Škoda Octavia Facelift - vibrace
Škoda Octavia Facelift - vibrace
Při plynulém přidávání plynu se stává, že v přední části automobilu dochází k vibracím. Při větším sešlápnutí plynu se to neprojevuje vůbec, nebo velmi málo. Automechanik říká, že jde o opravu do 30.000,- Kč, že jde o závadu homogenních kloubů. Napadlo mě, že by mohlo jít i o poškození silenbloku motoru. Nechci se dostat do situace, že půjde o opravu "pokus - omyl". Můžete mi prosím poradit o jakou závadu by mohlo jíti a v jaké cenové relaci. Děkuji
Re: Škoda Octavia Facelift - vibrace
homogenní klouby neznám, znám jen homokinetickýrudaro píše: jde o závadu homogenních kloubů


btw: otázka je jestli to vůbec budou ty klouby...... zkus dát kola do plnýho rejdu a točit se do kolečka. Pokud to budou klouby, měly by se ozývat divné zvuky a celkově by to mělo bejt neklidný


Niko nadžanel ko kerdža
- bloody cardinal
- Mistr volantu
- Příspěvky: 623
- Registrován: ned 30 říj 14:33
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda Octavia Facelift - vibrace
přesně tak, homokineťáky se projevují nejvíc při plném rejdu při couvání. Stačí najít velkou prázdnou plochu, rejd a couvat. Vydávat by měly takový chroupavý (nebo podobný) zvuk, a to i v poměrně malé rychlosti. Při jízdě rovně se pak zvedá hlasitost zvuku a frekvence výskytu se zvyšující se rychlostí, nezávisle na přidávání plynu.
Je třeba zjistit, na čem to je závislé, zda na rychlosti auta nebo na otáčkách motoru, podle toho pak hledat dál.
Citelné vibrace bych viděl nejspíš na ložiska, možná náboje kol. Silentblok motoru poznáš nejlíp při startu a pokud by nějaký byl fakt v prdeli, nemineš se. Taky záleží, jestli a jak to jde slyšet - špatná ložiska jsou schopna dělat takový kravál, že neslyšíš vůbec nic jiného. Špatné homokineťáky se zase celkem rychle ničí dál, zvuk vcelku rychle zesiluje a mění se - řádově desítky kilometrů. Zkus líp popsat chování a zvuky, co to vydává.
Ceny hledej na netu, na Octavii s trochou šikovnosti seženeš lacino skoro všecko.
Je třeba zjistit, na čem to je závislé, zda na rychlosti auta nebo na otáčkách motoru, podle toho pak hledat dál.
Citelné vibrace bych viděl nejspíš na ložiska, možná náboje kol. Silentblok motoru poznáš nejlíp při startu a pokud by nějaký byl fakt v prdeli, nemineš se. Taky záleží, jestli a jak to jde slyšet - špatná ložiska jsou schopna dělat takový kravál, že neslyšíš vůbec nic jiného. Špatné homokineťáky se zase celkem rychle ničí dál, zvuk vcelku rychle zesiluje a mění se - řádově desítky kilometrů. Zkus líp popsat chování a zvuky, co to vydává.
Ceny hledej na netu, na Octavii s trochou šikovnosti seženeš lacino skoro všecko.
K nekterym lidem je treba prijit, dat jim facku a odejit. Nic nevysvetlovat, vubec nic nerikat, proste jen plesknout. Argumentace s debilem totiz nema smysl. --- bloodycardinal.bloger.cz
WRX STi & Challenger SRT8 392 FTW
WRX STi & Challenger SRT8 392 FTW