Stránka 86 z 107

Re: Octavia III

Napsal: stř 04 kvě 19:27
od Brus
Jsem s transitem na dalnici predjel veyron, pocita se to taky ? :)

Re: Octavia III

Napsal: pon 16 kvě 12:13
od hothatchshop.cz
Brus píše:Jsem s transitem na dalnici predjel veyron, pocita se to taky ? :)
Spíš ne, ale zde z jiné diskuse :)
Obrázek

http://www.autoforum.cz/tuning/tato-ces ... v10/?forum

Re: Octavia III

Napsal: pon 16 kvě 14:17
od Zajda
Velký technický úspěch není dostat z toho ten výkon, ale že ve VW vyrobili motor, který se při něm ještě nerozletěl :-) Bylo by na místě udělat po nějaké době cvičnou rozborku motoru a zjistit opotřebení.

Re: Octavia III

Napsal: pon 16 kvě 14:59
od hothatchshop.cz
Tohle tu slýchám furt, že to a to se rozsype. A pak tu mam 377hp z 265ti na 2,0 TFSI v Golfu 6R, který jezdí už pár let bez problémů, Octavii II RS 200hp -> 348hp co taky už pár let jezdí, tahle Octavia už byla s 330hp, teď 380-400hp, na okruhu už tolikrát a vše to drží :) Jsou tu prostě dva typy lidí. Jedni, kteří říkají, že to a to nevydrží a ti druzí, kteří si to auto upraví a jezdí. :)

Re: Octavia III

Napsal: pon 16 kvě 15:18
od mmira
co tam pri techto vykonech davate za olej, 5W40?

Re: Octavia III

Napsal: pon 16 kvě 15:34
od Zajda
hothatchshop.cz píše:
Já neříkám že se to rozsype, jen že je pozoruhodné že to sériové vnitřnosti zvládají a že by bylo zajímavé zjistit opotřebení. Vyšší výkonové verze v Cupře a Golfu R jsou narozdíl od Octavie kované, že? Stejně jako motor v 6kovém R.

Re: Octavia III

Napsal: pon 16 kvě 19:07
od hothatchshop.cz
Ono je jedno jestli to je kované nebo ne. Je to jen výrobní proces. Kované seriové díly nerovnají se kovaným tuningovým nebo závodním dílům. Důležité je, na kolik jsou dimenzované a s ohledem na to se staví motor. Pokud by se přiblížilo nějakým limitům toho či onoho, tak se ty dotčené díly vymění za odolnější.

mmira: záleží na určení auta. Jestli to je na normální ježdění nebo pro někoho, kdo to často využívá na jízdu po okruhu. V prvním případě doporučujeme alespoň zkrátit interval výměny oleje a lít tam něco kvalitního a v druhém případě je ideál Motul 300V

Re: Octavia III

Napsal: úte 17 kvě 10:04
od ctrl_j
Ve VW musi byt asi uplne padli na hlavu kdyz si dovoli pri snaze o maximalni miru unifikace dilu davat do „eRkoveho“ motoru zcela jinou hlavu valcu s nizsim kompresnim pomerem, jiny vstrikovace, ventily a spoustu dalsich „zbytecnosti“. Pritom to staci nacipovat!
Takze kovane a lite dily maji stejnou odolnost proste proto, ze jsou seriove?

Re: Octavia III

Napsal: úte 17 kvě 11:31
od hothatchshop.cz
Nemyslím si, že jsi porozuměl psanému textu. Nikde nepíšu, že ty díly vydrží stejně. Vždycky platilo, že některé díly vydržely více, ať už byly kované nebo lité. Je potřeba znát jejich možnosti, což zde platí. Bylo tím ale myšleno, že rozdíl mezi nimi není tak velký, jako mezi kovanými seriovými díly a kovanými aftermarket díly, které jsou dimenzované na daleko větší výkony a pro jejich výrobu jsou použity daleko dražší materiály.

Re: Octavia III

Napsal: úte 17 kvě 11:52
od řidičBOB
Oni to ale zkoušejí i výrobci...není to tak dlouho, co jsem na zkušebně ŠA potkal Fabii 1.2TSI, kterou si kluci naladili na 110kW.