Haldex a jemu podobné systémy, jak fungují

Když se chcete ponořit do nitra...
Uživatelský avatar
goes
Elektro Expert
Příspěvky: 2687
Registrován: stř 16 úno 10:55

Re: Haldex a jemu podobné systémy, jak fungují

Příspěvek od goes »

jj to mas pravdu, ze takove to bum pripojeni moc vhodne neni.
Uživatelský avatar
Vana
Letec
Příspěvky: 1064
Registrován: stř 16 úno 15:30

Re: Haldex a jemu podobné systémy, jak fungují

Příspěvek od Vana »

Reese píše:Navazuji na http://forum.autoforum.cz/viewtopic.php ... 908#p10908 a říkám: poslední xDrive (od X3 dál) je permanentní pohon všech kol, protože ve standardním režimu je vždy rozložení momentu 40:60 a mění se jen podle trakce. Připojitelný pohon všech kol je naopak takový, který má běžně poháněnou jednu osu a druhou podle situace připojí. Poslední xDrive ji maximálně odpojí...
Pokud systém umí nápravu odpojit, tak je připojitelný. Což platí i pro x-drive, umí odpojit a taky opravdu odpojuje
Typicly ve vysoké rychlosti jak psal goes, ale také v prudkých zatáčkách nebo parkovacích manévrech. V případech kdy jsou přední kola vytočené do většího rejdu a jedou po větší dráze, je x.drive v koncích.

Pokud tvrdíš že udržuje vždy minimálně 40:60, prosil bych o podrobnější zdůvodnění
Odpovědět