Tak není pravda, že nic nevydrží. Sprintery lítají mega, éčka taky a kdejaká fabie koneckonců taky. Akorát musíš vědět kombinaci správného motoru, převodovky, řidiče a hlavně servisu. Potom není problém. Je najivní si myslet, že dříve se ta W124ka nevyráběla ekonomicky! Viz nejdřív bez pravého špíglu! Pak menší pravé zrcátko! A motory totéž. Některé držáky ale jiné šrot.
Ale chápu Tě. Kdysi byly v R19 takové mikroplyše, nebo i v Golfu4, tak prošívaná tvarovaná sedadla, že to dneska nemají 5Er za 75000euro! Až v ejvyšších výbavách jsou slušné sedačky, ale mnohdy už se do dveří dává koženka, nebo sedačky mají kombinaci koženky a kůže, a to jsou nejdražší vozy. Renault kůži snad vůbec nemá, vše je koženka. Zejména volanty, to není ani koženka, to je vyložené plastová fólie
Mimochodem, už v sedmdesátých letech řešil Mercedes klesající poptávku, vyvíjel proto levnější řešení a vyvíjel dokonce menší auta, vyvrchlilo to v roce 82 uvedením Baby Benzu třídy C slavná 190ka... No a pak že se dřív nešetřilo. Později přišly další tři menší řady. B, A, a dokonce vyvinuli i Smart, který se z obav o pověst prodává pod značkou Smart, byť je to společný projekt Mercedesu a jeho partnera a výhodnější z hlediska produktu, je zavedená značka Mercedes než tehdy neznámá. Holt Mercedes se chtěl distancovat od Low Cost produktu, který logicky bude poruchový a mít nižší životnost, aby to neničilo akcie Mercedesu
Oni jsou chytřejší než vypadají... Nadnárodní koncerny mají 10let dopředuvyvinutou detainí strategii, než ji učiní. Někteří ale dodnes věří, že "do krize" se Mercedesy dělaly tak, aby se nikdy nepokazily.
Přitom krize jsou neustále každých pár let, ještě i před vznikem automobilek...