Jak hustit po prechodu na nonRFT

Když se chcete ponořit do nitra...
honziss
Letec
Příspěvky: 3458
Registrován: úte 08 bře 09:08

Jak hustit po prechodu na nonRFT

Příspěvek od honziss »

Vymenil jsem letni RFT za zimni nonRFT s cimz vyrobce nepocita a nema nikde predepsane tlaky. RFT = zesilena bocnice, tj automaticky nizsi tlak. O kolik by jste doporucovali prifouknout oproti puvodnim hodnotam 2.0/2.2 pro RFT?

Aby to nebylo tak jednoduchy, zmenil se i hmotnostni index: 91 na 95, 91 na 99.

A ted babo rad!
R4...258k
R3...261k
EV...264k
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5475
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Jak hustit po prechodu na nonRFT

Příspěvek od M.Z. »

o 0,2bar
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
honziss
Letec
Příspěvky: 3458
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Jak hustit po prechodu na nonRFT

Příspěvek od honziss »

M.Z. píše:o 0,2bar
Diky, presne takhle jsem to vcera nafoukal. To mas z nakyho zdroje nebo z vlastni zkusenosti?
R4...258k
R3...261k
EV...264k
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5475
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Jak hustit po prechodu na nonRFT

Příspěvek od M.Z. »

Jsem si tipnul :D

Ale na 2,4 mám předepsaný tlak, auta jsou podobně těžká.
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
970ka
Mistr volantu
Příspěvky: 884
Registrován: pon 25 dub 12:52
Bydliště: Plzeňský wenkov
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak hustit po prechodu na nonRFT

Příspěvek od 970ka »

Po přechodu to múžeš hustit jak chceš :-)
Carrera S ,Tesla 3 Highland LR,Audi Q3 TSi, AR Stelvio 2,0T, MB SL Cabrio,MB Sprinter,Honda opice, atd ...
honziss
Letec
Příspěvky: 3458
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Jak hustit po prechodu na nonRFT

Příspěvek od honziss »

:D
R4...258k
R3...261k
EV...264k
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16358
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Jak hustit po prechodu na nonRFT

Příspěvek od pavproch »

Ta tabulka s doporučenýma tlakama (ve dveřích nebo na víčku nádrže) uvádí asi tlaky pro RFT, že?

Já u obou aut jezdím nonRFT (3er = 18", m4Zlik = 19") a hustím (zastudena) přesně 0,2bar pod tu doporučenou hodnotu.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
honziss
Letec
Příspěvky: 3458
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Jak hustit po prechodu na nonRFT

Příspěvek od honziss »

pavproch píše:Ta tabulka s doporučenýma tlakama (ve dveřích nebo na víčku nádrže) uvádí asi tlaky pro RFT, že?

Já u obou aut jezdím nonRFT (3er = 18", m4Zlik = 19") a hustím (zastudena) přesně 0,2bar pod tu doporučenou hodnotu.
Ne, v tomhle rozmeru se to bez RFT neprodava. Minus 0,2bar proc?
R4...258k
R3...261k
EV...264k
Uživatelský avatar
d1.8t
Letec
Příspěvky: 1438
Registrován: čtv 17 úno 10:38

Re: Jak hustit po prechodu na nonRFT

Příspěvek od d1.8t »

Hustit podle chování. Najít nejnižší tlak, při kterým vyhovuje chování bočnice.
RWD
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16358
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Jak hustit po prechodu na nonRFT

Příspěvek od pavproch »

Protože sem vypozoroval, že se to tak chová (= mně to vyhovuje) nejvíc.... ale nemám patent na rozum.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Odpovědět