Rapid Spaceback 1.0 TSI 70kW

Jen o škodovkách a dalších autech českých značek.
Odpovědět
Jarrynek
Dítě v autě
Příspěvky: 1
Registrován: sob 27 led 19:30

Rapid Spaceback 1.0 TSI 70kW

Příspěvek od Jarrynek »

Zdravím, jakožto někdo, kdo se v autech moc nevyzná, je má otázka velmi jednoduchá. Mohl by mi někdo říci, zda se vyplatí koupit tato verze Rapidu? Zajímá mě, jak je to s tímto motorem? (Rapid Spaceback 1.0 TSI 70kW 5MP). Někde jsem slyšel že tyto motory moc dlouho nevydrží, a že po nějakých dvou-třech letech jsou motory na odpis, zajímá mě co na to říkají i ostatní a co je na tom pravdy? Pracuji jako škodovák a tak mám možnost si auto na rok půjčit, a poté klidně i odkoupit. Mohu si vybrat i silnější verzi s 81kW a 6MP. Doteď jsem jezdil s Peugetom 206 a nejsem žádnej závodník formule :) Stačí mi svižné auto, které nemá problém někoho předjet. Doporučili by jste koupi? Předem díky.
lampa
Pan Řidič
Příspěvky: 273
Registrován: pát 31 led 21:40

Re: Rapid Spaceback 1.0 TSI 70kW

Příspěvek od lampa »

Jestli vydrzi ti nikdo nemuze rict, protoze jsou to nove motory. Ale koupit se to nevyplati, jelikoz je rapid strasne predrazeny. Pokud nemas nejake velke zamestnanecke slevy, tak bych si za ty penize koupil treba leona s 1.2 TSI, nebo focus 1.0 EB, nebo 1.6 atmo.
bojler
Pan Řidič
Příspěvky: 434
Registrován: sob 01 srp 15:57

Re: Rapid Spaceback 1.0 TSI 70kW

Příspěvek od bojler »

Leon je sice zajimavy tip, s pomerne bohate vybavene verzi Reference Technology stoji 368 500Kč. Je to se ctyrvalcem 1.2TSI/63kW, ktery je obecne bezproblemovy. Blbe je, ze silnejsi varianta stoji o 40 000Kč a to je oproti Rapidu uz pro spoustu lidi velky cenovy odskok. Spaceback Ambition Plus stoji v 70kW variante 337 900Kč, lepe vybavena verze Style Plus 366 900Kč. Takze zalezi na "detailech".
Michal220
Pan Řidič
Příspěvky: 206
Registrován: ned 21 kvě 12:57

Re: Rapid Spaceback 1.0 TSI 70kW

Příspěvek od Michal220 »