Krátké trasy - rozdíl v opotřebení diesel vs. benzín

Když se chcete ponořit do nitra...
honziss
Letec
Příspěvky: 3453
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Krátké trasy - rozdíl v opotřebení diesel vs. benzín

Příspěvek od honziss »

řidičBOB píše:Dneska má příhřev i 1.2TSi a začne topit do minuty po rozjetí i v mrazech...
Ano, elektrickej prihrev maj snad uz vsechny dnesni motory, ale opravdovej vymenik ohrivajici vodu na vyfukovych svodech malokdo.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16307
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Krátké trasy - rozdíl v opotřebení diesel vs. benzín

Příspěvek od pavproch »

Změkčilci.... jak dyby to nebylo jedno, esli to topí za 2 nebo 4 km (myslím tím benzín, ne kamna....)

Imho devoto, že dýzl prostě z principu nemá ráth studené starty, déle mu trvá prohřátí a proto se delší dobu než benzín zvýšeně namáhá a opotřebovává .... čili je na krátké "studené" pojížděčky nevhodný .... howgh. Čímž ovšem vůbec nechcu říct, že moderní přímovstřikové oturbené benzínové motory jsou na tom nějak líp.....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
GeneHawkins
Letec
Příspěvky: 2045
Registrován: čtv 09 srp 22:26

Re: Krátké trasy - rozdíl v opotřebení diesel vs. benzín

Příspěvek od GeneHawkins »

Pročpak tomu dýzlu trvá dýl to prohřátí? Není to náhodou tím, že má méně odpadního tepla? To by mohlo mít i souvislost s tou spotřebou... Ale benzín je ekologičtější, to je jasný...
honziss
Letec
Příspěvky: 3453
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Krátké trasy - rozdíl v opotřebení diesel vs. benzín

Příspěvek od honziss »

GeneHawkins píše:Pročpak tomu dýzlu trvá dýl to prohřátí? Není to náhodou tím, že má méně odpadního tepla? To by mohlo mít i souvislost s tou spotřebou... Ale benzín je ekologičtější, to je jasný...
Cim vic paliva se spali, tim vic tepla se vyprodukuje, to je jasny jak facka. Pravda, vyprodukovane teplo zalezi dost na pomeru smesi paliva se vzduchem, ale to pominme. Nicmene emise jsou zavisle na tom, jak to spalovani probiha.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
Uživatelský avatar
abgx1
Letec
Příspěvky: 1509
Registrován: stř 14 říj 17:09

Re: Krátké trasy - rozdíl v opotřebení diesel vs. benzín

Příspěvek od abgx1 »

+ dizel je mohutnejsi, tazssi ako benzin, potrebujes nahriat viacej hmoty
Uživatelský avatar
Zajda
Letec
Příspěvky: 1872
Registrován: ned 04 lis 03:01

Re: Krátké trasy - rozdíl v opotřebení diesel vs. benzín

Příspěvek od Zajda »

GeneHawkins píše:Pročpak tomu dýzlu trvá dýl to prohřátí? Není to náhodou tím, že má méně odpadního tepla? To by mohlo mít i souvislost s tou spotřebou...
No to je ale překvapení. Úplně to vyvrací všechny dosavadní argumenty...nebo vlastně počkat...
《》
Honza42
Letec
Příspěvky: 1540
Registrován: pát 27 kvě 11:47

Re: Krátké trasy - rozdíl v opotřebení diesel vs. benzín

Příspěvek od Honza42 »

Výkon dieselu je řízen kvalitativně, kdežto výkon benzínového motoru je řízen kvantitativně, a votomtoje.
Je mi jasné, že tomu 90% z Vás nerozumí, ale tomijefuk.
Uživatelský avatar
Zajda
Letec
Příspěvky: 1872
Registrován: ned 04 lis 03:01

Re: Krátké trasy - rozdíl v opotřebení diesel vs. benzín

Příspěvek od Zajda »

Jo, fučí do těch kamen vzduch furt naplno a jen se přikládá jináč uhlí. Zdá se že mi to pak profukuje až do interiéru a proto musím v zimě jezdit v čepici a šále. Rozumím tomu dobře?
《》
Odpovědět