BMW x-Drive (princip funkce) + předělávka na RWD

Když se chcete ponořit do nitra...

Re: BMW x-Drive (princip funkce) + předělávka na RWD

Příspěvekod Vrooom » pát 20 říj 16:53

Ja dneska potkal touringa e91 v mpacketu, prijemny jak je to celkem kompaktni vuci modernim oteklinam. A kdyz uz upravu pohonu tak bych doporucil i svor a mozna kratsi diff (nevim co davali do xdrive). B-)
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
 
Příspěvky: 1469
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: BMW x-Drive (princip funkce) + předělávka na RWD

Příspěvekod pavproch » pát 20 říj 17:45

jj, diff ratio je u e91 330i xD kura "dlůhe" ... a protože xDrive, je třeba stejným způsobem zkrátit oba diffy - já to řešil OEM diffama pro X3 (sou stejně velké - zadek vel 188, předek vel 174 a asi o 15% kratší)

a svor tam taky de - mám vzadu 40% lamelu od drechslera (předek "open")
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
 
Příspěvky: 10608
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik N52 & brambor 3er N53

Re: BMW x-Drive (princip funkce) + předělávka na RWD

Příspěvekod .Z3 » sob 21 říj 19:16

Zkrátit převod to určitě taky chce, ale to bude až stage 2. Co jsem se díval, tak poměrně jednoduché řešení je dát diff z automatu I=3,64, série manuál je I=3,15. Ještě mrknu kolik má ten z X3. Ikdyž je otázka, jestli už tam rovnou nedát tu špéru.
2.2 M54 & 3.0 N52 & TSI
Uživatelský avatar
.Z3
Řidič začátečník
 
Příspěvky: 142
Registrován: úte 16 čer 20:02

Předchozí

Zpět na Technika

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník