Vrtání vs zdvih = poměr (v čem právě točíte volantem?)

Když se chcete ponořit do nitra...
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: Vrtání vs zdvih = poměr (v čem právě točíte volantem?)

Příspěvek od mmira »

doblo jsem prehlidl... sakra

je to skutr, muj od brezna do rijna, vedle letadla, nejpouzivanejsi dopravni prostredek
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27027
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Vrtání vs zdvih = poměr (v čem právě točíte volantem?)

Příspěvek od řidičBOB »

83 × 91.4 mm a 0,91
+
82.5 × 92.8 mm a 0,89
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
Vana
Letec
Příspěvky: 1064
Registrován: stř 16 úno 15:30

Re: Vrtání vs zdvih = poměr (v čem právě točíte volantem?)

Příspěvek od Vana »

kdysi jsem začínal na 38 x 44 řadový jednoválec :D

ten krátký zdvih byl super ale vrtání k němu udělali moc malé
Uživatelský avatar
oxik
Letec
Příspěvky: 1816
Registrován: pát 27 čer 10:30

Re: Vrtání vs zdvih = poměr (v čem právě točíte volantem?)

Příspěvek od oxik »

82,7 x 92 = 0,899
Uživatelský avatar
majk.z
Adept autoškoly
Příspěvky: 16
Registrován: pát 02 říj 05:20

Re: Vrtání vs zdvih = poměr (v čem právě točíte volantem?)

Příspěvek od majk.z »

Xm 2,1TD 12V mám 85 x 92, tj. poměr 0,92
a XM 3.0 V6 12V má 93 x 73, tedy 1,27. :-)

Mimo soutěž je GS 1.0, které nejezdí, 74x59, takže 1.25. :-)
Citroën XM 99' Berline Exclusive 2,1TD 12V "Silver Shadow"
Citroën XM 95' Berline Exclusive 3.0V6 12V "Deep Blue"
Citroën C5 01' Berline Plus 2.0HDi "Pracant"
Citroën GS 72' Berline Confort 1.0 "Pekáč"
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16351
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Vrtání vs zdvih = poměr (v čem právě točíte volantem?)

Příspěvek od pavproch »

se přiznám, že vrtání x zdvih nevím z hlavy ani u jednoho ze svých aut.... objem, výkon, krouťák to jo, ale rozměry válců jdou mimoňa
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
eLzyx
Autoškolák
Příspěvky: 57
Registrován: pon 07 kvě 11:38

Re: Vrtání vs zdvih = poměr (v čem právě točíte volantem?)

Příspěvek od eLzyx »

85,5 x 69 = 1,24 takže podčtverec, který je zapotřebí točit. Proto se dával i do letadel.
Volvo S60 2.4T
VW T2
Uživatelský avatar
Bully
Řidič začátečník
Příspěvky: 124
Registrován: úte 24 lis 00:36

Re: Vrtání vs zdvih = poměr (v čem právě točíte volantem?)

Příspěvek od Bully »

K cemu je to dobre? :) Jsou podctverce, co se nijak zvlast netoci a sam mam treba celkem nadctverec, co ma rev. cut v serii na 8500 ot./min. a max. vykon na 8000 ot./min. .
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16351
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Vrtání vs zdvih = poměr (v čem právě točíte volantem?)

Příspěvek od pavproch »

tak mi to nedalo abych to nezjistil

brambor: vrtání 85 / zdvih 88 mm
m4Zlik: ditto
pindica: vrtání 70,8 / zdvih 78.9 mm
leguán: vrtání 82,5 / zdvih 92.8 mm

čili všechna 4 auta jsou nadčtvercová, to je asitak fšecko, co k temu možu dodať.....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Odpovědět