Stránka 17 z 17

Re: Audi quattro - systemy pohonu 4×4

Napsal: stř 05 dub 09:17
od Vana
Snowmann: z vysokých ztrát samozřejmě vyplývá i to přehřívání

x2005: technické nevýhody haldexu oproti fulltime vyplývají ze základní konstrukce. Nijak tedy nezávisí na tom jestli s tím autem někdo jel nebo nejel.

Re: Audi quattro - systemy pohonu 4×4

Napsal: stř 05 dub 09:30
od Abre
x2005 píše:Mě opravdu "baví" neustálá nutnost lidí vymezovat se proti hladexu. Navíc většina "kritiků" s současným haldexem ani nejela. První generace byla bezpochyby peklo. Ovšem současné generace je naprosto dostačující pro spotřební uživatele v běžných autech.
Sam mam Haldex GenV, takze asi ne.
Jen mi ten system od GKN prijde jako zajimavy reseni tak si chci srovnat vyhody/nevyhody obou koncepci.

Re: Audi quattro - systemy pohonu 4×4

Napsal: stř 05 dub 09:46
od řidičBOB
Vana píše: Nijak tedy nezávisí na tom jestli s tím autem někdo jel nebo nejel.
S tím bych tak úplně nesouhlasil. Ono většina lidí totiž ani nepozná, zda mám full nebo připojitelný pohon všech kol...a už vůbec netuší, jak pracuje technicky ;-)

Re: Audi quattro - systemy pohonu 4×4

Napsal: stř 05 dub 10:16
od Vana
Vždyť v žádném rozporu nejsme, souhlasím že lidi to vesměs nepoznají. Proto i píšu že s tím ani jet nemuseli, prostě jim je to fuk. Případně se spokojí jen s informací z prospektu (obvykle chybnou)

Na technických kvalitách jednotlivých systémů to ovšem nic nemění.
Nemůžeš například tvrdit že fullquattro je to stejné jako zadek připojovaný viskózou jen proto že půlka národa žádný rozdíl nezjistí