Teplota uvnitř motorového prostoru

Když se chcete ponořit do nitra...

Teplota uvnitř motorového prostoru

Příspěvekod aikoN » úte 08 srp 22:17

Ahoj,
jak jsem teď na dovolené zažil velké vedra, naplno se projevila jedna návrhová chyba francouzských inženýrů. K torpédu je přimontovaná nádržka na brzdovou kapalinu a když na torpédo paří slunko a je zároveň vedro tak ten plast povolí, nádržka klesne k motoru a při rozjezdech mlátí o ten kryt pod ní, což dělá kravál a vibrace :-w

Rozhodl jsem se to podložit kostičkou z XPS http://www.polystyreny.eu/detail/1205-Extrudovany-polystyren-Fibran-300-L/11479-tl-40-mm-1250-x-600mm, obalenou izolačkou, ať plast torpéda neklesá a nádržka drží výš - nic vhodnějšího jsem zatím v hobby marketu nenašel. Maximální teplotní stálost XPS je dle netu cca 75°C - vejdu se do toho v tomto místě i ve vedrech? (viz. obrázek). Zkusmo jsem ten materiál teplotně různě týral a není moc těžké dosáhnout toho, aby se tavil, tak si nejsem jistý, jestli to tam je úplně vhodné mít.

Případně, pokud máte tip na nějaký vhodnější matroš - sem s tím - aby byl teplotně odolnější a zároveň byl trochu pružný. Nebo nějaké elegantnější řešení, jak to vyřešit. Dík :)

kostka.jpg
Rychlost zabíjí!
Uživatelský avatar
aikoN
Mistr volantu
 
Příspěvky: 713
Registrován: stř 16 úno 18:32

Zpět na Technika

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 4 návštevníků