Stránka 115 z 207

Re: VZKAZY

Napsal: stř 27 zář 19:34
od řidičBOB
530xD

Re: VZKAZY

Napsal: stř 27 zář 20:06
od M.Z.
Tak to jo, tuhle verzi si hodně kupujou závodníci, dodává křídla.

Re: VZKAZY

Napsal: stř 27 zář 20:13
od řidičBOB
...přitom fakt stačilo uhnout. Možností měl mnoho, ale ego bylo asi větší než mozek :-(

Re: VZKAZY

Napsal: stř 27 zář 20:47
od k86
tak jestli jsi jel eRkem... :D

Re: VZKAZY

Napsal: stř 27 zář 20:51
od řidičBOB
dyť píšu - DAS AUTO ;-)
...dneska ti hoši baworáčtí měli svůj den - na D2 se pokoušel zase pán v M X50d, ale ten s pokorou uznal, že na to nemá v celém spektru otáček a odklidil se :-bd

Re: VZKAZY

Napsal: čtv 28 zář 07:09
od jerry
Hodně lidí netuší, že podstatný je poměr kW/kg. Přece mám auto jako velký kráva a silný motor, tak co?

Re: VZKAZY

Napsal: čtv 28 zář 09:09
od pavproch
Poděkování SIAD Plzeň (distribuce technických plynů) - ač svátek, tak nám pí Kodlová vyšla vstříc a vydala nám láhev N2, kterou nutně potřebujeme pro práci (jak jinak, než pracovat ve státní svátek, přece sesobí firma, no ni? :ymdevil: )

Re: VZKAZY

Napsal: čtv 28 zář 10:04
od ctrl_j
jerry píše:Hodně lidí netuší, že podstatný je poměr kW/kg. Přece mám auto jako velký kráva a silný motor, tak co?
Ja sice vyznavam podobnou filozofii, ale rozhodne bych netvrdil, ze je to obecne platne pravidlo. V primce a za pohybu se na to moc nehraje a hruby vykon je prakticky vzdy ku prospechu.
Nicmene i v tom 530d na „R“ ztraci par kW a vyssi hmotnost tu ztratu jen prohlubuje.
M2-370 hp; 500 Nm; 1570 kg
M4-450 hp; 550 Nm; 1535 kg
M5-600 hp; 700 Nm; 1870 kg
M6-600 hp; 700 Nm; 1925 kg

https://youtu.be/bCu0Z71QRF0?t=3m33s

Re: VZKAZY

Napsal: čtv 28 zář 11:44
od Zajda
jerry píše:Hodně lidí netuší, že podstatný je poměr kW/kg. Přece mám auto jako velký kráva a silný motor, tak co?
V dalnicnich rychlostech jde spis o pomer vykon/aerodynamicky odpor. Takovy Caterham by moc parady nepredvedl, i kdyz muze mit pres 500 koni na tunu i s ridicem.

Re: VZKAZY

Napsal: čtv 28 zář 17:39
od jerry
Těch proměnných je víc, nejen odpor vzduchu, ale i schopnost přenosu výkonu na silnici, tedy pohon, pneu, točivost motoru, zpřevodování atd. Ale v principu je pro dynamiku, o jízdě v zatáčkách či decerelaci ani nemluvě, vždy dobré lehčí auto s dostatečným výkonem než přemotorovaný mastodont. A to hodně řidičů netuší a pak se někdy diví ;)