Tuning - ta správná strana tuningu

O více i méně povedených úpravách originálu.
Odpovědět
Uživatelský avatar
BíBop
Autoškolák
Příspěvky: 51
Registrován: ned 10 črc 09:39

Re: Tuning - ta správná strana tuningu

Příspěvek od BíBop »

Snowman000 píše:Ale bez pohara s vodou to nie je ono ;)
Obrázek
Neumim to tak jako Takumi ale zadriftuji...
Proč my ty kozy žerou avatar?
Tunerko
Dítě v autě
Příspěvky: 1
Registrován: stř 02 lis 11:49

Re: Tuning - ta správná strana tuningu

Příspěvek od Tunerko »

Lidi, chci se zeptat, víte mi poradit někoho kdo by mi vyměnil kůži resp. zrenovoval kůži na sedačkách? Všude cop jsem hledal tak nikde nemají ceny, jedinou rozumnou nabídku jsem dostal že to dělají od 399,- uxxxxxxxxxxxxxx . Potřebuji jenom jednu část vyměnit nakolik je to přepálený. Nejsem švadlena takže bych to nechal na někom. Podstatní je aby to bylo kvalitní a nebylo to poznat.
Naposledy upravil(a) pavproch dne stř 02 lis 12:42, celkem upraveno 1 x.
Důvod: edit by -pp-: Aleno, tak! Ešče raz a BANán.
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27031
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuning - ta správná strana tuningu

Příspěvek od řidičBOB »

No pain, no gain.
Vespa time \m/
tomyx
Autoškolák
Příspěvky: 29
Registrován: pon 08 srp 11:31

Re: Tuning - ta správná strana tuningu

Příspěvek od tomyx »

to Tunerko: záleží z jakého koutu ČR jsi, já našel docela fajn firmu v České Lípě (Autočalounictví-CL) nebo jsem si nechal zrenovovat volant ve Volantech (Liberec), záleží, doporučuju nafotit sedačku a poškozené místo a zaslat do čalounictví. Ještě důležité upozornění, cokoliv co bude potahováno novou kůží bude v matné, kdežto stará/ použitá kůže je většinou "vyleštěná" a tím pádem lesklá. Takže je rozdíl vidět skoro vždy. Skoro bych doporučil nechat pošít celou sedačku nebo celé části, pokud jsou ohraničené látkou. Tak hodně zdaru ;)
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16356
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Tuning - ta správná strana tuningu

Příspěvek od pavproch »

m4Zlik už má vylepšení 1. až 4 vč. udělány (a to přesně podle návodu, tj. PSS, lepší brzdy, svor, kratší diff) .... :ymhug:
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16356
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Tuning - ta správná strana tuningu

Příspěvek od pavproch »

Neska mi v mailu přistál el. prospekt ukazující vzhledově nádherná kovaná Alu kola BC forged

Obrázek

Kromě obdivování vzhledu sem to ale víc nestudoval (parametry, rozměry, váha....)
Zvláště ty prostřední sou mému woku silně lahodící...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
BíBop
Autoškolák
Příspěvky: 51
Registrován: ned 10 črc 09:39

Re: Tuning - ta správná strana tuningu

Příspěvek od BíBop »

Mě příde Bosozoku hezké(i když by ho někdo strčil do tuzingu a já to vím).
Obrázek
Proč my ty kozy žerou avatar?
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16356
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Tuning - ta správná strana tuningu

Příspěvek od pavproch »

Poté, co sem na 3er i Z4 pořídil lehká kola OZ Ultraleggera, sem tu napsal, že pocitově autu přibylo pár kobylek... tady došli ke stejným poznatkům.... :ymhug:
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2802
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuning - ta správná strana tuningu

Příspěvek od jarka »

Já jsem v tomhle lopata a nepoznal jsem nikdy rozdíl ani 3kg na kole... Ale taky jezdím lehký kola na víkendovce.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2802
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuning - ta správná strana tuningu

Příspěvek od jarka »

Jsem prolítnul ten článek a připisovat nějaké zlepšení lehkým diskům po tom co tam po zímácích nasadí skoro semi-slicky NS-2R... Navíc když by se držel jen hmotnosti tak ty NS-2R budou určitě o něco těžší a navíc to je na obvodu disku. Kdyby nasadil ty NS-2R na starý disky, měl by čas stejnej.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Odpovědět