poradnej ofroud LR D4!
Uživatelský avatar
Londoner
Řidič začátečník
 
Příspěvky: 142
Registrován: stř 24 čer 14:52

Re: Technika heel-and-toe při podřazování

Příspěvekod Londoner » čtv 20 říj 21:58

HondaMan píše:
JanNovak píše:mám to auto jako pracovní a musím jezdit dost rychle
IZS nebo lovec nehod? :-D
lampa píše:Cas, ktery tim usetris bude maximalne v radu vterin, takze pokud to delas kvuli tomu, tak se na to vykasli rovnou. Rychlou jizdou obecne moc neusetris, pokud se nebavime o tom, ze jedes nekolik hodin po dalnici stovkou a nebo dvakrat tolik.
No a když se vteřiny nasčítají, tak to jsou desítky hodin ročně, které nestrávíš na silnici, ale třeba doma s rodinou...


To myslis vazne? Ze jako nekdo pouzivanim meziplynu usetri desitky hodin rocne???? Hosi hosi...
V8 5.0L - Lovely pussycat......sold

Poradnej ofroud LR D4!
Uživatelský avatar
Londoner
Řidič začátečník
 
Příspěvky: 142
Registrován: stř 24 čer 14:52

Re: Technika heel-and-toe při podřazování

Příspěvekod HondaMan » pát 21 říj 05:23

Reagoval jsem spíše na "rychlou jízdou obecně moc neušetříš". Diky meziplynům neušetří nic. Tam jde spíše o plynulost...
Ošlajfkovaný píííčus ve fleetovým autě s pražskou značkou, kerý straaaaašně spěchá zachraňovat svět pavprochovi navzdory! :-D
Uživatelský avatar
HondaMan
Letec
 
Příspěvky: 1968
Registrován: čtv 17 úno 14:08

Re: Technika heel-and-toe při podřazování

Příspěvekod Kuban » pát 28 dub 09:47

hele bez urážky, nechci čeřit vodu, ale mnoho aut má rozložení pedálu pro tuto techniku absolutně nevhodnou..... A Zadruhé pro podřazování ob jeden kvalt je to úplně zbytečný proces.... stačí spojka plyn, ta převodovka to zvládne... něco jinéhoje třeba při brždění ze 4 na 2...... ale ze dvojky na jedničku je to docela znát, padne to tam úplně samo a bez odporu :-)

Chci jen říct že i na amatérské poměry to není tak důležitá technika. Stačí aspoň zvládnout spojku plyn..... aspon to minimální.
Kuban
Adept autoškoly
 
Příspěvky: 15
Registrován: pát 28 dub 09:01

Předchozí

Zpět na Naučte se lépe řídit

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků