Tuning - ta správná strana tuningu

O více i méně povedených úpravách originálu.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Lubosh
Autoškolák
Příspěvky: 20
Registrován: stř 26 říj 22:23

Re: Tuning - ta správná strana tuningu

Příspěvek od Lubosh »

Tak abych to trochu rozepsal, předchozí majitel mojí mazdy si koupil auto na nedlouho po tom mu paní nedala přednost a tak se vše skládalo do jiný kastle (pozinkovaný) a měnily se rozbitý komponenty (blatník, kapota, nárazník, světla, sklo.....) Jen kapota se sklem je v mazdě za 40k bez práce, tahle karbonkapota z ebay-e stoj íkolem 15k a světla jsou nejlevnější co jdou sehnat (okolo 4k), navíc se dělal rebuild motoru, titanový výfuk od katu dozadu a tak dále a tak dále. Takže se opravdu nemůžu zlobit když za ty peníze co jsem za auto dal mám to co mám. Světla budu do budoucna měnit a s kapotou jsem spokojen protože odvádí teplo od motoru, jen musím koupit pojistky protože se hrozně klepe a nafukuje.

Schválně jsem se byl ptát v mazdě na pozičky do poface nárazníku (chci nahodit kopiii C-Westu) a ty ani nedokážou sehnat, nicméně předface stojí 5 500,-
rotaryhead.....Mazda RX-7 FD
Jose85
Mistr volantu
Příspěvky: 940
Registrován: stř 16 úno 21:20

Re: Tuning - ta správná strana tuningu

Příspěvek od Jose85 »

poněkud šílené, ale proč ne :)


jerry
Letec
Příspěvky: 3386
Registrován: čtv 17 bře 17:15

Re: Tuning - ta správná strana tuningu

Příspěvek od jerry »

Nemáte někdo zkušenost z čipnutí 2.0 TFSI ze 147 Kw na 175 kW? Konkrétně jde o renomovanou firmu ABT viz zde http://www.abt-sportsline.de/tuning/sho ... erung-946/
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Uživatelský avatar
hothatchshop.cz
Autoškolák
Příspěvky: 86
Registrován: stř 09 bře 08:14
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuning - ta správná strana tuningu

Příspěvek od hothatchshop.cz »

Jedna líná lemra :)
E85
...alias BHudak na AR
Uživatelský avatar
Slawall
Mistr volantu
Příspěvky: 718
Registrován: stř 16 úno 22:30
Bydliště: Doma

Re: Tuning - ta správná strana tuningu

Příspěvek od Slawall »

Hele Bhudak...Fábie ještě jezdí?
2.016V 99kW
francis
Mistr volantu
Příspěvky: 531
Registrován: sob 26 bře 01:07

Re: Tuning - ta správná strana tuningu

Příspěvek od francis »

Urcite dobra prace, ale vzdycky si rikam, co cloveka vede k tomu do pomerne stareho auta narvat nejakej silnej motor, kterej tam puvodne vubec nebyl... Neni lepsi koupit neco silnejsiho a prodat treba toho leona (viz video)? Nebo jde o to mit nej leona v okoli treba?
Mirek
Uživatelský avatar
hothatchshop.cz
Autoškolák
Příspěvky: 86
Registrován: stř 09 bře 08:14
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuning - ta správná strana tuningu

Příspěvek od hothatchshop.cz »

Fabie ještě jezdí :) Snad tu bude brzo taky video :)
Francis, ten motor tam původně byl a ne vždy platí, že co je sarší, to je horší nebo horší o tolik, že nemá cenu o úpravě uvažovat :)
E85
...alias BHudak na AR
Uživatelský avatar
Slawall
Mistr volantu
Příspěvky: 718
Registrován: stř 16 úno 22:30
Bydliště: Doma

Re: Tuning - ta správná strana tuningu

Příspěvek od Slawall »

No tak ten motor 1,8T je pro zvyšování výkonu celkem svolný ne?
2.016V 99kW
Uživatelský avatar
hothatchshop.cz
Autoškolák
Příspěvky: 86
Registrován: stř 09 bře 08:14
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuning - ta správná strana tuningu

Příspěvek od hothatchshop.cz »

jj, 600koní zvládne i na denní ježdění :)
E85
...alias BHudak na AR
kubeek
Řidič začátečník
Příspěvky: 105
Registrován: čtv 17 úno 20:02

Re: Tuning - ta správná strana tuningu

Příspěvek od kubeek »

a tento leon ma kolko? aspon odhad?
Odpovědět