Ano, elektrickej prihrev maj snad uz vsechny dnesni motory, ale opravdovej vymenik ohrivajici vodu na vyfukovych svodech malokdo.řidičBOB píše:Dneska má příhřev i 1.2TSi a začne topit do minuty po rozjetí i v mrazech...
Krátké trasy - rozdíl v opotřebení diesel vs. benzín
Re: Krátké trasy - rozdíl v opotřebení diesel vs. benzín
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Krátké trasy - rozdíl v opotřebení diesel vs. benzín
Změkčilci.... jak dyby to nebylo jedno, esli to topí za 2 nebo 4 km (myslím tím benzín, ne kamna....)
Imho devoto, že dýzl prostě z principu nemá ráth studené starty, déle mu trvá prohřátí a proto se delší dobu než benzín zvýšeně namáhá a opotřebovává .... čili je na krátké "studené" pojížděčky nevhodný .... howgh. Čímž ovšem vůbec nechcu říct, že moderní přímovstřikové oturbené benzínové motory jsou na tom nějak líp.....
Imho devoto, že dýzl prostě z principu nemá ráth studené starty, déle mu trvá prohřátí a proto se delší dobu než benzín zvýšeně namáhá a opotřebovává .... čili je na krátké "studené" pojížděčky nevhodný .... howgh. Čímž ovšem vůbec nechcu říct, že moderní přímovstřikové oturbené benzínové motory jsou na tom nějak líp.....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
- GeneHawkins
- Letec
- Příspěvky: 2048
- Registrován: čtv 09 srp 22:26
Re: Krátké trasy - rozdíl v opotřebení diesel vs. benzín
Pročpak tomu dýzlu trvá dýl to prohřátí? Není to náhodou tím, že má méně odpadního tepla? To by mohlo mít i souvislost s tou spotřebou... Ale benzín je ekologičtější, to je jasný...
Re: Krátké trasy - rozdíl v opotřebení diesel vs. benzín
Cim vic paliva se spali, tim vic tepla se vyprodukuje, to je jasny jak facka. Pravda, vyprodukovane teplo zalezi dost na pomeru smesi paliva se vzduchem, ale to pominme. Nicmene emise jsou zavisle na tom, jak to spalovani probiha.GeneHawkins píše:Pročpak tomu dýzlu trvá dýl to prohřátí? Není to náhodou tím, že má méně odpadního tepla? To by mohlo mít i souvislost s tou spotřebou... Ale benzín je ekologičtější, to je jasný...
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Krátké trasy - rozdíl v opotřebení diesel vs. benzín
+ dizel je mohutnejsi, tazssi ako benzin, potrebujes nahriat viacej hmoty
Re: Krátké trasy - rozdíl v opotřebení diesel vs. benzín
No to je ale překvapení. Úplně to vyvrací všechny dosavadní argumenty...nebo vlastně počkat...GeneHawkins píše:Pročpak tomu dýzlu trvá dýl to prohřátí? Není to náhodou tím, že má méně odpadního tepla? To by mohlo mít i souvislost s tou spotřebou...
《》
Re: Krátké trasy - rozdíl v opotřebení diesel vs. benzín
Výkon dieselu je řízen kvalitativně, kdežto výkon benzínového motoru je řízen kvantitativně, a votomtoje.
Je mi jasné, že tomu 90% z Vás nerozumí, ale tomijefuk.
Je mi jasné, že tomu 90% z Vás nerozumí, ale tomijefuk.
Re: Krátké trasy - rozdíl v opotřebení diesel vs. benzín
Jo, fučí do těch kamen vzduch furt naplno a jen se přikládá jináč uhlí. Zdá se že mi to pak profukuje až do interiéru a proto musím v zimě jezdit v čepici a šále. Rozumím tomu dobře?
《》