Stránka 37 z 47

Re: Letní i zimní 225(př) + 255(z) 17 až 19" - které?

Napsal: úte 21 bře 18:05
od Vrooom
Mel jsem za to ze lepsi vlastnosti na vode jsou hlavni ficure tech gum.

Re: Letní i zimní 225(př) + 255(z) 17 až 19" - které?

Napsal: čtv 30 bře 11:54
od pavproch
Kurnik šopa, že bych nečekal na nová P-zera a zkusil PS4 ?

Re: Letní i zimní 225(př) + 255(z) 17 až 19" - které?

Napsal: čtv 30 bře 12:18
od mmira
chybu rozhodne neudelas

Re: Letní i zimní 225(př) + 255(z) 17 až 19" - které?

Napsal: pát 31 bře 11:54
od pavproch
PS4 non RFT v XL verzi objednány.... dám pak report, až budou na autě...

Re: Letní i zimní 225(př) + 255(z) 17 až 19" - které?

Napsal: pát 31 bře 12:20
od Vrooom
Dobrá volba, taky už mi doma nějakou dobu smrdí :-D ...

Obrázek

Re: Letní i zimní 225(př) + 255(z) 17 až 19" - které?

Napsal: úte 04 dub 16:50
od pavproch
PS4 non RFT př. 225/40 a z. 255/35 R18 sou na bramborovi... První dojmy a průjmy: UTOQ to má deklarovaný 320 (což ale jak všichni víme, nic neznamená), guma (směs) se tváří měkce a přilnavě, drážky široké a o jednu víc než ostatní gumy. Přední 225/40 sou tak nějak na pohled normální, ale zadní 255/35 mají běhoun o cca 1-1,5 cm širší než jiné 255/35 (Pzero, Yoko atd). Doufám, že to nebude škrtat (mám 10mm podložky i vzadu.) Virgin ride byla jen asi 10 km, až do 180 sou krásně tiché (víc sem nechtěl na nových gumách), nehážou, handling se taky zdá být ólrajt. Uvidíme. Akorát to asi bude vyžadovat krapet hraní si s tlakama v kolech, předepsaných "studených" 2,5 (př) a 2,8(z) se zdá být overkill, krapet to odskakuje a drncá....

Re: Letní i zimní 225(př) + 255(z) 17 až 19" - které?

Napsal: stř 05 dub 17:46
od pavproch
Druhý dojem: najeto asi 100 km, z teho malinká část na mokru a ještě menší v průtrži mračen.... jo, zdají se být opravdu ve všech směrech gůt, srovnatelné s PSS. Na vodě (i hluboké) taky gůt. Tlak sem ubral na 2,35 a 2,6 (zastudena) a taky se to zlepšilo. Jo, a vypadá to, že neškrtaj (jezdil sem teda sám - a ne že bych do kufru hodil ze čtyri pytle címentu...).

Overall verdikt: 1. (na hvězdičku je ale ještě příliš brzo...)

Re: Letní i zimní 225(př) + 255(z) 17 až 19" - které?

Napsal: čtv 06 dub 14:55
od pavproch
Tak třetí úhel pohledu: Neska 300+ km po okreskách i dálnicích, ostřeji, ale ne hrana, na suchu i mokru, v chladnu - sou fakt gůt, vo tom žádná. Našel sem na nich ale dvě malá a jedno větší mínus:

malé - č. 1:
Mám podložky 10mm na všech kolech, geošku poladěnou "do akčna", tvrdší a kratší pružiny HR a sport tlumiče Koni a .... na těch PS4 se to auto stalo výrazně NEdotáčivější než bylo předtím. Halt bude třeba zase trochu jinak poštelovat geošku, no...

malé - č. 2:
Zadní si na dlouhých příčných (velkých) vlnách = max propružení = asi 2x lehýnce škrtly - mno, asi to řešit nebudu...

VELKÉ -
PS4 sou KUWA, KUWA moc citlivé na vyjeté podélné koleje a jiné podélné (tj. ve směru jízdy) nerovnosti.... třeba takové předjíždění z kolejí do kolejí a zase zpět do kolejí = plné ruce práce a člověk musí být kuwa ve střehu....

Ale globálně potvrzuju - sou to velmi schopné gumy. :x

Re: Letní i zimní 225(př) + 255(z) 17 až 19" - které?

Napsal: čtv 06 dub 15:11
od mmira
ta citlivost na koleje a nedotacivost je otazkou nastaveni auta, ne gum.

zkus shodit podlozky vzadu.

Re: Letní i zimní 225(př) + 255(z) 17 až 19" - které?

Napsal: čtv 06 dub 15:27
od pavproch
Citlivost na koleje je imho vlastnost PS4, bo sem bez změny geošky předtím jezdil zimní ve stejných rozměrech (sottozero III, 225/40+255/35 R18, taky podložky) + cvíli i ty letní Yokohamy (ditto rozměry) a auto v kolejích neplavalo ani ň... a fčíl plave, takže za to imho můžou ty gumy...