Jak hustit po prechodu na nonRFT

Když se chcete ponořit do nitra...

Jak hustit po prechodu na nonRFT

Příspěvekod honziss » stř 01 lis 11:53

Vymenil jsem letni RFT za zimni nonRFT s cimz vyrobce nepocita a nema nikde predepsane tlaky. RFT = zesilena bocnice, tj automaticky nizsi tlak. O kolik by jste doporucovali prifouknout oproti puvodnim hodnotam 2.0/2.2 pro RFT?

Aby to nebylo tak jednoduchy, zmenil se i hmotnostni index: 91 na 95, 91 na 99.

A ted babo rad!
hybrid + diesel, jedno do mesta, druhy na dalnici
Uživatelský avatar
honziss
Letec
 
Příspěvky: 1307
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Jak hustit po prechodu na nonRFT

Příspěvekod M.Z. » stř 01 lis 12:58

o 0,2bar
M2
Coupe JCW
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
 
Příspěvky: 2756
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Jak hustit po prechodu na nonRFT

Příspěvekod honziss » stř 01 lis 14:00

M.Z. píše:o 0,2bar

Diky, presne takhle jsem to vcera nafoukal. To mas z nakyho zdroje nebo z vlastni zkusenosti?
hybrid + diesel, jedno do mesta, druhy na dalnici
Uživatelský avatar
honziss
Letec
 
Příspěvky: 1307
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Jak hustit po prechodu na nonRFT

Příspěvekod M.Z. » stř 01 lis 14:52

Jsem si tipnul :D

Ale na 2,4 mám předepsaný tlak, auta jsou podobně těžká.
M2
Coupe JCW
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
 
Příspěvky: 2756
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Jak hustit po prechodu na nonRFT

Příspěvekod 970ka » stř 01 lis 18:27

Po přechodu to múžeš hustit jak chceš :-)
Alpina B4 Biturbo , BMW X 5 3,0 D winter car, Ford Kuga 1,5 EB 2017 wife car, MB SL 320 žehlička summer car,ex Panamera 4S,ex Carrera 4
Uživatelský avatar
970ka
Pan Řidič
 
Příspěvky: 386
Registrován: pon 25 dub 12:52
Bydliště: Plzeňský wenkov

Re: Jak hustit po prechodu na nonRFT

Příspěvekod honziss » stř 01 lis 19:12

:D
hybrid + diesel, jedno do mesta, druhy na dalnici
Uživatelský avatar
honziss
Letec
 
Příspěvky: 1307
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Jak hustit po prechodu na nonRFT

Příspěvekod pavproch » stř 01 lis 19:17

Ta tabulka s doporučenýma tlakama (ve dveřích nebo na víčku nádrže) uvádí asi tlaky pro RFT, že?

Já u obou aut jezdím nonRFT (3er = 18", m4Zlik = 19") a hustím (zastudena) přesně 0,2bar pod tu doporučenou hodnotu.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
 
Příspěvky: 11248
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik N52 & brambor 3er N53

Re: Jak hustit po prechodu na nonRFT

Příspěvekod honziss » stř 01 lis 19:50

pavproch píše:Ta tabulka s doporučenýma tlakama (ve dveřích nebo na víčku nádrže) uvádí asi tlaky pro RFT, že?

Já u obou aut jezdím nonRFT (3er = 18", m4Zlik = 19") a hustím (zastudena) přesně 0,2bar pod tu doporučenou hodnotu.


Ne, v tomhle rozmeru se to bez RFT neprodava. Minus 0,2bar proc?
hybrid + diesel, jedno do mesta, druhy na dalnici
Uživatelský avatar
honziss
Letec
 
Příspěvky: 1307
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Jak hustit po prechodu na nonRFT

Příspěvekod d1.8t » stř 01 lis 20:27

Hustit podle chování. Najít nejnižší tlak, při kterým vyhovuje chování bočnice.
RWD
Uživatelský avatar
d1.8t
Letec
 
Příspěvky: 1434
Registrován: čtv 17 úno 10:38

Re: Jak hustit po prechodu na nonRFT

Příspěvekod pavproch » stř 01 lis 20:35

Protože sem vypozoroval, že se to tak chová (= mně to vyhovuje) nejvíc.... ale nemám patent na rozum.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
 
Příspěvky: 11248
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik N52 & brambor 3er N53

Další

Zpět na Technika

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník