Vyrazeni vs Zarazeni
Re: Vyrazeni vs Zarazeni
si dovolím praktickou.... už tady asi týden řešíte, esli a jak ušetřit 0.000001litru a... pak stačí jednou se nechar unést, dát si zatáčku pod plnýma btzrdama anásledně plným plynem a ... veškerá úspora je kde? ano, tam...
ale jinak souhlas předřečníkama, z kopca sa jezdí buď pod plným (dyž si to užívám) nebo s vyřazeným (dyž jedu eko... což se mi v posldní době zhusta nestává....)
ale jinak souhlas předřečníkama, z kopca sa jezdí buď pod plným (dyž si to užívám) nebo s vyřazeným (dyž jedu eko... což se mi v posldní době zhusta nestává....)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Vyrazeni vs Zarazeni
Ja rozdil ve spotrebe neresim, vim jak to je. ALe v brzdeni je citelnej rozdil ) END
https://www.youtube.com/watch?v=i6iSAwLsApM
Moje kolo s Imprezou
Moje kolo s Imprezou
- GeneHawkins
- Letec
- Příspěvky: 2048
- Registrován: čtv 09 srp 22:26
Re: Vyrazeni vs Zarazeni
Z kopce se jezdí podle požadované rychlosti. Pokud si vozidlo udržuje požadovanou rychlost, vyplatí se nechat zařazeno. Pokud by rychlost naopak klesala více, než chceme, vyplatí se vyřadit.
Re: Vyrazeni vs Zarazeni
vytrhnute z kontextu a argumentacia maleho dietata, klasika od teba, nieco lepsie tam nemas?GeneHawkins píše:Protože auta bez zařazený rychlosti prostě brzdí.glider píše:preco by to mala byt blbost?GeneHawkins píše: Pěkná blbost.
- GeneHawkins
- Letec
- Příspěvky: 2048
- Registrován: čtv 09 srp 22:26
Re: Vyrazeni vs Zarazeni
Kecáš blbosti. V mojí reakci jsem vše, na co reaguji, citoval. Nic jsem nevytrhl z kontextu, jen tam prostě byla napsaná blbost.glider píše:vytrhnute z kontextu a argumentacia maleho dietata, klasika od teba, nieco lepsie tam nemas?GeneHawkins píše:Protože auta bez zařazený rychlosti prostě brzdí.glider píše:preco by to mala byt blbost?
Re: Vyrazeni vs Zarazeni
Tak koukam, ze se to tu celkem rozjelo.
Nejrozsahlejsi vysvetleni od Andrew Handerson je paradni. Takze dekuji vetsinou tam teda mam zarazenou rychlost, ale nekdy se i stane ze tam mam neutral a neresim to - a ted uz nebudu vubec, kdyz rozdil ve spotrebe je minimalni. Dekuju
Nejrozsahlejsi vysvetleni od Andrew Handerson je paradni. Takze dekuji vetsinou tam teda mam zarazenou rychlost, ale nekdy se i stane ze tam mam neutral a neresim to - a ted uz nebudu vubec, kdyz rozdil ve spotrebe je minimalni. Dekuju
Re: Vyrazeni vs Zarazeni
JJ, vysvetleni od Andrew Handerson je parádni. Nejvíce mě pobavila tahle část "...dopředný pohyb auta, který skrze kola a převodovku točí motorem. Motor samotný této síle klade odpor, protože na písty opět působí gravitace ..."
a dobré je i tohle: "...pokud budete mít objemný motor v lehkém autě, zařazený 1. rychlostní stupeň a 5k otáček, pustíte plyn, tak zastavíte na fleku až si vyrazíte zuby o volant (a to myslím vážně, ne jako nadsázku)...."
a dobré je i tohle: "...pokud budete mít objemný motor v lehkém autě, zařazený 1. rychlostní stupeň a 5k otáček, pustíte plyn, tak zastavíte na fleku až si vyrazíte zuby o volant (a to myslím vážně, ne jako nadsázku)...."
- GeneHawkins
- Letec
- Příspěvky: 2048
- Registrován: čtv 09 srp 22:26
Re: Vyrazeni vs Zarazeni
Jsem rád, že nejsem sám, kdo se pobavil. Třeba když zohledňuje typ pneumatiky a typ vozovky, ale už ne huštění a povětrnostní podmínky...
Navíc je celá jeho teorie na vodě, protože vůbec nezohledňuje velikost decelerace. Od určitého zpomalení je totiž vliv motoru na zpomalení negativní.
Navíc je celá jeho teorie na vodě, protože vůbec nezohledňuje velikost decelerace. Od určitého zpomalení je totiž vliv motoru na zpomalení negativní.
Re: Vyrazeni vs Zarazeni
No právě...... ano, motor samozřejmě pomáhá brzdit, ale brzdy jsou schopné využít celou trakci pneumatik samy o sobě, takže nakonec je slabým místem to co zvládnou pneumatiky přenést na silnici, takže maximální zpomalení u plných brzd se zařazeným kvaltem je to samé jako u plných brzd na neutrál
Re: Vyrazeni vs Zarazeni
no jsou situace kdy motor s brzděním opravdu někdy pomůže, například na sněhu ale glider to asi myslel jinak.
Taky pokud bych na suchém povrchu cítil že auto naléhavěji potřebuje pro zpomalování kromě brzd i zařazený kvalt, asi bych zamířil do servisu.
Taky pokud bych na suchém povrchu cítil že auto naléhavěji potřebuje pro zpomalování kromě brzd i zařazený kvalt, asi bych zamířil do servisu.