Stránka 2 z 3

Re: Noha na brzdě při stání na semaforu/přejezdu

Napsal: čtv 26 srp 15:53
od Truck Daškam
Proč ty předražený německý neauta musej mít pořád něco extra?
Pamatuju si, jak jsem jel Passatem, a už nevím proč jsem ho zdechnul (myslím že to bylo, abych rozuměl volání z okna), ale pak to nastartovat? Nevěděl jsem zaklínadlo.

Z nějakýho divnýho důvodu se musí hamtat na spojku - proč nechápu. Je teda fakt, že tohle nemaj jen helmuti, ale je to snad ve více autech.
Ale pořád nevím, k čemu to je. U embéčka se to dělalo proto, aby startér netočil hřídelí v hustém oleji v převodovce - tak tomu jsem rozuměl :-D

Re: Noha na brzdě při stání na semaforu/přejezdu

Napsal: čtv 26 srp 15:54
od řidičBOB
...aby si nějaký dement nenastartoval s kvaltem ;-)

Re: Noha na brzdě při stání na semaforu/přejezdu

Napsal: čtv 26 srp 15:55
od Truck Daškam
řidičBOB: No jasný, to já chápu.
Ale s kopečka se to každýmu rozjede - tak přibrzdí na 60. Pak je hned stoupání a málokomu dojde, že asi jako musí přidat plyn nebo i podřadit, takže z těch 60 mu to padne 50.
Tam se dá snad jet plynule jenom tehdy, když předemnou nikdo nejede

Re: Noha na brzdě při stání na semaforu/přejezdu

Napsal: čtv 26 srp 15:57
od Truck Daškam
řidičBOB píše:...aby si nějaký dement nenastartoval s kvaltem ;-)
Čidlo zařazené rychlosti by to řešilo - pokud mě pamět neplete, tak to už jsem měl před 10lety ve starým Ivecu

Re: Noha na brzdě při stání na semaforu/přejezdu

Napsal: čtv 26 srp 17:48
od Maggic
Smutné je, že i všichni výrobci aut podlehli dojmu, že čím více auto svítí(vzadu), tím víc addidas a lepší prodejnost. Určitě ta svítivost měla být nějakým zákonem nebo normou regulována, protože s přechodem na LED se z aut stávají vypalováky očí. Uvědomuji si tento nešvar výrobců a snažím se na brzdě stát co nejmíň, když vidím za sebou auto(při popojíždění), jemně potáhnu el.ručku. Samozřejmě je to myšleno hlavně za tmy. Sleduji svítivost různých aut často a musím říct, že v mnoha případech je to už škodlivější než prospěšnější pro provoz, bohužel i mé auto už mám celé v LEDu, nic s tím udělat nejde.., jen konstatuji, že se mě intenzita svícení vůbec nelíbí. Přechod na LED beru jako pokrok, ale zároveň to měli nastavit tak, aby to bohatě splnilo normy osvícení auta, ale nedělali z aut zbytečně vypalovačku očí a nebezpečné auta pro provoz za tmy, zvláště za mokrých silnic.

Re: Noha na brzdě při stání na semaforu/přejezdu

Napsal: pát 27 srp 19:28
od Truck Daškam
Výrobci neřeší nic, viz noční režim modrých majáků - ještě jsem to neviděl nikdy ani zapojený.
A že ty majáky a ovládací prvky od Holomnýho to umí.. A pravdou je, že i kdyby to bylo zapojený, tak nikoho nenapadne to přepnout.

Možná PČR to bude mít zapojený, ale zase ted nevím, zdali to ta jejich krabička umí


Furt s ejen řeší, aby to svítilo víc a víc - ale už nikdo neřeší že to může bejt snadno kontraproduktivní... Ale ono se není čemu divit, když v pondělí v noci jsem viděl osobák narvanej ve světelný šipce...

Re: Noha na brzdě při stání na semaforu/přejezdu

Napsal: pát 27 srp 21:17
od to dám
Potíž je v tom, že většina lidí, kteří mají elektrickou ruční brzdu, zřejmě vůbec neví, že po zastavení a tedy aktivaci Auto holdu, brzdová světla svítí a svítí .........i po sundání nohy z pedálu brzdy. Zhasnou až po zatažení ručky (v podobě kolébkového přepínače), nebo po vypnutí motoru, kdy se ručka zatáhne samočině. Třetí varianta téhož je otevření dveří u řidiče. Takhle to funguje v G7 s manuálem a předpokládám, že napříč koncernem to bude všude hodně podobné, ne-li úplně stejné.

Re: Noha na brzdě při stání na semaforu/přejezdu

Napsal: pát 27 srp 22:23
od Truck Daškam
Je to teda divná funkce.

Já si třeba všiml, že mě se brzdová světla na Volvu FM rozsvítí i při motorové brzdě (ale ne vždy, jen když to fakt ta motorovka brzdí) a co se mi líbí - že bliknou brzdová světla, když mám zataženou ručku a při šlápnutí na plyn se samočinně odbrzdí.
Takový varování pro toho za mnou "jedem"

Re: Noha na brzdě při stání na semaforu/přejezdu

Napsal: sob 28 srp 12:31
od řidičBOB
…stejné je to u adapt tempomatu. To ale nemá nic společného s tím, když vozidlo zastaví.

Re: Noha na brzdě při stání na semaforu/přejezdu

Napsal: sob 28 srp 16:08
od rhinos
no a naopak mi prijde jako nesmyl denni sviceni kdy nesviti koncova svetla. Hromada lidi pak kdyz uz nastava sero jsou docela neviditelni