Chlubítko univerzální
Re: Chlubítko univerzání
Od ledna projeto 16 aut.Zítra a ve středu další 3.
Zatím projeto:
Ford Focus Combi 1.5 Ecoboost 110 KW Titanium
Škoda Fabia Combi 1.2 81 KW Style
Opel Corsa 1.0 85 KW Sport
Seat Leon X-Perinence 2.0 TDI 135 KW 4x4 DSG
Hyundai i20 1.2 55 KW Family+
Nissan Pulsar 1.2 TCe 85 KW Acenta+Paket Technology
Mazda 6 Wagon ATTRACTION 2.2D 110 KW AT6
BMW i3
Citroen C4 1.6 E-Hdi 85 KW Exclusive
MB C sedan Avantgarde 220 CDI 7G-TRONIC Plus
Škoda Superb 2.0 TDI 140 KW DSG Style
P 308 GT 2.0 HDI 132 KW EAT6
P 508 RXH 2.0 HDI 132 KW EAT6
P 108 1.2 63 KW Allure
P 308 GT 1.6 THP 151 KW
Zatím projeto:
Ford Focus Combi 1.5 Ecoboost 110 KW Titanium
Škoda Fabia Combi 1.2 81 KW Style
Opel Corsa 1.0 85 KW Sport
Seat Leon X-Perinence 2.0 TDI 135 KW 4x4 DSG
Hyundai i20 1.2 55 KW Family+
Nissan Pulsar 1.2 TCe 85 KW Acenta+Paket Technology
Mazda 6 Wagon ATTRACTION 2.2D 110 KW AT6
BMW i3
Citroen C4 1.6 E-Hdi 85 KW Exclusive
MB C sedan Avantgarde 220 CDI 7G-TRONIC Plus
Škoda Superb 2.0 TDI 140 KW DSG Style
P 308 GT 2.0 HDI 132 KW EAT6
P 508 RXH 2.0 HDI 132 KW EAT6
P 108 1.2 63 KW Allure
P 308 GT 1.6 THP 151 KW
Bez bodů
Re: Chlubítko univerzání
Sice mě to stálo gufero na levý poloose, ale je to zlepšení o 0.3s a to se počítá . Most, 1:58.57.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Chlubítko univerzání
No jako co si budem povídat, teď už to jde fakt těžce - ale zas je to na relativních šlupkách a kdyby se dali pořádný gumy, případně slicky, tož by ještě něco spadlo dolů. Cupra ST na normálních gumách jede velmi pěkně, jen je tam ještě faktor Fulín a to co si budem povídat bude dost zásadní. By mě zajímalo za kolik by to dal s mým autem - třeba by ten španělský střep dorovnal .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Chlubítko univerzání
Slicky by s časem zamávaly, byl bys tutově pod Fulínem. Koukal jsem, že ST i závodní Cupra jsou DSG.
RWD
Re: Chlubítko univerzání
Já už měl teď nabídku na sadu slicků za velmi rozumný peníz, jenže nemám přepážky ve vaně a teď za rozumný peníz prostě nejsou a nerad bych utavil motor. Tož budu hoblovat federaly a "šetřit" auto. DSG bude na racing asi dobrý, jenže kvedlání je prostě kvedlání - a poslední dobou už zas tolik neřadím. V ďolíku pod matadorem už to jezdím na 5ku a jestli to tak půjde dál tak už to budu celý jezdit na 6ku (jak člověk neumí řadit tak ho to strašně zdržuje a odvádí pozornost od brzd).
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Chlubítko univerzání
Na tu pětku v dolíku jsem koukal, napoprvé jsem přemejšlel, jestli je to vůbec možný když si jí nahoře odřazoval. Přepážky jsou se slickama nutnost? To by ta hranice byla docela tenká.
Jinak jedeš moc pěkně, je radost se na to koukat a čas je výbornej. Jestli ty bys neměl někdy přijet na kopec.
Jinak jedeš moc pěkně, je radost se na to koukat a čas je výbornej. Jestli ty bys neměl někdy přijet na kopec.
RWD
Re: Chlubítko univerzání
Jsem jí zkusil po tom, co jsem měl na výjezdu několikrát vytočenou 4ku. Ono podřazení mě trochu rozhodí na brzdách a pak ještě trochu ztratím při řazení nahoru. Ve výsledku sice asi malinko ztratím na výjezdu díky vyššímu kvaltu, ale zas mám čistší stopu a můžu jít dřív na plyn a rychlejc projet zatáčku - takže jsem to vyhodnotil jako lepší strategii . Ještě nějaký rezervy jsou, ale teď už to bude spíš o štěstí a o tom jak mi to sedne. Každopádně díky .
Kopce pro mě moc nejsou, tam je pro mě málo tréningu a jak to nemůžu pilovat, tak mi to moc nefunguje.
Ad. přepážky: Dan je radši opatrnější tak mě zrazuje. A s federalama je to prý fpoho - to jsou prý takový lepčí uhp .
Kopce pro mě moc nejsou, tam je pro mě málo tréningu a jak to nemůžu pilovat, tak mi to moc nefunguje.
Ad. přepážky: Dan je radši opatrnější tak mě zrazuje. A s federalama je to prý fpoho - to jsou prý takový lepčí uhp .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Chlubítko univerzání
To už je laborování nad desetinkama, to znám. Kde už jsem jel, jsem schopnej už první jízdu zajet blízko maxima a pak se zlepšuju jen pozvolna, případně vůbec. Všichni okolo pak zrychlujou a mě se kouří z hlavy, kde něco urvat.
Taky nejsem mistr improvizace, když jedu někam kde jsem ještě nejel, strávim moře času u onboardů, abych v každým momentu věděl kde jsem, kam to vede, co je za zatáčkou a jaká stopa se musí jet. Ve finále to hodně pomůže.
Taky nejsem mistr improvizace, když jedu někam kde jsem ještě nejel, strávim moře času u onboardů, abych v každým momentu věděl kde jsem, kam to vede, co je za zatáčkou a jaká stopa se musí jet. Ve finále to hodně pomůže.
RWD