Kolony díky ZÁMĚRNÉMU A BEZDŮVODNÉMU blokování pruhů kamiony

Ať už se chcete stát lepším řidičem, nebo poradit ostatním, jak se zlepšit.

Re: Kolony díky ZÁMĚRNÉMU A BEZDŮVODNÉMU blokování pruhů kam

Příspěvekod driver » úte 23 kvě 10:04

Návěs s přívěsem, to jezdí v Cz asi deset let a oficiálně myslím od 2008.
Mimochodem třeba V Boleslavi měli na Škodovky speciální návěsy od nepaměti, sice ne tak dlouhé, ale delší, než bylo běžné.
Ekonomika Gigalineru je neodiskutovatelná. Místo 10 jízd jich stačí na stejný objem přepravy jen třeba 7 jízd a to je o 30% menší počet kamiónů. Za pár let tu udělá velké úspory. Jistě se to však nehodí všude a všem.
Největší problém kamiónů v levém je ale absence třetího pruhu.
Cyklisto, sesedni z kola !
Uživatelský avatar
driver
Mistr volantu
 
Příspěvky: 990
Registrován: čtv 24 zář 14:50

Re: Kolony díky ZÁMĚRNÉMU A BEZDŮVODNÉMU blokování pruhů kam

Příspěvekod řidičBOB » úte 23 kvě 11:29

Když jsou pruhy 3, tak vpravo a uprostřed jsou kamiony, takže to neřeší vůbec nic.
--> Srdce má své důvody, o kterých rozum nic neví <--
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
 
Příspěvky: 17600
Registrován: stř 16 úno 20:26

Re: Kolony díky ZÁMĚRNÉMU A BEZDŮVODNÉMU blokování pruhů kam

Příspěvekod HondaMan » úte 23 kvě 14:22

Ad ekonomika: tak jednoznacne to neni a giga je vyhodnejsi jen v urcitych spec. pripadech.
Na trase OST - PHA a zpet nakoupim Megu o cca 25% levneji nez Giga-liner. Gigaliner ma stejnou max. hmotnost=nizsi nosnost...
Faktoru, ktere to ovlivnuji je vice. Gigu zatim ridi jen par zkusenych ridicu, kteri si nechaji zaplatit, spotreba je vyssi, odpisy resp. leasing tez.
Ošlajfkovaný píííčus ve fleetovým autě s pražskou značkou, kerý straaaaašně spěchá zachraňovat svět pavprochovi navzdory! :-D
Uživatelský avatar
HondaMan
Letec
 
Příspěvky: 2105
Registrován: čtv 17 úno 14:08

Předchozí

Zpět na Naučte se lépe řídit

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků