Snowmann: z vysokých ztrát samozřejmě vyplývá i to přehřívání
x2005: technické nevýhody haldexu oproti fulltime vyplývají ze základní konstrukce. Nijak tedy nezávisí na tom jestli s tím autem někdo jel nebo nejel.
Audi quattro - systemy pohonu 4×4
Re: Audi quattro - systemy pohonu 4×4
Sam mam Haldex GenV, takze asi ne.x2005 píše:Mě opravdu "baví" neustálá nutnost lidí vymezovat se proti hladexu. Navíc většina "kritiků" s současným haldexem ani nejela. První generace byla bezpochyby peklo. Ovšem současné generace je naprosto dostačující pro spotřební uživatele v běžných autech.
Jen mi ten system od GKN prijde jako zajimavy reseni tak si chci srovnat vyhody/nevyhody obou koncepci.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27041
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Audi quattro - systemy pohonu 4×4
S tím bych tak úplně nesouhlasil. Ono většina lidí totiž ani nepozná, zda mám full nebo připojitelný pohon všech kol...a už vůbec netuší, jak pracuje technickyVana píše: Nijak tedy nezávisí na tom jestli s tím autem někdo jel nebo nejel.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Audi quattro - systemy pohonu 4×4
Vždyť v žádném rozporu nejsme, souhlasím že lidi to vesměs nepoznají. Proto i píšu že s tím ani jet nemuseli, prostě jim je to fuk. Případně se spokojí jen s informací z prospektu (obvykle chybnou)
Na technických kvalitách jednotlivých systémů to ovšem nic nemění.
Nemůžeš například tvrdit že fullquattro je to stejné jako zadek připojovaný viskózou jen proto že půlka národa žádný rozdíl nezjistí
Na technických kvalitách jednotlivých systémů to ovšem nic nemění.
Nemůžeš například tvrdit že fullquattro je to stejné jako zadek připojovaný viskózou jen proto že půlka národa žádný rozdíl nezjistí