Stránka 4 z 6

Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost

Napsal: stř 25 lis 09:06
od bambus
pavproch píše:.... vše OEM EUR 5, bo mám strach, že od 1.ledence na ME/STK hodně přitvrdí co se měření spalin týče...
netřeba se obávat, STK trochu přitvrdí, ale emise budou pořád stejná šaškárna jako nyní.

Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost

Napsal: čtv 26 lis 14:14
od pavproch
Yezdi!

Michal to po dokončení všech prací a vynulování autoadapt. hodnot nastartoval, nic sa nerozsvítilo.... fčíl je brambor na geošce, zítra už zase budu brmbrmbrm...

Takže zítra sem dám first drive impressions.... :D

Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost

Napsal: čtv 26 lis 17:13
od Beny9700
Já mám na svém autě H&R a žluté Koni Sport, nastaveno na nejměkčí, vepředu -30 mm a vzadu -15 mm. Najeto na nich mám 55 000 km a jsou OK. Je to tvrdý podvozek, skoro jako motokára. Na pěkných silnicích je to paráda, na špatných auto odskakuje. Na horších radši jezdím pomaleji, abych autu neubližoval.
V budoucnu až to odejde, tak dám stejné tlumiče, ale trochu měkčí pružiny (nejspíš Eibachy).

Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost

Napsal: čtv 26 lis 18:32
od doriftonigga
Četl jsem, že se nedoporučuje mít tlumiče na nejkrajnější nastavení (tzn. nejměkčí nebo nejtvrdší), prý to snižuje životnost...

Rozbalil jsem krabici B12. Ehm, barvy mají pěkný. :D

Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost

Napsal: čtv 26 lis 18:58
od jarka
Řešíte Bilstein, tak třeba se vám to bude někomu hodit (jako vánoční dárek): http://jdm-meeting.cz/forum/viewtopic.p ... 2e2057b787

Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost

Napsal: pát 27 lis 15:01
od pavproch
takže asi takle o 30km virgin ride: je to tuhé jaxfiň ve všech ohledech kromě jednohu - ďoury a jiné nerovnosti (jel sem i po zmrazcích) to neuvěřitlně plavně žehlí, přitom se ale v zatáčce nenakloní ani o ň... řekl bych, že výrazně lepší na nerovném (míň uskákané a drncavé) než KW, ale minimálně stejně jisté na pěkném asfaltě

zamně H+R+Koni thumbs up

jo a díky d1,8t: ty 2/3 se fakt zdají být úžasné - viz výše...

Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost

Napsal: pát 27 lis 17:28
od Dallen
Stejna zkusenost, Koni byli stejne nebo jeste vice tvrde nez predchozi Lowtec (oboji v kombinaci s einbach pruzinami), ale zehlilo to znatelne lepe (zejmena pricne nerovnosti apod.)

Ono koni stelovak mam spojeny zejmana s golfama a jejich tuningama na benzinkach, takze osobne me ten kratky najezd moc neprekvapuje.

Koni dost casto vytecou, ale zas ena druhou stranu zaruky jsou bez potizi.

Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost

Napsal: sob 28 lis 19:38
od d1.8t
Rádo se stalo.

Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost

Napsal: pon 30 lis 17:30
od pavproch
prvních cca 400 km s Konima a HR = jo, funguje to lépe než KW V1 :x

ref životnost: zeptejte se mně za rok

ref teplortní závislost: zeptejte se mně až červenci př. roku

Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost

Napsal: čtv 03 pro 12:19
od pavproch
jo, takže po asxi 15stech km potvrzuju, H+R a Koni yeelows na 2/3 je optimální kombinace.... fčíl ešče krapet poladit geošku víc do akčna (mám tam OEM doporučené hodnoty aje to kuwa neakční...) a bude to OK... vlastně jinak: přespříští týden to u jmenoffce zkrátíme a poladíme geošku a pak už to bude OK.... :ymhug: