Stránka 5 z 6

Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost

Napsal: sob 26 srp 15:00
od pavproch
Takže první poznatek ke Koni Yellows na těžkém 3er + můj způsob jízdy (okresky +redline) = přední umřely po 35tis km, výměna za nové (zadní jsou OK)

Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost

Napsal: sob 26 srp 22:06
od doriftonigga
lol, a moje bilstein B8 (z paketu B12) na e91 jsou prej taky v čoudu. Z předku auta jde takový ťukání, je to cejtit i v pedálu a tak jsem to vzal do BMW a tam mi řekli, že je vůle v pístnici tlumiče nebo tak něco. Jinak na podvozku neshledali žádný jiný vady, což je nadruhou stranu dobře. Vydřzely rok a čtvrt.

Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost

Napsal: ned 27 srp 09:15
od KDB
doriftonigga píše:lol, a moje bilstein B8 (z paketu B12) na e91 jsou prej taky v čoudu. Z předku auta jde takový ťukání, je to cejtit i v pedálu a tak jsem to vzal do BMW a tam mi řekli, že je vůle v pístnici tlumiče nebo tak něco. Jinak na podvozku neshledali žádný jiný vady, což je nadruhou stranu dobře. Vydřzely rok a čtvrt.
Rok a čtvrt je nicneříkající údaj - kolik kilometrů a kde najezdily, to je důležité.....

Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost

Napsal: ned 27 srp 17:57
od doriftonigga
KDB píše:
doriftonigga píše:lol, a moje bilstein B8 (z paketu B12) na e91 jsou prej taky v čoudu. Z předku auta jde takový ťukání, je to cejtit i v pedálu a tak jsem to vzal do BMW a tam mi řekli, že je vůle v pístnici tlumiče nebo tak něco. Jinak na podvozku neshledali žádný jiný vady, což je nadruhou stranu dobře. Vydřzely rok a čtvrt.
Rok a čtvrt je nicneříkající údaj - kolik kilometrů a kde najezdily, to je důležité.....
Cca 20t km, 85 % po Českých tankodromech, zbytek A a D.

Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost

Napsal: ned 27 srp 18:18
od pavproch
Takže vlastně ty KW, co mi umřely už po asi 15tis km nebyly zase až takový šmejd..... *-:)

Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost

Napsal: ned 27 srp 18:24
od Spectral
Hoši, to je nějak moc málo, ne? :-o

Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost

Napsal: ned 27 srp 23:48
od glider
35k km na tlmice je snad vtip....velmi zly vtip.

Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost

Napsal: pon 28 srp 08:53
od pavproch
se obávám, že u "sport" tlumičů je 35kkm velmi DOBRÝ proběh... samozřejmě OEM jsou něco jiného (ïmho: měkké čili méně namáhané čili dýl vydrží...)

Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost

Napsal: pon 28 srp 10:24
od KDB
V první sadě žlutých Koni mi odešel jeden přední, pravděpodobně na projetí dírou ( nic na nápravě, ani geo neutrpělo), po cca 1000km. Dokoupil jsem nový (reklamace nic) a celá sada dala cca 20-30tkm.
Líbilo se mi, že nejměkčí poloha je rovna orig. nastavení a regulace umožní vcelku jemné nastavení, ale životnost nic moc.
Další sada měla podobnou životnost. Trasy po Čechách, hlavně Střední a Praha .

Dal jsem značce ještě jednu šanci, na Range jsem dal řadu Heavy Truck - stavitelné. Zadní daly možná 30-40t, přední jsem vyndal po doslova pár tisících kvůli přílišné tuhosti.
Při jízdě v terénu, nebo hodně rozbité polní cestě super, ale jinak nekomfortní.
U mne Koni skončily pro malou životnost.

Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost

Napsal: pon 28 srp 23:22
od jarka
Když to tady tak čtu, tak musím vyzdvihnout XYZ SuperSport - když šlo CTR do světa tak měly na hrbu 35kkm a docela dost okruhových zážitků a stále dál úspěšně drží (aktuálně už kroutí svoji šestou sezónu - hádám, že teď mají přes 50kkm).