Tuning - ta správná strana tuningu

O více i méně povedených úpravách originálu.
Odpovědět
Uživatelský avatar
glider
Pan Řidič
Příspěvky: 266
Registrován: ned 20 úno 00:08

Re: Tuning - ta správná strana tuningu

Příspěvek od glider »

kolko to ma koni?

podla behu rucicky tak 350?
Uživatelský avatar
hothatchshop.cz
Autoškolák
Příspěvky: 86
Registrován: stř 09 bře 08:14
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuning - ta správná strana tuningu

Příspěvek od hothatchshop.cz »

Aktuálně cca 380-390hp :)
E85
...alias BHudak na AR
Uživatelský avatar
ctrl_j
Letec
Příspěvky: 3775
Registrován: úte 09 dub 06:33

Re: Tuning - ta správná strana tuningu

Příspěvek od ctrl_j »

Upravy na podvozku?
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Uživatelský avatar
hothatchshop.cz
Autoškolák
Příspěvky: 86
Registrován: stř 09 bře 08:14
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuning - ta správná strana tuningu

Příspěvek od hothatchshop.cz »

Tlumiče, stabilizátory, silentbloky na přední nápravě, brzdy, pneu, upravená geometrie :)
E85
...alias BHudak na AR
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
Příspěvky: 5428
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: Tuning - ta správná strana tuningu

Příspěvek od Stepan »

Proč sypat tolik peněz do OIII RS, když by se dal koupit GolfR s výhodnějším způsobem pohonu, který by zvýšení na 390hp snesl možná i s menším množstvím úprav na podvozu->levněji?
E: neptám se arogantně, seriozně mě to zajímá :)
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5444
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Tuning - ta správná strana tuningu

Příspěvek od M.Z. »

Nejspíš se začalo s drobnostma a pak už nebylo cesty zpět.
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
hothatchshop.cz
Autoškolák
Příspěvky: 86
Registrován: stř 09 bře 08:14
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuning - ta správná strana tuningu

Příspěvek od hothatchshop.cz »

S přenosem výkonu není problém. Úprava je trochu chytřejší než u konkurence a první dva kvalty mají přiškrcený výkon, aby se to tak tak přeneslo a zbytečně se tak nehrabalo. I na videích je vidět, že ani dvojka nehrabe. Na určení, pro které to auto je, je tahle koncepce lepší. Auto je lehčí a zábavnější. A pokud by Golf 7R měl být na to samé, co tahle Octa, tak by se úpravy na podvozku musely udělat naprosto stejné, aby to trochu fungovalo. :) Za mne je tahle nová MQB platforma naprosto perfektní, co se týče úprav, protože zde mají smysl a pokud člověk od toho auta něco chce, tak ty peníze za úpravy nejsou jen tak vyhozené z okna, ale to auto pak opravdu funguj skvěle.

Furt to jsou úpravy za relativně pěkné peníze. Kolikrát dá člověk víc za nadstandardní výbavu, kterou často ani pak úplně nevyužije. Zde si zákazník zaplatil za aftermarket úpravu, aby to auto lépe sedělo jeho potřebám a vzhledem k tomu, jak to auto funguje a co dokáže, tak ty peníze byly vynaloženy účelně. Stále je to OIII RS a má stále stejné provozní náklady jako OIII RS. To znamená že finančně je na tom to auto dobře. Auto je provozováno denně a ani komfort nijak neubyl. Tady v tom autě se prostě skloubily dvě celkem protichůdné věci. Extrémní rychlost a denní použitelnost. Za mě (y)
E85
...alias BHudak na AR
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: Tuning - ta správná strana tuningu

Příspěvek od mmira »

ma to samosvor?
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
hothatchshop.cz
Autoškolák
Příspěvky: 86
Registrován: stř 09 bře 08:14
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuning - ta správná strana tuningu

Příspěvek od hothatchshop.cz »

jojo, mechanický :)
E85
...alias BHudak na AR
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: Tuning - ta správná strana tuningu

Příspěvek od mmira »

docela by mě zajimalo srovnani s Cuprou
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Odpovědět