Stránka 52 z 58

Re: Jak na meziplyny?

Napsal: pát 13 lis 14:40
od Bond007
Vana píše:
mmira píše:jak souvisi brzdeni se sytemem pohonu?
u trvalé 4x4 motor pomáhá rovnoměrně brzdit všechna 4 kola na hraně před zásahem ABS, třeba na sněhu je to docela poznat (samozřejmě víc na nižší kvalty)

Podobný rozdíl je když pojedeš s kopce s dvoukolkou bez kvaltu nebo s kvaltem - to druhé působí citelně jistěji


Bond: nevím jak na ledovém oválu ale v běžném provoze je na sněhu rozdíl propastný. Potřebuješ předjet? Předjedeš. Potřebuješ vyrazit přes křižovatku ? Vyrazíš. Jízda je daleko jistější, přece to sám musíš znát

To vyjetí na kopec které se dává jako hlavní přednost 4x4 beru už jen jako třešničku na dortu
O akceleraci z mista neni pochyb, ani o vyjeti do hur pristupnych mist.. U toho ostatniho uz je to ale spis jedna z polopravd a omylu sirenych mezi ridici... Hlavne ta tebou uvadeny pocit jistoty.. On je to vetsinou vazne jen pocit, ktery ridici dava falesny dojem jak to auto funguje, ale jen do doby nez musis brzdit nebo zatocit;) obzvlast v provozu ;) hlavne od cca 100 + pohon prakticky nehraje roli, nejdulezitejsi jsou pneu, ridic, pripadne LSD :)

Re: Jak na meziplyny?

Napsal: pát 13 lis 14:52
od mmira
a BLI ;)

Re: Jak na meziplyny?

Napsal: pát 13 lis 17:41
od Vana
Bond: docela bych nesouhlasil že význam pohonu končí u 100 kmh. V téhle rychlosti i 4x4 na hladším sněhu ještě spolehlivě hrabe, párkát jsem to zažil i kolem 120 kmh. Dvoukolka by na takovém povrchu protáčela kola i ve stopadesáti

A co se týká pocitů, už jsem se 4x4 taky musel párkrát brzdit a zatáčet a fungovalo to fajn

(akorát nevím jestli nejsme moc OT)

Re: Jak na meziplyny?

Napsal: pát 13 lis 17:56
od jarka
Nemám se 4wd žádný zkušenosti, ale u full-time-awd si tu pomoc při brždění umím představit. Když jsem řídil v Brně závodní fwd s lamelovým 1.5 cestným LSD, tak hlavní věc které jsem si všiml byl právě o dost lepší grip při brždění. Přišlo mi, že to vyhladí rozdíl v gripu mezi levým a pravým kolem a výsledkem bylo o dost lepší chování na brzdách, což se projevilo podstatným posunutím brzdných bodů. U full-time-awd bych to čekal podobný, jen to umí vyhladit ještě mezi nápravama.

Re: Jak na meziplyny?

Napsal: pát 13 lis 18:46
od Vana
přesně, mám na to stejný názor

Re: Jak na meziplyny?

Napsal: pát 13 lis 18:53
od Bond007
Zima se blizi, tak se nabizi se nekde sejit a vsechno si to vyzkouset :) zrovna pred rokem mi na af nekde v diskuzi nekdo tvrdil jak je zadokolka ala m3 nepouzitelna na vode, a na videu to i na tunach vody co padaly zrychlilo pod 5s

Re: Jak na meziplyny?

Napsal: pát 13 lis 18:58
od jarka
bond: Jsem pro, jen se mohu zúčastnit pouze s trapnou fwd - dorazím Ignácem.

Re: Jak na meziplyny?

Napsal: pát 13 lis 19:03
od Bond007
jarka píše:bond: Jsem pro, jen se mohu zúčastnit pouze s trapnou fwd - dorazím Ignácem.
Vezmu ors, ta je na snehu nejtragictejsim autem co znam :) kdo vymyslel nevypinatelnej protiprokluz nebo stabilizaci byl debil... Koega ted objednava rs230, tak treba bude fungovat lip

Re: Jak na meziplyny?

Napsal: pát 13 lis 19:37
od jarka
Na ORS se vykašli, vem M3 ať můžeš předvést 0-100kmh na sněhu pod 6s :D . Už aby byl sníh - bych se šel sklouznout...

Re: Jak na meziplyny?

Napsal: pát 13 lis 20:20
od Bond007
Muzem zajet na macochu :D