Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost

Když se chcete ponořit do nitra...

Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost

Příspěvekod pavproch » sob 26 srp 15:00

Takže první poznatek ke Koni Yellows na těžkém 3er + můj způsob jízdy (okresky +redline) = přední umřely po 35tis km, výměna za nové (zadní jsou OK)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
 
Příspěvky: 10440
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik N52 & brambor 3er N53

Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost

Příspěvekod doriftonigga » sob 26 srp 22:06

lol, a moje bilstein B8 (z paketu B12) na e91 jsou prej taky v čoudu. Z předku auta jde takový ťukání, je to cejtit i v pedálu a tak jsem to vzal do BMW a tam mi řekli, že je vůle v pístnici tlumiče nebo tak něco. Jinak na podvozku neshledali žádný jiný vady, což je nadruhou stranu dobře. Vydřzely rok a čtvrt.
doriftonigga
Pan Řidič
 
Příspěvky: 347
Registrován: sob 09 úno 21:42

Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost

Příspěvekod KDB » ned 27 srp 09:15

doriftonigga píše:lol, a moje bilstein B8 (z paketu B12) na e91 jsou prej taky v čoudu. Z předku auta jde takový ťukání, je to cejtit i v pedálu a tak jsem to vzal do BMW a tam mi řekli, že je vůle v pístnici tlumiče nebo tak něco. Jinak na podvozku neshledali žádný jiný vady, což je nadruhou stranu dobře. Vydřzely rok a čtvrt.


Rok a čtvrt je nicneříkající údaj - kolik kilometrů a kde najezdily, to je důležité.....
MG - radost až na kost.
Uživatelský avatar
KDB
Mistr volantu
 
Příspěvky: 513
Registrován: čtv 10 lis 15:52

Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost

Příspěvekod doriftonigga » ned 27 srp 17:57

KDB píše:
doriftonigga píše:lol, a moje bilstein B8 (z paketu B12) na e91 jsou prej taky v čoudu. Z předku auta jde takový ťukání, je to cejtit i v pedálu a tak jsem to vzal do BMW a tam mi řekli, že je vůle v pístnici tlumiče nebo tak něco. Jinak na podvozku neshledali žádný jiný vady, což je nadruhou stranu dobře. Vydřzely rok a čtvrt.


Rok a čtvrt je nicneříkající údaj - kolik kilometrů a kde najezdily, to je důležité.....


Cca 20t km, 85 % po Českých tankodromech, zbytek A a D.
doriftonigga
Pan Řidič
 
Příspěvky: 347
Registrován: sob 09 úno 21:42

Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost

Příspěvekod pavproch » ned 27 srp 18:18

Takže vlastně ty KW, co mi umřely už po asi 15tis km nebyly zase až takový šmejd..... *-:)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
 
Příspěvky: 10440
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik N52 & brambor 3er N53

Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost

Příspěvekod Spectral » ned 27 srp 18:24

Hoši, to je nějak moc málo, ne? :-o
:ar!
Spectral
Pan Řidič
 
Příspěvky: 297
Registrován: ned 09 říj 08:19

Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost

Příspěvekod glider » ned 27 srp 23:48

35k km na tlmice je snad vtip....velmi zly vtip.
Uživatelský avatar
glider
Pan Řidič
 
Příspěvky: 224
Registrován: ned 20 úno 00:08

Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost

Příspěvekod pavproch » pon 28 srp 08:53

se obávám, že u "sport" tlumičů je 35kkm velmi DOBRÝ proběh... samozřejmě OEM jsou něco jiného (ïmho: měkké čili méně namáhané čili dýl vydrží...)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
 
Příspěvky: 10440
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik N52 & brambor 3er N53

Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost

Příspěvekod KDB » pon 28 srp 10:24

V první sadě žlutých Koni mi odešel jeden přední, pravděpodobně na projetí dírou ( nic na nápravě, ani geo neutrpělo), po cca 1000km. Dokoupil jsem nový (reklamace nic) a celá sada dala cca 20-30tkm.
Líbilo se mi, že nejměkčí poloha je rovna orig. nastavení a regulace umožní vcelku jemné nastavení, ale životnost nic moc.
Další sada měla podobnou životnost. Trasy po Čechách, hlavně Střední a Praha .

Dal jsem značce ještě jednu šanci, na Range jsem dal řadu Heavy Truck - stavitelné. Zadní daly možná 30-40t, přední jsem vyndal po doslova pár tisících kvůli přílišné tuhosti.
Při jízdě v terénu, nebo hodně rozbité polní cestě super, ale jinak nekomfortní.
U mne Koni skončily pro malou životnost.
MG - radost až na kost.
Uživatelský avatar
KDB
Mistr volantu
 
Příspěvky: 513
Registrován: čtv 10 lis 15:52

Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost

Příspěvekod jarka » pon 28 srp 23:22

Když to tady tak čtu, tak musím vyzdvihnout XYZ SuperSport - když šlo CTR do světa tak měly na hrbu 35kkm a docela dost okruhových zážitků a stále dál úspěšně drží (aktuálně už kroutí svoji šestou sezónu - hádám, že teď mají přes 50kkm).
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
jarka
Letec
 
Příspěvky: 1838
Registrován: stř 16 úno 10:46

PředchozíDalší

Zpět na Technika

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků